Ootteko löytäny noita vamon plusnavan tiivisteitä myytävän jossain puljussa?
Printable View
Ootteko löytäny noita vamon plusnavan tiivisteitä myytävän jossain puljussa?
Tarkotatko näitä? 2mm ID x 1mm CS Nitrile O-Rings
Lieköhän noita sais mistään siedettävämmillä postikuluilla, aika suolasen hintasta jos ei hirveen isoa tilausta tarttee tehdä? Vois olla hyvä olla varuilta noita, ite leikin MacGyveria ja leikkelin ProTankin atopään kumihatusta sopivan tiivisteen :D
Ei tommosta perus 510- tai 510/eGo-liitintä vois käyttää elin luovuttajana?
Ei olekkaan käyny mielessä. Näin äkkiseltään katottuna tossa omassa Winderissä ainakin näyttäis olevan samanlainen tiiviste ton plussanavan alla :thinking:
tai sitten ihan tämmöisestä niin jää se winderikin ehjäksi :)
Noita mietin kanssa, ja tuli tuo Winderin liitinpää vaan pintapuolisesti tsekattua kun kiinanmaalta kattelin noita ego-akkujen liittimiä :laugh:
O-renkaitahan ei varmaan tästä maasta löydy kuin joka pitäjästä ja jos vaikka nuo vakiokokoiset ei istu, niin mittojen mukaankin niitä toimittaa aika moni kioski.
Outoja vikoja teillä. Mulla V5 vain toimii ja toimii. Pudonnutkin muutaman kerran ja muutenkin jo elämän jäljet näkyy.
Työkaverit kutsuu "Huiluksi" Aga-T2 ja Vamo 18650 modessa. :D Onhan tuolla kokoa kieltämättä. 350 iglun kanssa on sopiva mitta.
Riittääkö Vamossa 1x AW IMR 18650 akku 1.8Ω dual coil clearolle (siis 2x3.6Ω) toimiakseen hyvin vai tarvitseeko stäkätä 2x18350?
Tänään löytyi postilaatikosta kaikin puolin toimiva VAMO V2. Panasonic NCR18650A sisään, tehonsäädöksi RMS, Protank 3 nokkaan, 11W ja hyvin höyryää.
Lie näihin tullu jossain vaiheessa firmware-muutos, kun teho/jännite ei säädykkään vielä ekalla painalluksella, vaan näyttöön ilmestyy aiemmin säädetyt lukemat.
Ensimmäinen yksilöhän lähti bumerangina takaisin, vaan puff.fi hoiti homman hienosti.
Tuohon tiivistehommaan vielä palatakseni. Kangerin aton höyryputken tiivisteestä reunukset saksilla pois, ja pikku meisselillä ujutellen paikalleen.
Käy aika passelisti, hieman jää koholleen plussanapa, mutta ainakin V5:ssä kun on tuo koristerengas kierteellä niin saapi passattua kohalleen, ettei jää suurta rakoa tankin pohjan ja koristeen väliin.
Kaveri lahjoitti Vamo V2sen kun valitti sen olevan kovin tehoton, eikä tästä kyllä irtoa mitään millään volteilla tai wateilla. Stäkättynä taas iskee kovaa mutta tuntuu lämpeävän tuosta piirin (napit+näyttö) kohdalta? :blink:
EDIT: Jaahas, täysi AW-imr 18350 laskenut 20 minuutissa 4,2v-3,9v.
Perusteellinen putsaus ja mahd. hapettumien poisto vesihiomapaperilla?
Vamo v5 ja alkaa kierteet menemään, ei kohta saa atoa enää ruuvattua paikalleen, voiko tuolle tehdä jotain vai onko peli pelattu?
Hommaa siihen 510-510 adapteri niin säilyy vamon kierteet, ite käytän tota systeemiä jos kierteet huonot.
Sähkötupakka | Nikotiiniton sähkötupakka
Terse!
Ostin tuossa ekan modini Vamo v5 ja siihen pari kappaletta Efestin 18650 2000mAh IMR akkuja puffilta + laturi (Trusfire TR-001) Nyt sitten heräsi kysymys tuosta akun kestosta, elikkäs yksi tuommoinen akku kestää n. 5h normaalia höyryttelyä. Käsittääkseni pitäisi kestää paljon pidempään vai vaatiiko nuo akut jonkinnäköistä "sisäänajoa"?
Tosiaan tuolla laturilla lataan aina niin pitkään, että valo näyttää vihreää, sen jälkeen lyön modin sisään ja se näyttää akun jännitteeksi 4.1v niinkuin pitääkin. Sitten höyryttelen tavallisesti ja n. viiden-kuuden tunnin jälkeen akun jännite näyttää 3.6 ja silloin laitan laturiin.
Modilla ajan Smokin 1.5 ohmista DC kartoa 11 watilla. Tosiaan tuntuu niin lyhyeltä tuo akun kesto, kun tavallinen 1100mAh eGo-T akku kestää käytössäni yli päivän. :)
Edit: Ja tosiaan 2 kertaa vasta ladattu molemmat akut.
Ok. Ehkäpä tuo akun kesto tuosta vähän pitenee, kun on pitempään käyttänyt :) Mut kiitoksia, tää on hyvä paikka kun kysyjälle vastataan tosi nopeasti ilman vittuilua :D
Vamolla saat tulitettua akun 3.2-3.1V eikä minun tiedon mukaan vahingoita vielä akkua noissa määrissä. Siellä on vielä jäljellä akusta vajaa puolet. Ja tietysti jos pihalla imailet niin akku purkaantuu nopeammin pakkasella(näin olen ainakin itse käsittänyt/käytössä huomannut.). Ps. Korjata saa, ja pitää, jos tietämyksessäni/luuloissa on vikoja.
Mainittakoon nyt vertauksen vuoksi, AW:n 2000mah 18650 kestää mulla suunnilleen vuorokauden. Vamossa kiinni SR-Boge, tehoa yleensä 8 wattia, höyryttelen päivässä keskimäärin 5ml nestettä.
Mun käsittääkseni akut saavuttaa täyden kapasiteettinsa vasta kun ne ovat jonkun aikaa olleet käytössä. Monenko latauskerran jälkeen, sitä en osaa sanoa.
Awn akuilla ainakin ihan ihan alaraja on joku 2.8v kyllä mä ainakin mekaanisella efestit kyykkään aina 3v asti ja hyvin on yli puolivuotta pelittäneet :D
Yhden valmistajan 2000mAh saattaa puolessa välissä purkausta antaa paljonkin vähemmän jännitettä ja virtaa kuin joku toinen. Mm tämän takia AW:tä käytetään paljon vaikkei mAh-arvot ole lähelläkään parhaimmistoa.
Ja jos eGo-T -akkuun vertaat, se antaa 1,5 ohmiin varmaankin jotain 8W luokkaa. Jos käyttäisit Vamoa 8W:lla, olisi kesto varmasti pidempi.
Lisäksi veikkaan että Vamon näyttö ja elektroniikka kuluttaa sähköä ihan olennaisen määrän.
Hyvin kyllä huomasi kun käytin aiemmin vain flikkarikäytössä olleita 650 kiinanpommeja ja ihmettelin kun 3,8 tuntuu jo ettei tulita kunnolla. Upouusi 350 imr kestää sinne 3,5 asti ja pian sen jälkeen ilmoittaa low.
Mulla kestää toi puffin halvin 350 about työpäivän joista automatkat imee puolet :smoke:
Lisäähän näitä pitäisi tilata ja jättää noi 650 vaan valaisuun
Mulla on noita Panasonicin 3100mAh akkuja käytössä V2:n kanssa ja kyllä se höyry alkaa 3.6V alapuolella hiipumaan. Tosin siihen voi mennä lähemmäs pari päivää minun käytöllä. 2.7V on muistaakseni se raja jonka jälkeen akku on vasta vainaja ja jossa suojatun akun suojapiiri lopettaa leikin.
KYMYSYS:
Meneekös V2 koristerinkula V5:seen? Tai minkä tahansa muun mallin kanssa päikseen?
En tykkää tuosta vitosen loivennuksesta, voisi yrittää metsästää tuohon tasainen rinkeli.
Mä olen käsittänyt että se rinkula on kakkosversiossa kiinteä. Korjatkaa jos olen väärässä.
V3:ssa lähtee myös. Muissa ei taida.
Tämmönen on yks vaihtoehto Vamo v5 with v2 head replacement
V2:lla rupee ikä painamaan tai jotain, ei toimi enää ku watti puoli tai siis vaihtaa watista wattiin eikä volttiin ja näppäinlukko vaihtelee 3-5painnallukseen osaatteko sanoa mikä vaivaa?
Onkos muilla ollu ongelmaa vamo 5 kanssa kahdella pienellä akulla? 18650 akulla toimii hienosti ja tehoo saa laittaa reilustikin, kahdella 18350 akulla karto kärähtää heti. Käytössä bogen ja smokin 2.0ohm kartoja tankissa ja äsken työnsi savut suuhun smokki 8w teholla, jolla se kuitenkin toimi 18650 akkua käytettäessä ihan normaalisti. Samoin paloi 1.6ohm boge heti ensimmäisellä tulituksella samalla akku yhdistelmällä. Yhdellä 18350 akulla rokkaa kuitenkin ihan hyvin. Vamo 2:n kanssa ei ole ollut ongelmia, käytti sitten yhtä pientä/isoa tai kahta pientä akkua. Onkohan vika tuossa uudessa vamossa että se työntää mahd. tuplana sen tehon ulos vai enkö vain osaa käyttää tuota 5:sta vielä?
Kokeila ekana painaa vasenta nappulaa 15 sekuntia ja katso, että päällä asetus on RMS eikä MEAN.
No sehän saattoi hyvinkin olla tuolla MEAN asennolla kun RMS tupsahti ruutuun painamisen jälkeen. kiitos tuosta
Onko kellään tietoa miten ihmeessä saisin irroitettua Vamo v2:n yläcapin ja vaihdettua ego/510 liittimen kun tuli tuossa taannoin korkattua tuo 510 kierre.:blink:
Jääkö muilla iso rako tuohon kun nokkaan kiinnittää protankin tms. Mulla jää ainakin 1,5mm:n rako tuohon. Hieman hölmön näköinen. Kyllähän tuota voisi ruuvata tiukemmalle, mutta tapana on ruuvata vain siihen asti, että saa kosketuksen + n.1 kiekka. Huomasin, että kun egotikkuun ruuvaa "pohjaan" asti niin alkaa kurlaamaan helpommin kun painuu tuo tiiviste läjään.
Jää siihen. Vähän ikävän oloista, kun koko ajan tuntuu, että liittimet pikku hiljaa nitkuttavat itsensä hajalle väsyttämällä metallin. Vamoissa ei taida liittimen materiaali muutenkaan mitään adamantiumia olla.
Itse ruuvaan sitä yläcappia tms. vastakarvaan ylöspäin, jotta antaa tukea esim. Protankille tai kartotankille. Ainakin Protanin kanssa oli ongelmia saada tukevasti kiinni kun tuntui airflow menevän tukkoon jos ruuvasi liian syvälle. Tuolla tavalla ei ongelmia ja tukevasti istuu.