Eipä oo kauheesti tullu bongailtua porukkaa muuta ku miiteissä... Mut tänäänpä osu kohdalle vantaan dhl:n pihassa tyyppi vanhalla lavalla ja agalla(?) varustettuna. Kyllähän siinä pari sanaakin vaihdettii, mut eipä jääny nimimerkki mieleen :)
Printable View
Eipä oo kauheesti tullu bongailtua porukkaa muuta ku miiteissä... Mut tänäänpä osu kohdalle vantaan dhl:n pihassa tyyppi vanhalla lavalla ja agalla(?) varustettuna. Kyllähän siinä pari sanaakin vaihdettii, mut eipä jääny nimimerkki mieleen :)
Jos joku näkee kaljun lyhyen miehen mister kädessä ruisrockissa niin saa tulla nykimään hihasta.
Ps. Olen kännissä koko viikonlopun
Onko kaljukin kiillotettu? :D
Jos joku näkee pitkän siilitukkaisen miehen mister kädessä ruisrockissa
saa tulla nykimään hihasta.
Jos joku näkee mustiin pukeutuneen pitkätukan, niin...
Jaa näiks sä mut eile porissa? :D
Ruisrockia lähinnä aattelin, tosin tuskaan toi kuvaus sopis paremmin
Äsken bongattu pariskunta koirien kans vuorelassa matkalla linkkiin? Miehel joku musta modi ja ato? Hybridi? Foorumilaisii? Olin poijjaan kans leikkipuistos ni kehannu huudella perää
Eilen pulterissa näin ohimennen jonkun höyryävän.
Samoin! Olitko se sinä?
juu pulterissa tosiaan oli joku... en varmaksi tiiä ku oli niinkuin savusaunassa :esmoke:
Tuomiojärven rannalla lauantaina johonkin aikaan polttariporukan (tarjolla kortsuja, liukkaria ja golfpalloja) vetäjällä (?) oli Ego & klearo-kombo.
Tuli tänään Helsingissä Forumin kulmilla törmättyä kanssahöyryttelijään - hetki turistiin sauhuhommista kunnes toverin seuralainen saapui. Mukava se on törmäillä harrastustovereihin miittien ulkopuolellaki :)
Summer Upissa useitakin naaraita, värikkäiden eshish laitteidensa kanssa ;)
Täällä niinisalon prikaatissa suorastaan kolisee ego+clearo setit toisiinsa. :D
Tänään särkänniemessä bongattu höyryttelijä tukkijoen liepeiltä, käytössä taisi olla musta boltti+clearo kombo.
Korson supermarkettiin käveli naaras vedettelen jottain 2min sitten.
ei näkyny tykkimäessä tiistaina vapostelijoita
tosin leirintäalueella joku junnu tuli sanoon notta "mun isoveljellä on tommonen"