Vs: ECigWizard kokemuksia
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Radalan
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SteamEngine
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
19.10 tilattu ja eipä ole vielä näkynyt...
Tänään silti tilattu lisää tavaraa. Tälläkertaa vähän reilummin(lue +500£) ja "next working day" rahdeilla.
Saapa nähdä kumpi on ensin perillä. Närästää.
Kiesus oot sitten tyhjänny koko puljun :D
Eikäkö työkaverit ne vähän innostui... :D (Saattoi siihen "vahingossa" vähän itsellekin jotain kivaa tulla)
Jos siellä on joku 500ml nestettä niin onnea vaan tullin kanssa.
Tämä otettu toki huomioon, eli laitepainotteinen tilaus tulossa.
Damn it... Ei sitten vieläkään tullu pakettia.. Tainnu meikäläisen kohalla Royal Mail,(anteeksi siis Epic Fail) laittaa paketin menemään thaikuista islantiin ja sieltä suoraan jonku äkäsen tullimiehen haaviin. No ehkä huomenna, tai ylihuomenna, tai ylihuomisen huomenna, tai yliylihuomenna.. Odottavan aika on pitkä. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Existance
Damn it... Ei sitten vieläkään tullu pakettia.. Tainnu meikäläisen kohalla Royal Mail,(anteeksi siis Epic Fail) laittaa paketin menemään thaikuista islantiin ja sieltä suoraan jonku äkäsen tullimiehen haaviin. No ehkä huomenna, tai ylihuomenna, tai ylihuomisen huomenna, tai yliylihuomenna.. Odottavan aika on pitkä. :(
Meinasin jo lähteä postilaatikolle katsomaan, mutta taidankin jättää väliin, ei siellä kuitenkaan itsellenikään sitä pakettia sitten ole...
Tilasin 17.10 2 aloituspakkausta ja 3 pulloo nesteitä. On shipped mutta eipä ole vieläkään postista kuulunut... Tossa oli siis mulle ja miehelleni, niin eika toi nyt voi olla syynä, että ei tule pelkästään omaan käyttöön vai missähän viipyy?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
larakaro
Tossa oli siis mulle ja miehelleni, niin eika toi nyt voi olla syynä, että ei tule pelkästään omaan käyttöön vai missähän viipyy?
Eihän se nyt tuosta johdu. Jollei tulliin ole tullut joku paranormaali ajatustenlukija.. Eihän ne mistään tiedä mitä ja kenelle tilataan..
Tein 21.10 2kpl starterkittejä. Toisen aamulla, ja toisen päivällä. Molemmat 24.10 shipped tilassa, ja toinen paketti tuli jo 26.10 muistaakseni. Toista jossa 1kpl 30ml puteli enemmän tavaraa, niin ei vieläkään ollu tullu. Sinne män rahat.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Radalan
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SteamEngine
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
Tänään silti tilattu lisää tavaraa. Tälläkertaa vähän reilummin(lue +500£) ja "next working day" rahdeilla.
Eikäkö työkaverit ne vähän innostui... :D (Saattoi siihen "vahingossa" vähän itsellekin jotain kivaa tulla)
No niin, tullin johtokeskuksen kanssa keskusteltu käytännöstä englannista tulevien sähkötupakkatarvikkeiden kanssa , enää tulli ei ota ollenkaan haltuun niitä vaikka olisi kuinka sitä nikotiinia. =) Eli jos paketin tulo kestää niin se on joko royal pain tai itella syypää.
Itse odottelen edelleen 18.10 lähetettyä pakettia eikä ole vieläkään edes suomessa. Missä lie seikkailee. :D
Viisi muutakin tilausta tehty kokeeksi ja nyt katsotaan että missä ajassa tulee mistäkin tavarat. =)
Ps. Welho on edelleen ykkös paikka josta tilaan, hyvän palvelun ja valikoiman takia. Toimii todella hyvin kyseinen pulju jos on vaikka tullu väärää tavaraa tai jotain hajalla. =)
Yhden asian olen kyllä oppinut, en tilaa enää ollenkaan, mistään, ilman seurantatunnusta... :D Mieluummin vaikka maksan hieman siitä että tietää missä paketti menee. Tosin, kaksi viime tilausta olen ottanut jo seuraavaksi arkipäiväksi. Eli huomenna tulee taas lisää makuja ja eGO-kit. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolmar
Tein 21.10 2kpl starterkittejä. Toisen aamulla, ja toisen päivällä. Molemmat 24.10 shipped tilassa, ja toinen paketti tuli jo 26.10 muistaakseni. Toista jossa 1kpl 30ml puteli enemmän tavaraa, niin ei vieläkään ollu tullu. Sinne män rahat.
Vähän kärsivällisyyttä... :D Kyllä ne sieltä tulee. Itsellä myös samana päivänä lähteny tilaus tulemaan, ei ainakaan tänään vielä tullu. Ehkä huomenna... =)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
noze1975
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolmar
Vähän kärsivällisyyttä... :D Kyllä ne sieltä tulee. Itsellä myös samana päivänä lähteny tilaus tulemaan, ei ainakaan tänään vielä tullu. Ehkä huomenna... =)
:D Nojoo, ei tässä hätä ole. Arvelutti vain kun näinkin monen päivän ero saman päivän paketeissa.
Asiasta kukkaruukku: Ekan kerran kun tilasin ECigiltä muutamia viikkoja sitten, niin valkkasin sen lähetyksen jossa olis pitänyt tulla seurantakoodi. No eipä tullu, ja joutu postista hakemaan. Sitten nämä viimeksi tilatut on halvimmalla, ja luonnollisesti ilman koodia, niin jo saapunut paketti tuli postilaatikkoon ??? Ei muuten, mutta ekakerralla meni aivan turhaan puntia harakoille.
Mulla jumittaa noi hardware tilaukset jossakin, nesteet on kyllä tullu kohtuu nopeesti perille.
Lukenu jo montapäivää että: Shipped.
Minne sitten lie laiva mennyt, toivottavasti ei pohjaan...
noniin hetken mielijohteessa tuli sitten pistettyä tilaukseen Ego-T ja 5 mega dual coil cartomizeria. Toivottavasti uudet lelut saapuvat pian. :smoke:
Kymmenen 510 kartoa, 5 kpl dual coil XL, 3 kpl mega dual coil ja melko mauton FreedomSmoke CoffeeX 24/10ml. Toimitusaika halvimmalla tavalla 7 vuorokautta. Tilatut toimitettiin oikein..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Mihis mehut jäi?
Pitää tilata muualta kun tuolta tuntui olevan kaikki mielenkiintoiset loppu.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
noze1975
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Radalan
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SteamEngine
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
No niin, tullin johtokeskuksen kanssa keskusteltu käytännöstä englannista tulevien sähkötupakkatarvikkeiden kanssa , enää tulli ei ota ollenkaan haltuun niitä vaikka olisi kuinka sitä nikotiinia. =) Eli jos paketin tulo kestää niin se on joko royal pain tai itella syypää.
Itse odottelen edelleen 18.10 lähetettyä pakettia eikä ole vieläkään edes suomessa. Missä lie seikkailee. :D
Viisi muutakin tilausta tehty kokeeksi ja nyt katsotaan että missä ajassa tulee mistäkin tavarat. =)
Ps. Welho on edelleen ykkös paikka josta tilaan, hyvän palvelun ja valikoiman takia. Toimii todella hyvin kyseinen pulju jos on vaikka tullu väärää tavaraa tai jotain hajalla. =)
Yhden asian olen kyllä oppinut, en tilaa enää ollenkaan, mistään, ilman seurantatunnusta... :D Mieluummin vaikka maksan hieman siitä että tietää missä paketti menee. Tosin, kaksi viime tilausta olen ottanut jo seuraavaksi arkipäiväksi. Eli huomenna tulee taas lisää makuja ja eGO-kit. :D
Mulla myöskin edelleenkin se 19.10 tilattu tulematta.
Missä ajassa nuo next day deliveryt on todellisuudessa tulleet? Mulla lähti tänään iltapäivällä tuo iso tilaus matkaan, joten innolla odotellaan...
Jotenkin tuntuu, että tuskin ehtivät tänne Ouluun saakka huomiseksi.. :)
Edit:
Wuhuu, kympit paukkuu! ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
Missä ajassa nuo next day deliveryt on todellisuudessa tulleet? Mulla lähti tänään iltapäivällä tuo iso tilaus matkaan, joten innolla odotellaan...
Kaksi kertaa olen tuon ottanut ja molemmilla kerroilla tuotu seuraavana päivänä käteen noin klo 16. Tosin asun pääkaupunkiseudulla, mutta ei luulis TNT:lle olevan tuo Oulu ongelma.
Saapa nähä milloin se 30ml pullo tulee kun mehut loppuu ihan just kesken. Toivotavasti se on jo lähetetty asap viime perjantaina.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kukk4
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
Kaksi kertaa olen tuon ottanut ja molemmilla kerroilla tuotu seuraavana päivänä käteen noin klo 16. Tosin asun pääkaupunkiseudulla, mutta ei luulis TNT:lle olevan tuo Oulu ongelma.
Mun käsityksen mukaan lentohommelit loppuu Helsinki Vantaalle, eli ylihuomenna veikkaan tulevaksi.
No joo, eipä nyt toimi niinkuin pitäis. Yksi tilaus edelleen tulematta (18.10 shipped), edellisessä väärää tavaraa (tuli kyllä seuraavana päivänä tnt:n mukana kuten oli tilattu), ja nyt olikin laitettu vain kirjattuna uusin tilaus tulemaan vaikka maksoin seuraavan päivän tilauksesta 15£! Ei näin!!! Pinna alkaa kiristyy ku litkut loppu ja nyt ei saakaan sitä tänään!!! :( Ja analogisiin en vittu enää koske!!!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
noze1975
No joo, eipä nyt toimi niinkuin pitäis. Yksi tilaus edelleen tulematta (18.10 shipped), edellisessä väärää tavaraa (tuli kyllä seuraavana päivänä tnt:n mukana kuten oli tilattu), ja nyt olikin laitettu vain kirjattuna uusin tilaus tulemaan vaikka maksoin seuraavan päivän tilauksesta 15£! Ei näin!!! Pinna alkaa kiristyy ku litkut loppu ja nyt ei saakaan sitä tänään!!! :( Ja analogisiin en vittu enää koske!!!
Nyt joutuu ottamaan puheet takaisin ja rankasti!!! Eilen illalla lähetetty tilaus tuli just äsken. Ja edellisen tilauksen virheestä vielä extra neste ja muita tuotteita. =) Hassua kyllä, tuli DHL:n kyydillä eikä tnt:n ja seuranta tunnus näyttää edelleen että tavara olisi royal painin terminaalissa. Nyt höyryää mustikka mojito uudessa eCO-t:ssä ja elämä taas hymyilee. Loistavaa palvelua kyseiseltä firmalta ja ei voi kuin suositella lämpimästi. Itse aion jatkossa käyttää vain ja ainoastaan kyseistä kauppaa! And to ecigWizard, thank you very much for great service and very quick delivery, you`re the best!!!