Itekin ihmettelin mikä paketti postista noudettavissa mukamas. Näköjään kesti kolme arkipäivää perus Royal Snaililla. Kesä-Esat ja Kesä-Edwardit tulessa. Ei ole vapokamaa vaan jotain parempaa. :wheee:
Printable View
Fb:n puolella semipaskamyrsky kun esim. Wolffissa ja waparin litkuissa oleva logo onkin jonkun jenkin (ehkä) trademarkattua kamaa. Popcorns popping.
muhahahaha Liite 22894
Mullakin tuli Royal Maililla 6 arkipäivää. Ei paha. Ja mikä on parempaa kuin höyryvehkeet, uteloittaa?
Rättikaupat kierretty, eiköhän se ollut siinä tältä kesältä. En ostanut mitään ja mietin koko ajan, enkö voisi käyttää tämänkin ajan paremmin. Olen kyllä huono kuluttaja.
Mietin sitä, jos höyrynesteiden ulkomaankauppa kiellettäisiin. Sehän leikkaisi loven Postinkin liikenteeseen. Ei ehkä kauhean isoa, mutta jonkinlaisen.
Siellä paukkuu kasetit Waparin Facebookissa, CEASE AND DESIST tullu tyypiltä joka omistaa logon copyrightin :lol: Hieno mies tuo Teppo
Tuo nyt meni ihan oikeeseen osoitteeseen, kun on mulkkuillu porukalle.
Juu karman lakiin tais kompastua.
Entäs me jotka emme kuulu tuohon naamakirjaan, mistäs me se nähdään? Tämä on razizmi!!
Juu eipä ole pääsyä tonne puppelikirjaan.
No jos jokin on niin paskaa et se on julkaistu vain naamakirjassa, niin ei siinä kukaan menetä mitään vaikka jääkin näkemättä:eek:
https://www.facebook.com/WapariDesign
Tuo paskamyrsky nyt näkyy vaikka ei olisi FB-tunnuksia.
Mua tässä naurattaa eniten että mies joka haukkui kaikki kopiot yms alimpaan helvettiin kopio itse logon 👍