Vituttaa toi arhinmäen toilailujen toisto mediassa, luulis jo median tietävän milloin liika on liikaa...
Printable View
Vituttaa toi arhinmäen toilailujen toisto mediassa, luulis jo median tietävän milloin liika on liikaa...
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee! Toisaalta osaavatpa olla varuillaan vastaisuudessa, mutta se on tosi ei siitä nyt päivä tolkulla kannattais kirjoittaa. Käteinenkin paraskin puhuja, itse hukkas kansalaisten rahoja Kreikkaan millä ne maksoivat lainansa Saksalle X-(
Vituttaa nää nollapostaajat; "miehet" jotka eivät ole saaneet unta ja jotka kitisevät täällä kun lapsi valvottaa...hävetkää!
E: tai jotain "mulla nousi kuume ja kurkkua sattuu"
"En mä vittuile, mä vain kerron sulle mitkä asiat sä teet väärin ja mikä on väärin sun elämässä". - sukulainen jonka olen tavannut viimeksi 90-luvun lopulla
IT/sähköala, lapsettomuus (oma valinta), vapottelu, aktiivinen pelaaminen verkossa, musiikkimaku, ulkonäkö jne. Eli about kaikki aiheuttivat närästystä tuolle. Naisia en lyö mutta tuo onkin lehmä. Toivottavasti ymmärsi karjutun kehotuksen olla hiljaa ja vittuilulle olevan oma paikkansa ja aikansa. Kumpikaan ei ole nyt.
No se tunti oli vaan heitto, ajasta riippumatta jos kuvitellaan näin kärjistetysti että tarjotaan joko sohvalla makaavaa piereskelevää ukkoa kaljatölkki kädessä ja toinen käsi raapii kasseja/persettä, tai satuloitua hevosta niin olispa kyllä hirrrveen vaikee valinta. :thinking: HEPPA! :wheee:
Täällä ei tollasia 80 luvun stereotyyppisiä miehiä tarjoilla :)
Täällä tarjoillaan vaan Barolea ilman housuja :D
Voihan perkele, havahduin muksun kitinään ja nyt jo kahdet oksennukset siivottu sängystä ja yhdet kaariyrjöt omalta rinnukselta. Nyt en tiedä sitten onko kyseessä vatsatauti vai yskästä johtuva oksurefleksi. Emäntä vaan ihmetteli kun olin kävelly makkarista eteiseen hyssytellen "anna tulla vaan kaikki, ei ole sun syytäs, anna pahan olon tulla vaan...", ukko yltäpäältä oksennuksessa :D
En muista että onko miun kanthal 0.25 vai 0.28. Perk. Laitoin 5/6 kieppiä ja ei wickkaa kunnolla. Möö.
Tusasin dripperin kanssa ja koitin poimia kanthalin pätkää pöydältä ja onnistuin upottamaan 0.3mm lankaa puolentoista sentin matkalta peukaloon. Sellanen ärsyttävä epäkipu niinkun paperiviillossa.
Hitsipuikko reidessä ei satu ollenkaan, mutta haisee
Vituttaa. H-Attyn plussatolppa rikki, kaiffarista ei tule muutakun paskaa makua vaikka kahta eri pumpuliakin jo keillu... Viimeinen armopala, RSST heittää pientä oikkaria ja pohjanappi lämpee... Piti lähteä töihin lama marlboro taskussa ja kaiffari joka maistuu shaibalta.
mikä vittu kun ei puffille kelpaa alennuskoodi.... X-( eikös se pitäis olla 10 pinnaa vaan tulee lukemaan että alennuskoodi hylätty :rtfm:... WTF
Alennuskoodi ei toimi jos tilaus on alle 15 euroa.
Vitun itellan valopäät.. kysyin milloin paketti noudettavissa ja vastaukseksi saan vain et itellalla muuttunut kirjattujen pakettien toimitus aika...blah..blah..blah..
Ei saatana ku eivät osaa ees kysymykseen enää vastata..
Vittu, kun ketuttaa tällaiset! http://www.ecigarettedirect.co.uk/as...ave-ecigs.html
Kaikki nyt allekirjoittamaan ja kaikkien sukulaiset ja kaverit ja koulukaverit ja työkaverit ja niiden kaverit ja ja ja
Kerpele sanon mä!
Alkaa tää possunuha vituttaa, kun ei kärsi enää kunnolla höyrytäkkään. Pieninkin throathit irrottaa semmosen yskäpuuskan jotta meinaa laatta lentää ja paskat tulla housuun. Tosin tulee niitä välillä ilman höyryäkin.
Aamulla kahdeksas töihin, vierenen auto parkkeerattu iha viturallalleen. Rekisteri ylös ja 9 aikaa ulkona käytäessä oli lommo tullu oveen ja maalia lähteny :punk:
Kevät. Vittu mä vihaan kevättä. Tää on niin vitun syvältä perseestä ettei mitään rajaa. Vuosi sitten eukko ja kaverit patisti osastolle laturiin, lääkäri tyytyi määräämään mielialalääkkeitä ja kertomaan mt-palveluista joita on tarjolla.
Jokohan tänävuonna muutun Barole Kruegeriksi?
Keväthän on just kiva. Mitä vikaa siinä on? Ei oo oikeen perusteluja tossa. :yeah:
Jos haluaa syrjäytyä rauhassa... :thinking:
ite sain onneksi vastaavassa tilanteessa kopin
6v nassikan vatsalaukun sisältö mahtu täsmälleen urdun kahden kouran muodostamaan kuppiin
ja alakertaan va-ro-vas-ti kävellessä ykät kourassa kompastuin vielä portaissa ja täydellinen kahden polven alastulo parketille
näytin vissiin jotain uhrilahjaa tarjoavalta pakanalta polvillani lattialla laatat ylöskohotetuissa kourissa kyynel silmäkulmasta vierähtäen kun lumpiot ei pitäneet parketin pehmustavia ominaisuuksia riittävinä
mutta tippaakaan ei läikkyny
Ihan jees kun tuon logistiikan kanssa on aina niin paljon ongelmia. Noin kuukausi sitten tilattu iHerbin paketti ei ole saapunut vieläkään, eikä koko lootaan ole edes mitään seurantakoodia millä sen sijainnista vois ottaa jotain selkoa. Myös Saksasta tilattu eräs isompi paketti on ollut jo kohta pari viikkoa kuriirin kourissa, eikä saamani seurantakoodi ole koskaan alkanut toimimaan yhdelläkään seurantasivulla. Myyjäkään ei suostu vastaamaan sähköpostikyseilyihin ja kuriiri sanoo ettei heillä oo koskaan ollu mun pakettia käsissään. Mitähän helvettiä tässä nyt sitte seuraavaksi tekis.
Tänään piti vielä passikin käydä uusimassa, ja tottahan huomasin tuntia ennen poliisiasemalle varaamaani aikaa, että passin saamista varten pitää pystyä todistamaan että on käynyt varusmiespalveluksen. Noh, sotilaspassi + kaikki muu armeijarekvisiitta on vanhempien kämpillä, joka on reilu viisi kilometriä meiltä aivan toiseen suuntaan. Tuli melko kiire lähteä hakemaan pyöräillen noita todistuksia vanhempien luota, en oo ikinä pyöräillyt noin lujaa. Sotilaspassiahan en koskaan onnistunut löytämään, joten nappasin mukaani löytämäni varusmiespalvelustodistuksen. Ennen poliisiasemalle menoa piti vielä käydä ottamassa passikuvat, mutta jollain ihmeellä ehdin kuin ehdinkin ajoissa poliisiasemalle sovittuna aikana. Vieläki tuntuu keuhkoissa kauhea polte, kun sai peräsuoli pitkällä polkea menemään :facepalm:
Mitähän varten se tarttee todistaa että armeijan on käynyt?
Koska yleinen asevelvollisuus, ja armeijaan pitää mennä olikos se nyt viimeistään 28-vuotiaana, niin passia ei tieten myönnetä tuon iän ylittävälle ajalle ellei inttiä ole käytynä.
Koska jos on alle 28 ja palvelusta ei suoritettu voi se olla eväämis peruste.
Voi helvetti :D
Kaikilla hyrrää hormonit, kaikki on niin vitun onnellisia ja nauttii auringosta ja linnunlaulusta. Kun mä poistun kotoa, sen parempi mitä hiljaisempaa ja pimeempää. Pitäis olla niin perkeleen energinen ja iloinen ja kun vaan masentaa ihan perkeleellisellä tavalla, niin sekin vituttaa.
Ja sitten tietysti ne kaikki komplikaatiot joita en kärsi tuoda yleiseen jakeluun, koska en tunne teitä.
Piuhat on päässä väärin kytketty jos ei auringob paisteesta nauti.
Mulla hyrrää hormoonit aina. :eek:
Vituttaa vieläkin mitä eilen tapahtu kun olin illalla ajelemassa tallilta kotiin. Eteen sattu joku köröttelijä, jonka vauhti tippui kolmeen kymppiin kun aloin lähestyä ja ajo näytti jokseenkin epävarmalta, ja sittenhän se pysähtyi ja mun piti pysähtyä taakse kun edessä olevan loivan mäen takaa kajasteli autonvaloja. Koska oon vainoharhainen niin mua alko vähän jännittää kun ovi aukes ja joku alko sieltä könytä, että mitähän narkkareita sieltä on tulossa sössöttään. Mistä tulikin mieleen että pitää kattoo mistä saa nykyisen auton ovet sisäpuolelta lukkoon. "Onneks" sieltä tuli vaan joku täti, joka kipitti mun auton luo ja avasin sit ikkunaa. Mikä oli tädin ongelma? Kysyi missä "se tanssipaikka" on. :o Tiesin heti mitä se tarkotti kun tallin lähellä on joku vanha maatila jossa järjestetään jotain latotansseja, mut en mä siinä haavi auki osannu muuta sanoo ku että "sä oot menossa väärään suuntaan" eikä se parempia ohjeita olis ansainnukkaan. Ei helvetti millasilla älykääpiöillä on ajokortti, tajuuko se ämmä miten vaarallinen temppu toi on mutkittelevalla 80km/h tiellä tehdä, ja sehän olisin ollu minä joka olisin ottanu sen takaa tulevan niskaan. Ja muutenkin kun vastaan tulossa autoja ei eukolla käy mielessä että tuolla pimeessä kun juoksee mustissa vaatteissa kapeahkon tien puolella niin siinä on aika hyvät mahkut jäädä auton alle, tosin mua se ei olis liikuttanu muutenku siks että olisin joutunu jäämään sinne moneks tunniks silminnäkijänä. EI VITTU.