Hmmm... Hirvenliha ei tarvi muuta ku suolaa&pippuria ;)
Possu tarvii kunnon mausteet.
Liedellä paksuuntuu kerma-aura-kippari-mustapippuri-sinappisoosi lihalle, tulee niin paksua et voi haarukalla syödä :eek:
Printable View
Hmmm... Hirvenliha ei tarvi muuta ku suolaa&pippuria ;)
Possu tarvii kunnon mausteet.
Liedellä paksuuntuu kerma-aura-kippari-mustapippuri-sinappisoosi lihalle, tulee niin paksua et voi haarukalla syödä :eek:
Oon aatellu muuttaa tuon grillimökin saunaksi kun ei sitä tule kirjaimellisesti ikinä käytettyä.
Viimeksi olin raveissa joku 4-5 vuotta sitte, nuoruudesta tuttu heppa tyttö kerto kuka voittaa.
Voitin vitosella kutosen.
Täällä on vähän hämmentävä meno nykyään. :D
100 sivua tullu tähän ketjuun kahessa viikossa :D
Ei tuu klaania mutta entäs ne sun porot :thinking:
Älä nyt tuittu muita syytä kun itsekin olet osallisena :D
Sillä loppu nesteet eikä oo uusia tullu nii yrittivät houkutella että Taajuus ois vieny sille nesteitä mutta en tiiä ottiko tuulta alleen :thinking:
Ei näy Taajuuttakaan, oliskohan Hirnoldi Warzilenkkari (sori Taajuus :D) pistänyt pärrän tulille ja lähtenyt niksanesteet tarakalla Addulaan. :thinking:
Taitaa olla viimeinen naula tän huumepiipun arkkuun.
"addicti menehtyi vieroitus oireisiin"
Rip in piece Addu
Niin ja Taajuuskaan ei ole täällä pullistelemassa :thinking:
http://i58.tinypic.com/330emmu.gif
Mulla on muuten skootteri.
Oon kuullu, että naiset tykkää prätkistä.
Prätkät on kivoja mutta pelottavia. :o
Edit. Joten prätkä skootterivauhdilla on sopiva :lol:
Skootterivauhti = hempeetä, mutta hurjaa?
Mites turvavälineet? Kypärällä vai ilman?
Ilman kypärää voi tuntea tuulen ja vauhdin, mutta voi myös ampiainen lentää silmään ja se sattuu vielä pitkään...
Ei sitä nyt ilman kypärää lähdetä muuta kuin luotetun kuskin kyytiin. Amppari silmässä voi paskalla säkällä viedä näön kokonaan. :o
Mitäs pelottavaa prätkissä on? Penkin ja renkaiden välissä ei ole mitään mikä tekisi omia päätöksiä ilman kuskin käskyä. Prätkä tekee just sen mitä sen käsketään tehdä. Toisin se on hevosten kanssa. Siinä on penkin ja kavioiden välissä kuitenkin omiin itsenäisiin päätöksiin kykynevä osa ja se jos mikä on pelottavaa, että sulla on haarojen välissä 300kg massaa mikä ei välttämättä haluakkaan totella sinua jos sitä ei huvita :D
Patrick katsoo vierestä kun nainen ryöstetään ?
Ei näin :banghead: taistele patrick taistele :teaching:
Minähän pyysin Ekiä jo edellisellä sivulla tappelemaan mutta ei uskalla tulla kun pelkää että mulla on koko klaani mukana.
Hyvä niin, koska olisin hävinnyt kuitenki.
Pitäiskö sitä mennä nukkuu et jaksaa lähtee aamulla töihin vai lueskella näitä mahtavia keskusteluja ja lähtee taas aamulla väsyneenä töihi
Ekille siis helppo homma ajelee vaan skootterin kanssa tuitun pihaan kypärä paksilla ja patrick nuolee vkl näppejä ...
Hei mää luotin sinuun ...
Eli tuparilahja menee Ekille & tuitulle ? Joudun ostaa uuden kortin :(
Vai nyt tapellaan jo siitä kumpi on huonompi tappelee. Jatkakaa ihmeessä.