Kyllä mua ihan yhtä lailla vituttaa ku Barca häviää jonku tärkeen pelin vaikka sillä nyt on vielä vähemmän vaikutusta suomalaisen riviukon elämään.
Printable View
Kyllä mua ihan yhtä lailla vituttaa ku Barca häviää jonku tärkeen pelin vaikka sillä nyt on vielä vähemmän vaikutusta suomalaisen riviukon elämään.
Sniif. Pakko myöntää että yllättävän koville se vaan otti kun Suomi hävis. Nyt on haavat nuoltu ja ei muuta kun pronssimitalia oottamaan. Se on joka tapauksessa toiseks paras mitali koska se tuntuu voitolta, hopee taas tuntuis häviöltä, joten nyt meidät on pelastettu kaikkein katkerimmalta pettymykseltä. Ja vaikka Suomi jäis neljänneks niin se on oikeesti hyvä saavutus näissä karkeloissa. :thumbsup: Ja hei, onhan mm-kisat kohta! ;) Tavataan sitten toukokuussa torilla, sillon tarkeneeki! :wheee:
Ei ketään kiinnosta MM-kisat samana vuonna ku on ollu olympialaiset, siellä on B-miesten varamiehet pelaamassa.
Eipä näihin olympialaisiinkaan mitään parasta mahdollista kaartia saatu... Joten...
Naapuri. Popittelee humppaansa (tai mitä saissee onkaa) niin et ihan sanoist saa selvää. Tekis mieli mennä paukuttaa ovee ja kysyy silt et "ootko sattumoisin ehkä kuulolaitetta harkinnu ku kuulo vaikuttaa aika heikolta?". Ei oo mitenkää ees eka kerta siis et musiikki kuuluu hyvin. Tekis mieli laittaa takas mut kissa ei oikeen tykkää ajatuksesta.
Vatsa pamahti kipeeks yhtäkkiä, olo on perseestä.
Mä alottaisin ihan sillä että pudottaisin lapun postiluukusta tai rivarissa jättäisin kynnykselle, soittaisin ovikelloo ja juoksisin karkuun. :laugh: Sit jos ei lopu ja joutuu meneen sanoon niin suosittelen varustautumaan ennemmin lenkkareilla kuin pesismailalla. :D Ikinä tiedä mitä siellä on vastassa...
Kuse postilaatikosta ja huuda perään hiljeneekö vai vai lainehtiiko eteistä pidemmälle :D
Kissalan poijat käymään, ilmoitus isänöitsijälle sieltä kautta varoitus!
Paras homma täs varmaan on käydä henkilökohtasesti ovella. Tiedän tyypin kyllä naamalta ja sen, ettei se ihan heti päälle käy. Varsinkaa jos sillä on muksunsa siellä. Postilaatikkoon kuseminen on hankalaa, ku koskaa sillon sopivalla hetkellä ei oo kusihätä :( Kaapeleiden laskemistaki oon kyllä miettiny.
K-57: Virkavalta täs kerrostalossa on melkeen vakiovieraita. Eli poliisit ja sit iha lanssitki. Hiuka kyseenalasia naapureita siis.. :D (Suurin osa alkoholisoituneita ja todennäkösesti myöski muutama pirinisti mahtuu joukkoon). Maahanmuuttajat täsä rapussa ainaki osaa käyttäytyä, ettei niist oo mitään ongelmaa ollu vaikka usein se kamelimusiikki taitaa muualla soidakki.
Muuttoaki on harkittu, mut mistään ei tarpeeks hyvää/edullista kämppää löydä.
Kissalanpojat on se pahin virhe näissä. Itseäni vitutti kun aikanaan kerrostalossa asuin, ja pienestäkin narahduksesta naapuri soitti ne poliisit käymään. Siinä sitten tuli kaksi varoitusta saatua ihan kirjallisena, vaikka mitään meteliä ikänä pitänyt. Olisin kyllä toivonut naapurin tulevan asiallisesti ovelle kertomaan jos joku häiritsee... Ihmisiä tässä ollaan, kaikki on keskusteltavissa.
Mutta silti. Jos naapureita häiritsee pienet äänet, kuten omassa tapauksessa yöllinen suihkukäynti, tai alkuillasta elokuvan katsominen ehkä hiukan normaalia kovemmalla volyymilla, tai kaljottelusta kuuluva ilakointi ennen hiljaisuusaikaa niin arvon naapurin olis suotavaa harkita tuota asumismuotoa varmaan tarkemmin... :thinking:
Tietenkin jos ihan mahdotonta se meno on, niin posliini on se helpoin ja varmin ratkaisu. :)
Mulla oli sama ongelma joskus olkiluodon polakkien kanssa mä hoidin sen niin, että mänttäsin oveen niin kauan kunnes joku avasi, sanoin ihan suomeksi morot, kävelin ghettoblasterin luo, pudotin äänen volumet puoleen, kysyin jotta ok?, n.15 polakkia näyttää peukkua, takas nukkumaan.
Eikä ne perkeleet mun asumiseni aikana enää popittanu niin saatanan kovaa. Mukavaa sakkia :)
Ei olla oltu velipojan kanssa väleissä 5 vuoteen...paskaa tulee niskaan vanhemmilta?
Ajatus onki näin tehdä. Sit vaan ku saa asiat reilaan eli sotaleikit leikittyä sun muita käytännön juttuja. Sit voi ite popitella miten tykkää, kunha on erillinen koppi sitä varten ni saapaha höyrytelläkki samassa. (Emäntä ei tykkää et sisäl tupruttelee ku ei ite polta, joten kunnioitan sitä)
Ei jumalauta mikä laite toi gayfun. Pitäis olla pikkulapsen kädet, että tohon saa setupin tehtyä. Liite 12861
Ei jaksa nostaa eXpromizer DV'n 20% Absinttia VG-pohjalla riittävän ripeästi, melkoista jänkkiä tuo tiiviste.
50/50 baseen tehty Jugo kesti kivasti sarjatulen.
Sama nestekombo tosin tökki Diablossa vaijerillakin, eli pitänee lirauttaa kuusenkyyneltä vähän sekaan.
Vittu oli lähellä ettei opiskelija päässyt kunnon auton makuun, n.14+ tontun autoa joku myi rahapulassa 7 tontulla. Just kerkesin isälle soittaa että ottaako se lainaa nimiinsä siksi aikaa että saan oman myytyä ja tämän 10min puhelun aikana oli mennyt. PRKL.
Koiranpaskat.
Paska homma
hoteli carbian 8e bisse olihan halpa reissu
Haha, Lapin-Kultaa muovituopista?
just sitä :D
Viime sunnuntaina tilattua kitaraa ja kaappia ei oo vissii vieläkää ilmeisesti ees lähetetty.
Huomenna talvilomalta töihin. Heräisköhän tänä yönä vaihteeks kahdelta silkkaan vi#¤#een vai vasta kolmelta vai tuleekohan uni ollenkaan.
Perk. Käytännössä uusi nitecoren laturi ei toimi. Näyttää, että akku on täysi vaikka on tyhjä. EN ARVOSTA.
Trusfire tulille. :crying:
Just nyt .ituttaa toi lehtien höyryttelyn vastaiset kirjoittelut.
Toimituksissa ei ilmeisesti päättäjinä höyryttelijöitä.
Varmaankin lobbausta parhaimmillaan, kun kaikissa kirjoituksia.
Lääkärit huolissaan nuorten sähkösavukkeiden poltosta: ?Olen tosi peloissani? - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Onhan tämä melko mahtavaa. Rautalahti ja iltapaska taas vauhdissa. Perinteisesti jutusta löytyy "ei ole tutkittu" ja nyt uutuutena vihjaistaan että "Meillä on jo raportoitu tapauksia, joissa sähkösavukkeen vaikutukset ovat olleet aika vakavia, Rautalahti kertoo."
Myös modaamista ja sen vaarallisuutta arvostellaan aika jyrkästi.
Olikos meillä mitään semmosta lyhyttä kannanottoa aiheesta, minkä voisi postata vastauksena?
Vois ylittää uutiskynnyksen, jos saatas yhteen kansalaisalotteeseen suomen osuus täyteen...
Pitäis kyllä keksiä jotain muitakin vastatoimia. Kukahan tuon kaiken kirjoittelun takana on, kun on saatu oikein useampaan lehteen moista propagandaa?
STT:n uutinen, joka on kopsattu kaikkiin medioihin