Jups. Tai siis jos ajatellaan paikallisesti niin Vääksyyn mikä nyt sattuu olemaan Asikkalan kunnan sisällä (tai näin mua on ainakin opetettu).
Printable View
Jumiuduin tossa vanhalta läppäriltä selaamaan vuosien varrella kertynyttä kuvamatskua. Kyllä tässä karski mieskin jo vähän herkistyy [emoji23]
Huomenta Höyrypäät.:) (ai niin..tätä ei vissiin saanut sanoa) hyvin nukuttu ja lähdetään töihin.:) 11 olis jo vapaalla, jos ei pitkäksi mene.:yeah:
Klo 3 töihin. :blink: Ei kyllä meikäläiselle sopisi yhtään. Tuottaa jo aikamoista tuskaa nykyisellään herätä aamuvuoroihin (=klo 7 töihin), saati että pitäisi mennä 4h aikaisemmin...
Toisaalta taitaa immeiset jakautua nykyään karkeasti kahteen kategoriaan: on aamuvirkkuja ja toiset taas iltavirkkuja (virkku= onko tämä halvattu edes mikään suomenkielinen sana :thinking:). Itse lukeudun autuaasti jälkimmäiseen ryhmään. Jos vapaapäivä, niin tykkään (=sopii mun rytmiin) valvoa pitkään ja herätä sitten joskus... päivällä. :)
huomenta. vapaapäivä ilman muksuja
Eikä sitten taaskaan nukuttu yhtään vaikka menin pari kertaa sänkyyn odottamaan niin ei :( puolenpäivän aikaan olis aika fysioterapeutille, silloin tuskin nukutaan, on meinaa paikat varmaan kipeenä jos se ensimmäisellä kertaa yhtään runnoo, tai no ensimmäinen, sanotaan 7 kerran sarjan ensimmäinen ja niitä sarjoja on ollu muutama :)
Outoo, väsyttää mutta ei nukuta :blink:
Meikä nukku 3 tuntia :s No ei se mitää ku otin pari tuntia palkatonta nii kyllä 6h jaksaa helposti. Meikällä on muute työhaastattelu, noi. 4km päässä olisi uusi paikka. Nykyinen mesta 32km suuntaansa :/ Menee liikaa palkasta bensaan. Toivotaan että lykästää!
Edit. Palkka vielä nousisikin melkein joku 400e, eli rahaa jäis ihan pirusti enemmän.
Eilen ne alkoi, tänään jatkuu. Rullakiekon mm-kisat suomen tampereella. Ehdottomasti yksi viihdyttävimmistä lajeista tällä hetkellä. Suosittelen tsekkaamaan, suomi muistaakseni pelailee 1800 tänään.