Vit** muija on ihan kone[emoji38] mä oon niin messissä[emoji41]
Printable View
Tänään tapasin vanhan tutun noin 5 vuoden jälkeen kotikylällä. Pari sanaa kerittiin vaihtaan kun tuli puheeks että oon muuttanu Hyvinkäälle jo aikoja sitten. Ensimmäinen kysymys oli että onko siellä mutiaisia😂
Kylläpäs kalja maistuu hyvältä vaihteeksi :) *tsup tsup*
Jos sitä lähtis ihan elävää musiikkia kuuntelemaan... Ihan kunnon rokkenrollia. :) -->
Jep, taisi olla peräti 85% pallon väestöstä jotka ei siedä laktoosia enää lapsuusvuosien jälkeen. Tai no siedä ja siedä, harvoilla laktoosi-intolerantikoilla on niin että ne ei kestäisi kohtuullisia määriä, mutta kun meidän pohjoismaalaisten tapa latkia maitoa on se pahin. 2dl maitolasillisessa on enemmän laktoosia kuin kolmessa keskikokoisessa jäätelötuutissa. Sen maitoisen kalakeiton ja vellin jälkeen mahtoi olla seinät ruskeat vastaanottokeskuksessa kun 50 ihmistä kohden yksi pönttö... :lol:
Ompa väki hiljaista [emoji15]
Sitä varten liitoissa on lakimiehet jotka hoitaa. Aikoinaan piti itsekin kyseenalaistaa firman käytäntö ylitöiden suhteen. Sen jälkeen tuli manit niin kuin pitääkin. Kyse kuitenkin usean sadan prosentin korvauksista. Wanha patu meinasi,että ei oo semmoista kuin yli 100% korvausta. Loiva ero siihen,että ne oli parhaimmillaan 300% tunteja.
Saunas tuli käytyä, jotenki oli laimeet löylyt [emoji20] Avasin just illan toisen lonkeron ja kohta valmis petiin...
Muuten oli kiva päivä vaikkei yhtään kaatoo alotuspäivänä, eka kerta varmaan viiteentoista vuoteen. Ei ollu yhtään kunnon koiraa pyynnissä. Huomenna kaatuu [emoji106]
Hyvä fiilis, ei siihen aina viinaa tarvita [emoji16]
Kohta kaks bissee takana ja alkaa silmät ummistuu [emoji15]
Pernod on pitkästä aikaa hyvää... Siis ei ole tullut juotua sen jälkeen kun Juice leskisellä oli se yksi biisi jossa Napoleon sanoi Dö Pernod. Siehen aikaan piti brassailla kapakissa töö pernoo
Mulla tuli joku toppi viime viikonlopun jälkeen ku kaverin kans otettiin tääl mökillä kunnolla...
https://www.youtube.com/watch?v=i4rRK9cGiZo
Tää oli se Napoleonin mopo biisi. Sikäli rakas kappale,että tämän opettelemalla osasimme samalla Einarin fillarin ja Tarzanin kalsarit ja vielä alkuperäisen päälle.
Ei se aina vaa maistu, tässä nyt hetkeen maistunu paria bissee enempi kerralla.
Joko muut alkoi nukkumaan?