Kyl kai kännykän akku kestää jos sen lataa, vai onks sulla sellanen nykyaikainen hirveen älykäs puhelin jonka akku kestää sen pari tuntia jos sitä ei käytä :D
Ai niin ja ettei menis ihan OT:si niin vituttaa älypuhelimet. :)
Printable View
Ärsyttää myös nimimerkki mikä tuntuu jostain syystä olevan varattu monessa paikassa X-( Täähän piti olla ihan paska nimimerkki, mut ei viittis vaihtaa kun on muutamassa paikassa jo... :sneaky:
Nää kauppojen spottivalot, ihanku ne haluis hiillostaa toppavaatteisaa olevaa kuluttajaa.
spotit saatana 10cm päässä otsasta nii et varmaan tulee hiki
ärsyttää nää viesti rajat...
Teeppä tumpille oma topicci tännekkin niin tulee viestejä kirjoiteltua siinä samalla ;)
Yks kovis yritti vetää turpaan ja hävitin vajaan 100 euron sähköröökin siinä myllyssä...
Ei, epäilen että kylki meni yskiessä paskaksi pidentyneen flunssan takia..
Kurkku kipeä ja flunssaa iskee päälle, aika loppuu kesken kun joka paikassa pitäisi olla, voisi tästä varmaan nukkumaankin mennä, MUTTA EI, eihän tähän aikaan voi vielä mitenkään nukuttaa, vaikka aamulla pitäisi aikaisin herätä... Onhan näitä. :mellow:
Päivystysvuoro ja valaan valmistauminen hajottaa. Ihan saatanan pitkäveteisiä sulkeisia ja lomille lähtö viivästyy ties kuinka myöhään.
Odotapa sitä asennossa pojottamista... Kesävala on vielä kamalampi. :D
Helvetti ku ei setupointi suju taaskaan. agiin yrittänyt silica setuppia vääntää kohta 5 tuntia ja joka kerta ei wikkaa. Kai pitäisi jo alkaa uskomaan että jos se toimii ni ei saa koskea. Ja sitten tuo vitun nautilus teki temput. Alko kurlaa eikä suostu loppumaan, kaikkea koitettu puhallusta, isompaa ilma reikää, tehojen nosto hankalaa ku on jo tapissa.
What... :blink: Pyörtymisen vielä ymmärtää jos ei oo nesteytys kunnossa tms. mutta tuo kuseminen hämmentää... :D Noh jos ei oo vain käynyt asioilla niin voi olla vähän nihkeetä mutta luulis silti jaksavan.
Oon itsekkin kerran meinannut talvella pyörtyä kun ekaa kertaa kokeilin sitä talvimallista lakkia ja huomasin sen olevan semisti pieni. Eipä siinä muuten mitään mut oli jonku kapteenin tms. puhuttelu pihalla ja rupes silmissä pimeneen kun odotettiin kyseisen herran saapumista. Onneksi ei oo koskaan missään julkisessa tilaisuudessa tapahtunut vastaavia :)
Mulla tuli jäi päällimmäisenä mieleen armeijasta vain hyviä kokemuksia, ihan hauskaahan se oli. :D
Tuli muuten äsken huomattua että mulla on menny tähän asti ainakin 1,5kk edestä nesteitä tässä loman aikana pelkästään. :D
Aikalailla sama fiilis. Toki joidenkin perseily pisti välillä ärsyttämään mutta eipä ne nyt maailman loppu ollut. Niin no, jos oli kuninkaallisessa kakkos tassissa niin voiko sitä oikein muuta odottaakaan.. Ja pää-asiassa vielä oppilailta ja alikeilta :D
Itsehän pidin loppujen lopuksi enemmän leireilystä kuin kassulla olosta. Toki viestipuolen tekakuskeilla olikin leireillä ihan miellyttävää. Mä en edes oo mikään eränkävijä tai yleensäkään kulje metsissä mutta vähintään kerran kesässä pitää telttailla metsässä porukalla.
Nähtävästi olit Kajaanissa/sodankylässä? :D
Luovutusta yritetty, osoite virhe.
Rekisteröinti: 20.2.2014 klo 07:27:15
Paikka: ITELLA LOGISTIIKKA, KOTIMAAN KULJET 00230
Ja nyt ne on lähettämässä Fsusan pakettia takaisin lähettäjälle :banghead:
KarPr 2/11 :worship:
Mä olin itseni ja muiden mielestä ihan rento alikessu, en "vittuillu" kellekään yhtä kertaa lukuunottamatta kun oli porukkaa paikalla ja ei kaveri näyttäny lippaa, olis mulle tullu paskaa niskaan jossen olis huomauttaunu :D
Mutta joo, kiero selkä kun on niin kyllähän se vitutti seistä pidempään asennossa, kun rupes kunnolla sattumaan (diag. vasta myöhemmin).
Ärsyttää ihmiset, joille talviolympialaiset on pelkästään hiihto :(
Tai, herra paratkoon, LÄTKÄÄ?!?
Korostetusti pelkästään.
kylla suivaannuin kun tuli ajokielto :(
katsuri sai vedettya avaimen pois virtalukosta auton kaydessa !
itse en tuossa asiassa ole viela onnistunut :D
perus juttuja...
Vissiin aika vanha(ko?) auto sulla? :D miten toi on edes mahdollista? :D
Juu vanha kyseessa, harrasteauto :) uskomaton (paska) tuuri mulla. Tossa moneen otteeseen pihalla testannu ja en saa ihte avainta sitten millaa pois, niiku ei kuuluisikaan, huoh..