Ilmanmuuta. Eipähän ainakaan ole TIC
Printable View
Tässä ekoja omia sekoituksia olis tarkoitus alkaa harrastamaan. Mulla on tossa 100ml 20mg pohjaa, niin paljollako 0 nestettä sitälantraan, että saan siitä jotain 5mg anetta?
Eli laitan sinne 100ml niin tulee 10mg se 200ml. Ja sinne viä 200ml niin tulee 5mg:sta???
Tuli ensimmäiseksi vehkeeksi hommattua nicorexiltä https://www.nicorex.eu/sahkotupakka/ aloituspakkaus, joka sisälsi 2200 mAh akun ja jonkun niiden nimikko tankin, jota ei ole enään ainakaan verkkokauppansa myyntilistoilla, Eka akku oli täys susi, lataus ei pitänyt muutaman latauskerran jälkeen tuntiakaan höyryä yllä...Lähettivät uuden kyllä, mutta malttamaton ei jaksanut odottaa ja tuli hommattua tilalle istick 40 W ja iJust 2 tankki. iJustilla kun oppi pöläyttelemään cumuluksia alkoi tuo aloituspaketin tankki korpeamaan, posket lommolla sai imeä ja tuotos pienempi kuin kangerteckin evodilla...Mistä pääsemmekin varsinaiseen kysymykseen...
Akku tuottaa "huikeat" 3.7 V ja tarkoitus olisi löytää akulle toimiva ja mielellään halpa uusi tankki, josta saa vedettyä ilman suurempaa päänpunoittamista kunnon cumuluksen, ehdoituksia mielellään linkin kera.
Kiitoksia:hatsoff:
Eipä taida montaa tankkia jos yhtään olla 14mm kokoa jossa kunnon ilma-aukko ois eli mikä sopisi kauniisti tuohhon akun päähän. Itse akkuhan muuten näyttäis olevan 19mm joten ehkä joku subtank nano siihen voisi mennä vaikka hieman hassulta se näyttäisi. Vaihtoehto 2 on sitten joku 14mm halkaisijan dripperi esim SMOK UDA RDA ja siihen sitten sopivan pieni ohminen coili.
Kanger SubTank NANO -clearomisaattori OCC organic cotton coil 0,5/1,2ohm 18,5mm
Smok UDA RDA rebuildable/korjattava drip atomisaattori ss 14mm
Vähän hölmö kysymys ehkä, mutta kuinka kovassa sateessa uskaltaa höyrytä, ettei vehkeet hajoa?
Eipä tuo eroa paljon puhelimesta tai muusta elektroniikasta sen suhteen. Maalaisjärjellä kannattaa käyttää. Eri asia sitten jos on joku mekaaninen tahi muuten hyvin umpinainen modi, mutta ei näissä taida virallisia IP luokituksia olla.
Parempi olla kastelematta ja etsiä puu jonka alla höyryät.
Ny ei oo vittuilua tai muutakaan joten älä vedä poppareita keuhkoihin. Ihan perus maalaisjärki toimii tässä, jos susta tuntuu että se modi voi kastua ja sitä kautta napin tai akkuluukun kautta mennä kosteutta sisään niin ei kannata käyttää. Tihkussa olen itse käyttänyt istick 20w kun se on turvallisesti kämmenen sisällä, tankilla nyt niin väliä jos se vähän kostuu. Vedenpitäviksi niitä ei ole tehty ainakaan suurinta osaa.
itse olen jo päälle 1kk mekaanista käyttänyt niin mietein että mitä mosfet-modien käytössä pitää tietää [pitäisikö mosfetboxeista luoda oma aihe?]
-KIELI_OPPI-
Täällä esim. voi aiheesta keskustella, http://www.e-savuke.com/vb/laitemodi...inen-boxi.html
Tietääkö joku mistä langasta joyetech on tehnyt Ego one clr (uudelleenrakennettavat) atoihin ne jalat? Jotain no res lankaa se on ja liitoskohtakin näkyy kieppien alapuolella. Olisiko hopealankaa kenties? Miten se on joutettu siihen canthaliin kiinni? Tuskin ainakaan tinalla, koska se olisi myrkyllistä. Tällaista tässä pohdin, kun Evic vtc mini mega one tankilla on tulossa ja siihen nuo clr päät käyvät.
Nikkeliä ne noresit taitaa olla kun on sen verran halvempaa kuin hopea, ja lämmöllä ne yhdistetään. Googleta "wire zapper".
Kummassakoha kestää akku pitempään, lämpösäädöl vai normi kanthal?
Ittellä ainakin kanthalilla kestää paremmin. VT minissä kun kattelee amppeereja niin nikkelillä hipoi parhaillaan melkein 15 tietämillä lukemat ja normi 0.25 twistedillä ei taia nousta yli 5 amp juurikaan.
Käytännössä nikkelillä akku loppu ennen iltaa mut nyt kantturalla mennään toista päivää jo.
Miten mulla kun tilasin VG BIO BAZAA mikä on 90% vg ja 5 % demi water
Pistän tiivarin sekaa ja silti aika vetistä litkua ei niinkään paksua?
Johtuuko tosta demi waterista ja onko siitä mitä haittaa?
mutta eikös tuohon aika paljon vgtä jää kumminkin?
Että höyryää enemmän kuin 50/50 vg/pg?
Ptiänee tilata vapetalolta joku päivä.
Edit purkissa lukeekin, 94% vg 5% demi water onko toi 5 pinnaa ees niin paljoa?
Egolta tilasin vg bio bazaa tosissaan
Kumminkin höyryää paljo enemmän kuin jotkut valmislitkut.
Kumpi olisi järkevämpi modi paketti aloittelijalle, Joyetechin eVic-VTC Mini KIT vai Kangerin SuBox Mini KIT?
No käytännössähän tuo on 70vg20pg10H2O, siis useimmilla tiivisteillä. Vg kyllä höyryää paremmin kuin pg, mutta vesi höyryää melko huonosti.
Itsellä kokemusta vain Atmoksen vastaavasta ja se kaikenlisäksi maistui hirveelle. Tai no apteekista saa kanssa ja siinä ei ollu makuhaittoja.