Koita höyrytellä vähemmän? Meikä vähensi vähäsen höyryttelyä sen sijaan että olisin laskenu vahvuutta, mutta toisaalta lopetin samalla kahvinjuonnin melkein kokonaan..
Printable View
Koita höyrytellä vähemmän? Meikä vähensi vähäsen höyryttelyä sen sijaan että olisin laskenu vahvuutta, mutta toisaalta lopetin samalla kahvinjuonnin melkein kokonaan..
Vituttaa kun ajattelin että menisin ens viikolla tai sitä seuraavana laivalle, mutta nyt alkoikin saatana hiihtolomat, laivat täynnä kakaroita. :facepalm: No otetaan se asenne että parin viikon odotus vain kasvattaa himoja shoppailuun entisestään. :evil: Mutta vieläkin vituttaa. :thinking:
Mitä vikaa lapsissa on? :D
Tyhjät baarit on parhaita. <3
Ääh, liian vähän valikoimaa... Siis lapsiperheiden tyhjentämillä tax freen karkkihyllyillä. :blink:
Musta tuntuu että tuittu on aika nirso. :D
Totta, se on vaan paria kolmea sorttia karkkeja/suklaata mitä hinaan laivalta kotiin. Muuten keskityn kosmetiikkaan. :D
Hyvä ku sanoit, en ollu ajatellutkaan. Ite ajattelin lähtee 10-15 päivän kuluttua, josko sit ois lapsiperheet jo vähentyny. Josta tulikin mieleen aivan loistava blogikirjoitus kielikuvineen (vahinkovankkurit ym.) :)
That is QUEEN BITCH to you!: MAMMA-ANGSTI
Eikai siellä vkonloppuisin alaikäisiä ole? Joskus ainakin oli 20v ikäraja pe-la
ärsyttää kun ei tahdo löytyä uusia hyviä nesteitä. tällä hetkellä ehdotonta suosikkia ovat HoL:in nesteet, Space Jamin testatut litkut tulee hyvänä kakkosena mutta ne ovat tosi vahvan makuisia litkuja (ällö-sellaisia liikaa nautittuna). peruslitkuina ovat toimineet paulsaarin kautta saatavat tobaccot. shire malttikaan ei oikein iske enää. muut nesteet ovat tupanneet olemaan jonkin sortin pettymyksiä, joko liian sitä tai liian vähän tätä. perkule sentään! on sentään pari, blackcurrant burst ja orchard crunch, jotka ovat edes jotenkin toimineet. ehkä mä sitten vaan tykkään sen verta enemmän tupakki-mausta, että nämä muut ei natsaa, tai sitten on ollut huonoja valintoja. joka tapauksessa ärsyttää!
Tarviiko niitä uusia löytyäkään jos sulla jo suosikkeja on? Mä ainaki oon tyytyväinen että näin vuoden höyryttelyn jälkeen on vihdoinkin löytyny ne omat ADV:t (+ parit herkuttelunesteet) ja tuskin tarvii enää uusia makuja hirveästi tilailla.
niinno, sitä yrittää vähän avarakatseisemmin olla mutta ei vaan natsaa. toki ns. "tuttu ja turvallinen" rokkaa mutta olisi se kiva löytää muitakin nesteitä :) no, täytyy kait olla tyytyväinen siitä että on nesteitä mistä tykkää, nuo kokeilut pitänee jättää omaan arvoonsa sitten..
Vahinkovankkurit!!! H(U)AA!!! :lol: "Ikään kuin kaikkien naisten elämässä päämäärä olisi ennemmin tai myöhemmin tehtailla pimpsastaan pikkupalleroisia kaupan käytäville huutelemaan lisää karkkia." Niinpä! :laugh: :cheer: Hämmentävää kylläkin, mun mielestä mielikuva pikkupalleroista huutelemassa "LISÄÄ KARKKIA!" on tavallaan aika söpö. :D Ja jos nouset Turusta laivaan ja satut näkemään jonkun muikkelin heilumassa violetin sidin kanssa niin se olen todennäköisesti minä, saa tulla juttusille. :D
Voi vittu kun tuli sählättyä taas. Olin stadissa Pakkiksen miitissä ja vaikka ilta sujui hyvin, niin aloin sit tummuun siinä yöllä univajeeseen ja kaljoihin. Päätettiin frendin kaa joka oli kuskina et jäädää yöksi sinne mestoille, vaikka olin vaimolle luvannu et tullaa himaan yöllä vielä. No ylläri et olin sit jättäny kännykän auton takapenkille (true story!) ja sammunu sohvalle koisaan, enkä laittanut viestiä muijalle. Pikkasen oli hiilenä emäntä aamutuimaan kun miehestä ei kuulu mitään. Kävin sit aamulla hakee sen luurin ja siinä oli sepostettuna tekstari valmiiksi, mutten ollut lähettänyt sitä.
Mutta hauskaa oli :laugh:
33 päivää mennyt..kyllä brittipostikin osaa..
"Looking at the tracking on your order it would indicate that it is still within the postal system. We do have to allow 25 working days for delivery, if the order does not arrive we can the arrange to have it resent out for you."
Vitun shitella.. eikö tota pirun yhtiötä vois ottaa valtiolle takas kun ei toi perkeleen homma vaan toimi..
Ärsyttää kun ei voi muusta valittaa kun shitellan toiminnasta...:laugh:
http://www.itella.fi/group/konserni/cg/omistaja.html
Joo onhan toi.. mut ennen itellaa oli parempi onni pakettien kanssa..
Vai kultaako aika muistot :)
En käyttäny postia pahemmin ennen vapoilua niin en osaa sanoa onko se toiminu joskus paremmin vai ei.
Voi perse. Nyt on sitten koko klaani influenssan kourissa. :crying: Vanhemmalla likalla kuume huitelee 40 paikkeilla. Nuorempi ulisee kokoajan. Vaimo tuli tänään kipeeks, minä varmastikkin yöllä. Huhheijaa. :facepalm:
Itsellä kävi niin hauskasti että tilasin elektrosavulta postitse kamaa ja kun tiistaina oli status että on kuljetuksessa niin sitä tietenkin ajatteli että paketti on parin päivän päästä kotona. Oli vasta seuraavana tiistaina perillä, oli paketti ilmeisesti päätynyt jonkun toisen postilootaan lyijykynämerkintöjen perusteella. Loppu hyvin kaikki hyvin, vaikka vähän meinasi alkaa otsasuoni pullistelemaan kun paketin liikuttelu Tku-Tku välillä kestää ja kestää. miettisin jo hetken että reitittääkö Itella sen paketin jostain Rovaniemen kautta tjsp.. :D
Oli kuiteski jossain erikoissyynissä kun siellä oli tylppäkärkinen neula ja ruisku...
Ykkösluokassa postetettu joulukortti tupsahti laatikkoon. Lähetetty 18.12 tosta 2km päästä :eek:
Itselläni kaksi modia postin hallussa, toinen jo toista kuukautta, diablo toista viikkoa. Ja kolmas lähti tänään tulemaan, toivottavasti löytäisi ajallaan perille. Kaikki siis kotimaan toimituksia :mad:
Mä yhdyn myös postista ulisijoiden kerhoon: Tosi kiva kun nesteitä ei näy eikä kuulu, tosin voi olla Royal Mailinki vika... Peestä höyrytellä näitä "nojoo" nesteitä pois tässä odotellessa, ja nää alkaa jo maistua pikkuhiljaa suorastaan pahalle.
Toihan on vielä kamalampaa kuin se että laiva olis lastattu uhmaikäisillä lapsilla! :D Olitteko "iltavuorolla", mulla meinaan kokeilematta Turun nykyiset uudet (tai no uudet ja uudet) iltalaivat, kuinkas niissä höyryttelypolitiikka? Pitäis päättää kummalle menee.
Juu iltavuorolla eli prinsessalla mentiin. En kyllä mene toiste vähän ahtaan tuntuinen koko paatti sijoitan jatkossa muutaman euron enemmän ja menen helsingin linjoille niinkuin tähänkin asti :) Koko laivahan oli savuton joten pihalle piti mennä polttelemaan (avokin mukana:)) hytissä sitten höyryttelin ihan normaaliin malliin.
Mä en silti ymmärrä kuinka ne nuoret sai kaikki viinaa sieltä, ikäräjä oli kumminkin 20 että sai edes olutta ostaa taxfreestä menomatkalla. Kaippa kaikilla sitten oli hakija/valvoja suomi24:sesta bongattuna :facepalm:. Oli kyllä paskin risteily ainakin kymmeneen vuoteen, mukaan laskien myös kaikki ne matkat millä mä oon ollu töissä hikihatussa vääntämässä.
Nyt ärsyttää se ettei uni tuu taas millää ja sit saa taas lähtee aamul väsyneenä töihin.
Lentsu perkele. Viisi päivää täsä kärvistelly, piti vielä eilen esittää työnsankaria ja lähin aamulöysiin vääntää ku " ei oo kuumetta ja iha siedettävä olo jo " Itku silmässä ja alahuuli väpättäen sitten puoliltapäivin takas kotio, helvetin dami. No nyt omalla ilmotuksella pari päivää saikkua ja torstaina uusi yritys... pitää lähtee otille kyl huomenna jos ei ala helepottaa.
Ensimmäinen keuhkotauti analogisesta luopumisen jälkeen, mitä tästä nyt on, kolmisen kuukautta ? Ja voin kyllä vakuuttaa että keuhkoista tulevan paskan määrä on aivan käsittämätöntä. Viime vuonna oltiin muijan kanssa possunuhassa samaan aikaan eikä edes kahteen pekkaan eritetty viikkoon samaa määrää ektoplasmaa mitä mie oon yssikseen tässä pariin päivään räkiny. Välillä pitäny oikein topsipuikolla tökkiä tuotosta et onko tuokin mölli oikeesti limaa vai irronnut sisäelin ?
Ihmiset vituttaa tai sitten musta on vaan tulossa kusipää. Esimerkkinä jo lapsuudesta hyvä ystävä: Eipä ole eukosta pahemmin kuulunu mitään viimeiseen pariin vuoteen muuta kuin silloin kun menee huonosti tai tarvii apua. Nyt taas ei ollu vähään aikaan kuulunu kun elämässä asiat hyvin, joten kun yks aamuyö alkoi tulla viestejä "ookko hereillä?!?!" ja soittoja niin arvasin että nyt on joku hätänä, mut tällä kertaa vaan en reagoinu mitenkään, mulle oli ihan sama vaikka se olis ojassa jossain, kävelkööt saatana. Seuraavana päivänä sitten vaan pistin viestin että olin nukkumassa, ja olin arvannu oikein, jotain vaillahan se taas olis ollu. :evil: Oksentakoot paskansa jonkun muun päälle jatkossa. Toinen kaveri soitti eilen kolme kertaa, ja kolmannella kerralla sanoin että älä häiritte, mulla on tässä parempaakin tekemistä kuten höyrytellä ja ettiä kakshaarasia hiuksista. Tietenkin käänsin sen vitsiks heti mutta tais mennä perille. :evil: Kolmannen näin tänään ja kun alkoi tuttu virsi "mua masentaa, kaikki on niin ankeeta..." niin mä siihen "sitä sanotaan elämäks" ja hymyilin ystävällisesti päälle. Ei tainnu mennä läpi mun ystävällisyys kun meni ihmeen hiljaseks. :D
Pitäis ruveta kattelemaan uutta konetta ja sille tottakai näyttöä, mutta budjetti on luokkaa pakko-ottaa-halpaa-osarilla. Eikä oo seurannu kehitystä ollenkaan niin tahtoo olla vähä pihalla. Perkele ku silmissä vilisee ku yrittäny kuroa menetettyä 8 vuotta tässä informaatiotulvassa.
Huominen työpäivä tai paremmin loppupäivä siitä koska ei nää suomen pelii.