:blink:
Printable View
Joo onhan ne aina vähän kalliimmat jos kunnolliset hommaa. Mutta kestävät ja istuvat vähän paremmin ku jotkut halppikset. Mä oon kateellinen niille, jotka hakee henkkamaukasta viidet rintsikat samalla hinnalla ku mä yhet erikoisliikkeestä. Mut sitte ku mulla on upporikas miäs, käyn leikkuuttaas pienemmäks tota varustusta (tai sit se ostaa mulle miljuunat kalliit liivit) :D
Joo sellasta nyt on kokeiltu vahingossa kunnon dryhittä meshpötkylällä ja 0.8 microcoililla kai sitä oppii kastelemaan dripperin jatkossa ja niin miksi mesh, koska en osaa käyttä bombullia.. :antismoke:
Et ole elänyt ennen kuin aamulla väsynein silmin nykäiset väärästä gennystä ja saat kurkun täydeltä kuivaa. Siinä kyllä herää.
Ei se oo täällä.. ei vaan voi olla. Se olisi tullut vastaan. Oon vienyt sen naalarille. Pitää käydä penkoon se perävarasto
miksen voi yv:tä kellekkään lähettää? ja onko kukaa finnvapelta kirjatulla kirjeellä mitään tilannut?
ei tunnu oikein toimivan..
Mitään ei oo tuon jälkee tapahtunu
11/07/2014 Dispatch from the point of origin international office
Mä uskon että mä pärjään pahvilaatikoille ihan jees ;)
Jäit siis kiinni? :lol:
Luulen, että tossa ei juuri ole epäselvyyttä kumman vaihtoehdon mies valitsee. :laugh:
Avokilla kun on myös sopivasti rintavarustusta, niin ihan mielellään sitä lähtee erikoisliikkeeseen mukaan maksumieheks&makutuomariks (yleensä kyllä tilailee netistä). :evil:
Kolme viikkoa pois forkalta ja off topicissa 1520 uutta postausta. <3
Siitä hyvää vkl tekemistä kun lukee viinilasin kanssa kaikki postaukset läpi :)
Saa samalla kulttuuria kun ottaa föliin juustolautasen
Ei noita ihan kaikkia jaksa lukea. Viinilasi ja juustolautanen kyllä käy. :)
Reissusta palattiin eilen Malesian airwayssilla. Paska säkä lentoyhtiöllä, kun toinenkin kone vähän ajan sisään pamahtanut maahan syystä tai toisesta..
Ei tän topikin juttuja jaksa lukea vaikka päivittäin forkkaa seurailee :)
Onko foorumin fontti vaihtunu vai onko mulla aivohalvaus?
On se näemmä vaihtunu, tapahtumavirran fontti meni niin pieneksi että en meinaa nähdä lukea :D
Patrick o kännissä vaihtanu itse fontin eilen
Pian iskee morkkis ?
Chrome menny vaihtamaan fonttia, perkele. Firefoxilla testasin niin kaikki oli OK. Oli Chromessa myös kirjanmerkit järjestetty uudestaan, eli kai täällä sitten kummittelee :blink:
Eikä löydy mitään asetusta mistä voi noita kikkailla, mitä helvettiä.
Tältä näyttää Chromella:
http://5.44.lt/i/20140718065932706.png
Ja tältä Firefoxilla:
http://5.44.lt/i/20140718065946671.png
Täällähän on oltu siivosti, ootin että sais sivukaupalla kahlata tekstiä. :D
Pistin merkille muuten minäkin nyt kun tänne kirjauduin että teksti näyttää vähän pienemmältä.
Henkkamaukassa ei liiviosastolla muutenkaan juhlita, ja kai ne ruotsalaiset on sitten vähemmän rintavaa porukkaa kuin me suomalaiset. :D
Cubus joka tuli pari vuotta sitten Suomeen on hyvä rintsikkakauppa, tosi iso valikoima kaikenlaisia rintsikoita ja löytyy isoja kuppikokoja pienilläkin ympärysmitoilla. Ja hintatasoltaan henkkamaukan luokkaa, tosin siellä on sitten onnenkauppaa että kestääkö ne rintsikat vai karkaako kaarituet kuukaudessa. Mua se ei erityisemmin haittaa vaikka olis lyhytikäisemmät yksilöt kyseessä koska vaihtelu piristää. :D
Semmoiset jälkimmäisen kaupan valjaat on poltellu jo kauan! Mut 60-luvun kerrostalon kattoon saisi A) olla helvetin järeä Hilti ja B) vielä järeämpi koukku, että uskaltaa pistää keinuen...
Mää tonne toisaalle ehdotinkin jo, että ootko vahingossa zoomannut Chromessa näkymää. Palauta 100%.
Eijeijeijeijeiiiii mun libertyn paketti ei tullu tänäänkään?!? Nyt loppu nimittäin nesteet!! God no...
Tästähän on muodostumassa mun lemppariketju, kilpailija tolle Kloonikeskustelun väännölle! :D
Ja nyt ettei aiheesta eksytä niin eikös Funky Lady ole kanssa ihan pätevä kauppa rintsikkahankinnoille? Parin exän kanssa siellä käyty ostostelemassa kun ei muualta oikein ole kokoja/istuvuutta löytynyt. Ja kovin on mukavan oloinen liike, näin miehenäkin siellä on ollut mukava vierailla. :p
Ilmota jos tarvit sovitusapua tai makutuomaria :whistle:
No entäs ne kuvat tisseistä moditelineenä? No manboobs please.
:D Siellä on ainakin ollut tosi hyvää palvelua niillä kerroilla kun itse oon ollut siellä kuolaamassa. Ja ainakin mun korviin vaikutti myös asiansa osaavilta muutenkin. :)
On muuten kohtuu hyvä fiilis kun tänään alkaa kuukauden kesäloma, istun duunissa hiljaisessa toimistossa, höyryttelen ja kuuntelen musaa rintsikkakaupoista keskustellen. Ei yhtään pöllömpää! :D Ens viikolla vielä pyörähdän täällä täyttämässä kehityskeskustelulomakkeen kun toimisto on tyhjillään - koska tänään en jaksa sitä tehdä. :)
Tein jopa just jonkin facebook-testin (joita yleensä kartan) jonka mukaan oon koala: "Tykkäät vain hengata ja olet itse rauhallisuus. Elämässä on kyse pääasiassa hauskanpidosta ja nautinnosta. Jotkut pitävät sinua laiskana, mutta sinulle on samantekevää, mitä muut sinusta ajattelevat. Olet sen yläpuolella." Etta tästä on hyvä aloitella lomaa. :D