Huomenta[emoji173] heräsin taas neljältä[emoji51] mikä vit** mua vaivaa? tosin käytin ajan hyväkseni ja kokkailin[emoji36] meniskö lenkille vai pesisinkö kissojen hiekkalaatikon? kauhea dilemma[emoji38] ei stana taas....
Printable View
Huomenta[emoji173] heräsin taas neljältä[emoji51] mikä vit** mua vaivaa? tosin käytin ajan hyväkseni ja kokkailin[emoji36] meniskö lenkille vai pesisinkö kissojen hiekkalaatikon? kauhea dilemma[emoji38] ei stana taas....
Neljältä mä herään viimeistään viikolla. Nyt tänään sai nukkua jopa kuuteen kunnes meidän pikku prinsessa heräs. Vaimo oli tullut riekkumasta vasta joskus kahdelta kotio niin mä uhrauduin ja nousin aamulla.
Kohta pitäis mennä pihalle noitten tuholaisten kanssa niin saa energiat toivottavasti kulutettua.
Dodi sellainen liskojenyö
Ans kattoo koska virta hyytyy
Jos sitä kohta tekis vähä evästä ja lähtis mehtää hämmästelemään kylämää syssyä[emoji15] kaiffari povariin notta pysyy neste jossain määrin juoksevana [emoji23]
Kiitos vinokone [emoji106]
Kova ukko oot [emoji123]
Saakutti teki oikeesti terää ulkoilla pari tuntia kipakassa säässä, aivotoimintakin elpyi [emoji13] seuraavaksi pizzaa pojille, tonnikalaa ja salamia[emoji39]
Ässäkin saanu kuopat kuntoon?
Eipä mitään. Harvempi on päässy kaiveleen sun kakkaa. Ja kiitos lahjasta. Täytyy muistaa käyttää seuraavalla kerrallahttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10...8c403dabcd.jpg
Meinasin just äsken laittaa leivän sijaan voipurkin mikroon. Mitä. :facepalm: :D
Ihmettelinkin kun sulla oli hytissä kokoajan muna pystyssä [emoji13]
Ei vaa helppas pirusti mun hommia
Kiitos kerran vielä ja toivottavasti kotimatka meni hyvin
MiniäSSä tosin harmitteli kun ei päässyt kaivamaan mutta lupasin että saa testata 2.5T konetta
Ainakin on isompi hiekkalaatikkokaivuri kun naapurilla [emoji13]
Mie meen nyt koneelle kattomaan onko niitä kakku kuvia enää[emoji21]
Minäkin pistin just pizzan uuniin, taitaa aika monella olla pizzapäivä?
Tulee sanomista jos et tuo mulle kakkua
Eli saan laittaa kiits :blushing: tuon kakkua sitten kun joudan :sleep: