Samalla kaaviolla itekkin koittanut tehdä. Purin kokonaan jos työstäis hieman lisää tilaa ja paremmilla hermoilla uudestaan. Huomenna koko ilta aikaa ihmetellä.
Printable View
Nyt rupeaa ihan tosissaan vituttamaan tuo Somppuhybridiepisodi!
Oon yrittäny jakaa infoa eteenpäin VW:llä sitä mukaa kun olen itse sitä nähnyt ja nyt siellä joku saatanan korealainen (tms.) apina alkaa mua syyttämään "avunannosta" huijaukseen ja uhkailemaan meikäläistä!
Saatananvitunperkeleenhelvetti!
Kädenmitan päässä kun olis niin tippus aika nopeesti toi runkkari!
Vitun ES Jonnet kun huutelee anonyymin nimimerkin takaa!
Voisi käydä sanomassa, notta suu vähän kiinni.
Muoks Jaa, se tekikin ragequitit.:D
LuetunYMMÄRTÄMINEN ei taida olla nyt kuuminta hottia.
Siel on jo muutama käyny, Del mukaanlukien, mutta silti hirttää käpy kiinni tommosten kusiluikkareiden takia.
Edit. Lähinnä mua vituttaa, kun tyyppi ei suostu vastaamaan mihinkään mitä siltä oon kysyny ja jatkaa vaan syytöstensä viljelyä.
No lol, olihan taas verbaalisesti ulostettua aivopierua, mutta kävi hyvin yhteen avatarin kanssa plus toi nikki todennäköisesti tarkoittaa jotain helkkarin coolia koreaksi.:D
Hitusen nyt kaksijakoinen näkemys siitä, että onko noita puollustuspuheenvuoroja enää tarpeen postata, voipi mennä kummin päin hyvänsä.
Tietty jos esmoke heittäisi jonkinlaisen lopullisen sovittelutarjouksen, niin voisi pistää sen tuonne, ehkä toi moden status jeesaisi.
Or not, jotkut vain tykkää päteä.
Joo, taitaa olla paras jättää mukahantun näkemykset sikseen, jos nyt vaikka Delin vihjeestä ois jotain ymmärtäny..
Edit. Toki Esmoken suunnasta ois ihan kiva saada jotain infoakin.. FB:hen vissiin oli jotain vastannut linkillä Somnium Modsin sivuille, jossa nyt oli sitä samaa "uudet putket tulee joskus" hommaa..
12 putelia tilattu velholta ja libertyn lennoilta, viime torstaina postitettu. Ei vieläkään täällä. Jossei huomenna tule, niin vittu jo on.
Mun libertyn kamat on postitettu viime viikon maanantaina eikä vieläkään näy... Kyllähän tuo vituttaa.
Ai että niin. No huhhuh :D Ei olis ihme jossei huomennakaan tule :( Nesteet lähes täysin finaalissa (aika moni pullo steeppautumassa myöskin, parfyymit), joten röökillä mennään sitten nämä tuskan päivät. :crying:
teltta ja ilmapatja kadonnu mystisesti:confused:
pari päivää tässä autotallia ja vaatehuone/varastoa kolunnu ja ei vaan tule vastaan. mihinä vattuun ne on menny
Olisko ne narkkarit olleet taas asialla?
1# Fsusa nalle tuplamaku loppui, eikä uus pullo ole vielä tullut postissa :mellow:
2# 3 pulloa fsusa nallea (briteistä tilattua) joutuu kaatamaan viemäriin koska näköjään se base/tms siinä ei kestä reilu kuukauden laatikossa oleskelua..:(
3# Tabletin pitäisi olla jo kätösissä mutta se ei näy edes suomen seurannassa vielä :confused:
4# Onnistuin tekemään k101 yläputkeen parin kolmen sentin halkeaman eilen kun koitin yläkäppiä pihdeillä irrottaa:crying:
Tähän ketjuun vois heittää kyllä niin paljon afrikanneekerit-vertauksia, miten siellä on kaikki päin roikulia ja täällä valitetaan kun ei tullut postissa nallekarkin makuista nestettä tuplamaulla ja kultaisella korkilla. :rolleyes:
Mulla ois kyllä nälkä
Avaat dogin nestetäyttöön ja puskee litkut joko täyttöreijästä tai wick holesta.... pr vit stna... ei vaa ossoo
Saatanan soneran helvetin kaapeli..ei nouse motukka linjoille ei!!!! on valtuutettu pariin kertaan uudelleen ja käännetty sitä ruuvattu tätä. on käännetty modeemi feng suin mukaan ja kierretty olohuoneen pöytä kolme kertaa vastapäivään musta sukka toisessa jalassa mutta ei vaan saatana auta poppa konstitkaan...ja muistathan että aiheettomasta asiakaskäynnistä veloitamme 99.89 € mikäli vika onkin asiakkaan laitteessa..suksikaa kuikkaan saatana kunnei purkki herää...ei kumpikaan ku nusseitte siittä vanhastakin sitte valtuutuksen pois ni ei toimi enää sekään...vittu tää niitten routterihelvetissä tää orava joka tarttis ampua...onnex on viel tää SL adsl loppukuun kytkettynä...