Pitääpä huomenna käydä hakemassa, jostain syystä tähän saakka pärjänny rainbowlla :D
Printable View
Pitääpä huomenna käydä hakemassa, jostain syystä tähän saakka pärjänny rainbowlla :D
En kyllä ite juurikaan eroa huomannut pirkan ja pharmacaren välillä. Välillähän pirkalla sai vähän villasukkaa mukaan siihen höyryn makuun, mutta taisipa johtua joka kerta vain väärästä pumpulimäärästä.
Ainiin, ja samalla apteekkireissulla ostin sellaset tosi kapeat pinsetit, niillä saa coilia mukavasti puristettua vielä paikallaan ja suoristeltua. Mun työkalupakissa ei ollu tarpeeksi kapeita pihtejä moiseen hommaan. Että jos on semmoseen tarvetta niin samasta paikasta. Tais yhteisostokset tehdä rapiat 4 juroa.
Kohta ne ei apteekis myi teille pumpulia...
Kieltävät vielä pumpulin samassa tupakkadirektiivissä.
Häpeäkseni myönnettävä että apteekissa vanhempi naisihminen (henkilökuntaa) kysyi mihin pumpulia hain niin spontaani vastaus oli "haavojen puhdistukseen" :facepalm:
Minä hankin semmosen ihan hullunkokosen ruiskun, on vissiin se parikyt milliä mikä siihen mahtuu. Menee tuon pakastupullon suuaukosta hyvin sisään ja kertaimulla saa täyttöpullon täyteen.
Tosin taisin ostaa sen -köh- yskänlääkettä varten. Kun en jaksanu ruveta vääntämään.
Mä oon niin odottanu että apteekissa kysyttäis että mihin mä niitä neuloja tartten että pääsisin selittään sähköröökistä, mutta kun ei kysytä niin ei sitten prkl, en ala messuaan kun ei kerran kinosta...
Se oliskin paha, millä sitä sitten kasvoveden levittäis. :crying:
Niin no musta vaan tuntuu että se pumpuli viimeistelee puhdistuksen ja siitä on hyvä tarkistaa jos on meikannu ettei kasvoputsarin jälkeen oo jääny meikinjäämiä iholle. :D Vaikka no, viimeks viime yönä nukahdin meikit naamassa, oli kivan mustat silmänaluset kun heräsin. :laugh: No mä käytän nykyään lähinnä mineraalimeikkejä niin ei se ollut niin suurta syntiä ihoa kohtaan vaikka näin pääsi käymään. ;) Ainoostaan silmät kärsii ripsarista.
True Detectiven finaali. Voi luoja, kerrassaan loistokasta shaibaa oli koko sarja. :love:
Pumpuleihin vielä palatakseni; Itse käytän Simply Gentlen orgaanista pumpulia mitä saa ego-kaupoista. Eli tätä:
Liite 13247
Tota pharmacareekin vois toki jossain vaiheessa kokeilla vertailun vuoksi... :thinking:
No joo, noinkin voi sanoa. Vaikea tietty välttyä pitkiltä keskusteluilta kun koko sarjan pointti on hahmojen välisen suhteen kehitys. :D
Mutta juu, itselle kyllä kolahti lujaa toi, tosin huomattavasti paremmin olisi sarja toiminut nk. netflix-formaatissa, eli että jaksot olisi kaikki julkaistu kerralla. Peruskatsoja odottaa cliffhangereitä ja niitä ei tule, oikeammin koko sarja on kerronnallisesti ennemminkin 8h pitkä elokuva kuin perusformaatin tv-draama.
Pitää maratoonata nuo jaksot kyllä vielä uudestaan läpi tässä lähiaikoina.
E. Niin ja se täytyy mainita että tykkäsin eri jaksojen tyylivaihteluista tosi paljon ja siitä, ettei koko sarjaa oltu kuorrutettu perustylsällä actionmäiskeellä. Varsin viihdyttävää katsoa vaihteeksi tällaista.
Sanokaapas, että kulkeeko SmartPost eri reittiä, kuin normi posti?
Tarvisi alkaa miettiä joku kirjepostia varmempi tapa pistää rojua jakoon.
En usko, mutta antaa jonkun viisaamman tai itellan työntekijän itse kertoa (jos täällä ketään sellasta on). Mulla kylläkin on joskus automaatista noudettuna pukannu jotain erroria eikä se suostunu avamaan oikealla koodilla sitä ovea. Noh, soitin sitten itellan palvelunumeroon niin nollasivat siitten koko automaatin softan. Että tiedä sitten tosta varmuudesta sitten.
Aah... Kevättä pukkaa ja kesägummit tuli autoon vaihdatettua :yeah: