Toi patsas taitaa olla karvaisempi kuin minä.
Printable View
Mulla selkä huutaa hoosiannaa kun pesin ikkunan, pyykkiä jne. Kyllä ei jaksa mitään nykyään. Onneksi ilma viileni, hiki päässä silti tullut heiluttua.
Törmäsin sairaalalla ala-asteen luokkakaveriin. Hän tunsi minut, minä en olis kyllä tuntenut. Vaikka olen käpy, jotain samaa on kuin 8-vuotiaana :)
saakeli töitten puolest oli saunailta ni yks sano mua joksikin vitun neandrilaiseks vai mikä vittu oliki. en viittiny sille sanoo rumasti oisin kyl voinu ku sil ittel on psorias.
E: ku tunnen sen äijän sen verran hyvin et ois vetäny nokkaan samoin tein.
E: muuten oisin kyl sanonu sil et vittu kato peiliin apina :laugh:
Ja sit ku tunnen sen veljen ja sen puol veljen ni en viittiny alkaa haastaa riitaa ku jään toiseks ja se on varmaa
E: ainut jos isoveli ois ollu ryyppy kondikses mut oli just vetäny sormen paskaks töis.
E: eikä mua oikeestaan kiinnosta haastaa duunikavereitten kans riitaa :)
Olisko terassin aika ?
Kylmää juomaa ja dripperi nam
Oon niiiin ansainnu tämän
Kuulostaa hyvältä! Mulla on parit tallennukset, jotka taatusti kääntävät aivotoiminnan olemattomiin.
E. Ja höyryä luonnollisesti. Olen tyytyväinen, kun älysin sotkea varsin pahan cappuccinon ja melko pahan vaniljan - mystisesti tulos on maultaan ihan ok, joskin karstoittaa atot.
.
Eihän satawattinen modi tarkoita että siitä on täysiä otettu. Jos oikein muistan olen joskus 60W dripperillä testannut. Saan 30+ watilla kulumaan ihan tarpeeksi nestettä.
Silo ihan kiva, se oli jenkkien suunnittelema "ruiskumalli" isosta Nautiluksesta, kaikki osat käy ristiin. Ollut autossa varalaitteena.
Ja tästä saa keuhkopullin kyllä.
Eihän kaikilla tarvi ajaa aina "punaisia" päin
Ajatus noissa varmaan onkin että saa hakea omia tottumuksia ja nesteiden käyttäytymistä eri tehoilla
.
Saaks vähän humuttaa? :blushing:
voi elämän karut käpyset. Vissiin pitäs hiukan baarissaki käydä tänään
toivottavast naapurit ei soita polliisei ku soi musiikki sen verran kovin et ottaa omiinki korviin :evil: