Renkaiden osto rouvan pirssiin... Sorry, mutta näissä normipyörissä ei riitä kantavuus. Ota tästä nää extraload kiekot, ei nosta hintaa ku 200€ kierrokselle :banghead:
Printable View
Renkaiden osto rouvan pirssiin... Sorry, mutta näissä normipyörissä ei riitä kantavuus. Ota tästä nää extraload kiekot, ei nosta hintaa ku 200€ kierrokselle :banghead:
^ Kevyempää rouvaa sitten vaan kattelemaan. :whistle:
Perhana et osaa olla vaikeeta päästä kiinansälästä eroon... Vimoset rippeet löin myyntiin ja enää ei kiinanrimpuloita tule.. mieluummin vähä enemmä rahaa kiinni ja saa kunnollisen... Ja miks palkkapäivään tuntuu aina olevan liian pitkä aika et jotain mitä sais suht edukkaasti niin ei oo sit varaa sil hetkellä ostaa..
Josko sitä pikkuhiljaa sais töitä jostain.
En oo edes ronkeli, ainoa mitä haluan on palkka jolla elää.
Mieluummin olen työtön kuin orja.
Muttakun ei mitään.. Lähihoitajille näkyis olevan koko ajan paikkoja muttakun ei tuota hoivaviettiä ole sitten pätkän vertaa.
Ei olis kamalampaa touhua mulle kuin pestä vanhuksia, ei pysty.
Palkka sinne +12€/h, mieluusti tästä likeltä että ei tartte työn takia ostaa toista autoa (menee se hyöty sitten toisen auton pitoon), ja mahdollisuus vakinaistamiseen niin mulle on oikeastaan aivan sama mitä se työ on.
Meikäläinen sopeutuu kyllä melkein hommaan kuin hommaan mutta tuntuu että yksinkertaisesti mitään töitä ei ole.
Tekee ne lähihoitajat muutakin, kuin kuuraavat vanhuksia.
Juuri olin kirjottamassa samaa. Itse kylläkin tällä hetkellä vanhainkodilla töissä. Mutta johan sitä lähihoitajana pääsee esim perustason sairaankuljettajaksi. Sitten on vielä mielenterveystyö, fysioterapia tms. kuntoutus ym. ym.
No vittu.
Googlaillaas vähän mitä ne joutuu tekemään.
Josko sitä opiskelisi taas uuden ammatin.
Tällä hetkellä CV:ssä on ääää kolme eri ammattia ja kokemusta on seitsemästä eri alasta.
Että kai siihen yksi lisää mahtuu.
Onko hajua ku oon liiton päivillä nyt, päiviä jäljellä reilu sata niin saanko opiskeltua liiton rahalla?
Vai tippuuko jollekki kelan haistapaska- tuelle?
Tippuu mielestäni kelan paskaan koska olet sittemmin opiskelija etkä työtön :thumbdn:. Kannattaa silti tarkastaa viel en sata varma oo.
Huoh.
Tilasin 5kpl 2ml, 5ml ja 10ml lasiruiskuja. Kiinasta tietty.
Mikään ruiskuista ei oo tiivis, vaan litkua tulee ruiskuun miten tykkää. :facepalm:
Pamauttelen nuo kaikki rikki ihan periaatteesta. Prklö.
Mulla on pää pehmennyt auringosta lopullisesti enkä pysty edes tekemään laskutoimitusta siitä että jos laittaa 10ml swagger tiivaria jossa on 12 prossan niksat 20 prossan suhteella niin kuinka paljon laitan 0 vpg:tä ja 18 vpg:tä jotta saan 16 prossasta. Taidan juoda tuosta 24 päkin jos alkaisi vaikka hieman pää palautumaan.
Jos pistät 20% Swaggeria ja loput niksaa niin saat 16.8mg/ml valmista kamaa.
Jos pistät 20% Swaggeria, 70% niksaa ja loput basea niin saat 15mg/ml valmista kamaa.
Pistä siis 20% Swaggeria, 75% niksaa ja 5% basea niin tulee 15.9mg/ml valmista kamaa :D
Tattista,
Niin kuin tuossa jo mainittiin useasti, ettei lähihoitajan työ ole pelkästään vanhusten peseminen (mikä on helvetin tärkeää työtä!). Mielenterveystyössä homma on kuin vanginvartijana olemista siis jos olet suljetulla töissä. Potilaat pystyvät useimmiten peseytymään itse, mutta valvontaa se voi vaatia. Suljettu on siitä mukava paikka, että säännöt ovat selkeät, eikä tarvitse soveltaa. Itse hoito on lääkärien ja psykologien hyppysissä, jotka kuitenkin tekevät osittain päätöksiä sen mukaan, mitä sinä olet nähnyt tai kuulluut potilaan tekevän. Sun duunisi on esim. valvoa ruokailu ja varmistaa, että kaikki haarukat ja veitset tulevat takaisin, valvoa yleisissä tiloissa käyttäytymistä eli hengata heidän kanssaan, käydä potilaiden huoneissa heittämässä läppää, kerätä oikeat lääkkeet ja jakaa ne potilaskohtaisiksi, kirjata millainen potilaan kunto oli työvuoron aikana, käydä kaupassa potilaan kanssa (jos hänelle on myönnetty siihen lupa). Tuossa nyt ainakin hieman kuvaa millaista työtä se on eli helvetin paljon postailua ja jutustelua :) Kaikki potilaat eivät ole vaarallisia, joten heitä ei myöskään tarvitse kohdella sen mukaisesti. Jos potilas tulee silmille niin useimmissa paikoissa on käytössä "putka", jonne potilas viedään mahdollisesti voimalla.
Olipas pikkasen ennen aikaista iloa kun noita LBL nesteitä hehkutin, oli sitten ilmeisesti viallista erää. Maistuu liki siltä mitä pitäis, mutta helvetin kitkerä sivumaku ja tuntuu kuin tässä ois vaan pohjat lyöty pulloon... :banghead:
Noh, laitoin asiakaspalautetta ja sieltä luvattiin että lähtee uudet putelit matkaan heti, eli nou worries. Nyt vaan pitäis sitten jostain napata huokeaa Longbottomia/Shire Malttia ensihätään :wheee:
höyrykamojen huoltopäivä... atojen pesua, kartojen ja atopäiden vaihtamista ja hävittämistä, tankkien täyttämistä, akkujen latausta, napojen putsausta ym. ym. :(
Onneksi on kertynyt tuota kiinakrääsää niin paljon ettei tätä tartte kuin parin viikon välein tehdä.
jaahas...ja uus kaapelimotukka ois saapunut...vituttaapi jo valmiiks......nyt kun tuo vanhakin on taas pari päivää pelannut ok..eikun säätämään
Mjahas.
Trustfire päästi toisesta kanavasta savut pihalle.
Toinen saattaa vielä toimia, testaus käynnissä.
Ei uskalla jättää yöksi päälle.
Nyt on uudet trimmerit boxiin. Kuinka helevetin hankalaa on tuo ptr-piiri saada kasaan. Noinkin yksinkertainen mikä nyt on. Muutaman nyt kerran koittanut kasata, mutta akkujen virta tulee suoraan atoliittimeen. Jotain on pielessä jossain, eikä nyt jaksa enää tapella.