Joo. Oon 20 paremmalla puoliskolla. :)
Printable View
Joo. Oon 20 paremmalla puoliskolla. :)
Meikäläisen avokki vois kompata tota täysin :D Kun asuu ensin yksin niin oppii ilmeisesti jotain siivoukseen liittyvää mitä porukoilla ollessa ei opi. Esimerkiksi makkarin lattialla olevat vaatteet eivät sittenkään pese ja viikkaa itseään kaappiin sillä aikaa kun mä oon koulussa :D Nyt kun ollaan reilu 5v majailtu saman katon alla niin alkaa ittekkin huomata kuinka laiska sitä oikeesti on.
E. Pitäiskö mun nyt tämän innoittamana tyhjätä pyykkikoppa ja kuivaustelineet vaatteista kaappiin kun akkeli on häämessuilla :P
Pitää varmaa itekki mennä pesee noita pyykkejä kouluviikko varten tän ketjun innoittamana... :facepalm:
Häämessuilla?
Tuo kuulostaa suht pahaenteiseltä.
Se ois 16h seisoskelua (Kahtena päivänä) pulkassa.. Saako nyt sahata jalat irti? :D
Elämme surullisia aikoja ystäväiseni. Vanha nokialainen päätti vaipua nähtävästi ikuiseen lepoon. Jahka löydän sitäkin edeltäneen mallin, pääsee testaamaan onko akku vai koko vekotin kaput, mutta joutuu kai tässä nyt siirtymään nykyaikaan jonkin avaruuspuhelimen muodossa. Sivuhuomautuksena mainittakoon, että ainoa joka tuon vanhan puhelimen oranssista väristä on maininnut, oli vanhempi homosexualisti herrasmies. Muita ei kiinostanut, että alelaarin kympin puhelin oli eriskummallisen värinen. Hyvin se palveli.
Oranssi on pop
Vaihdoin misteriin pumpulin ja nesteeksi enemmän työkelpoisen Harvestin. Jokohan pumpulimerkin vaihdolla lähti tästäkin nesteestä se ummehtunut jälkiklangi, toivon mukaan.
Huomenna siis eukko taipaleelle hakkee apteekista mulle pumpulii :)
Mulla jotai pirkka tms pumpulii tossa kaapissa mut joku jännä tunkkane maku tulee niil, josko tuo eukko ossais oikeeta ostoo huomen.. Sais bombul härvelit uudelle ulottuvuudelle
Toi pumpuliko se on parasta?
http://www.yliopistonapteekki.fi/Images/huge/317169.jpg
Jahhans, pitäisköhän itekkin pistäytyä apteekissa pumpuloimassa :thinking:
Parasta on pirkka, joka on puol vuotta keränny hevostallis aromia. Tulee hyvät esanssit