Jos näin olisi väitetty, niin myös olisi varmasti kirjoitettu? Mitä vittua nyt taas.
Printable View
No mitä sä sitten jaksat kyllästymiseen asti hokea, että riippuvuus EI olisi itseaiheutettu?
Se, onko se jotenkin "hyväksyttävää ja ymmärrettävää", on sitten se harmaa alue.
Täällä näköjään ollu taas mehevät keskustelut.
Tarkemmin katsoen se ei ihan noin tosiaan mennyt, vaan pikemminkin kyse oli pikemminkin siitä, onko narkkari/alkoholisti oikeutettu keräämään sympatiapisteitä, koska kova elämä.
Tarviiko aina kinastella? :)
Joo, kun se on niin kivaa. :love: :popcorn:
Edit. Niin ihan meinas unohtua
En mä ainakaan tällä mun naisen logiikalla löytäny sitä virhettä mikä teki mun tekstistä järjettömän, vaikka luin sen etu- ja takaperin. Tai sitten oon niinku lääkärit, eli tajuun vaan ite mitä oon kirjottanu. :laugh:
Naiset ei kinastele, koska ne kuuluu keittiöön saatana. :crazy:
Tuli mieleen tää kuva ja taannoinen joukkotappelu... :lol:
http://global3.memecdn.com/nice-try_o_278665.jpg
Noista "nainen kuuluu keittiöön" jutuista että joo, voi mutkin pistää keittiöön kerran ja voin tehdä vaikka viiden lajin illallisen... :lol: Mutta sen makuelämyksen jälkeen mua ei enää ikinä päästetä keittiöön, siis jos sitä keittiöö enää ees on koska se on saattanu tuhoutua tulipalossa...
Onneks on nainen joka tykkää olla keittiössä ihan omasta tahdostaan ja tekee uskomattoman hyvää ruokaa. :yeah:
Jaa'a. :rolleyes: Ihan vakavasti jos puhutaan niin ei mun mielestä tarvitse osata tehdä lasagnea tai makaroonilaatikkoa kummempia ruokia, ei mulla ainakaan ole kiinnostusta edes alkaa opetella mitään hienompaa, menen ravintolaan jos haluan jotain erikoisempaa. :D Jos se ei miehelle sovi niin hiihtäköön vittuun. :D
Joo, mutta ei ihminen yksin pärjää. :) PS. en tykkää sun asenteesta.