Saattaa olla, mutta eipä tuo niin haittaa, kun noilla Triton mini claptoneilla tuntuis lähtevän paremmat höyryt.
Printable View
Nautilus 2 lähti tilaukseen viime hetken varusteluissa. Listatkaapas nyt vielä koosteena tietävämmät, missä tankeissa toimivat Nautiluksen atopäät? Nautilus 2, Kabuki...? Ja entä toistepäin, mitkä muut atot käy Nautilus-tuoteperheeseen?
Anyvape Peakomizer 2.0 mega ja Aspiren Plato käyttää Nautiluksen atoja ja toisinpäin Triton minin atopäät on samoja kuin Nautiluksessa...
Sit oli viel joku tankki(harvinainen) Nautiluksen atoille, jonka nimeä en nyt muista :(
Edit: Niin ja onhan Peakomizeristä mini versiokin :)
Edit 2: Vika Fantasy.
Varsinkin tuo lite on aika siisti, paitsi tuo tippi :)
Liite 31052
Arskaxx, THE Nautilus man :hatsoff:
Kerätään nyt vielä yhteen listaan Nautiluksen atoja käyttävät tankit :)
Nautilus 5ml
Nautilus mini
Nautilus 2
Kabuki
Vika Fantasy
Beyond Vape Silo
Ijoy Elf
Anyvape peakomizer 2.0 mega, löytyy 22mm ja 18mm versiot
Aspire plato (modi)
Aspire Triton mini
Aspire K3
Billet box rev 4 menee kans sopivilla lisäosilla
Puuttuuko joku??
Triton mini ja aspire k3 (atopäiden ristiinsopivuus ketjussa nämä myös) http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...uus-lista.html
Miten mä unohdin tuon atopäälistan. Olo on vähän kuin olis keksinyt pyörän uudelleen :facepalm:
Triton mininkin mainitsin aikaisemmin, mut jätin listasta pois :(
:) Joo. No eipä tota listaa oo viime vuoden jälkeen päiviteltykään et ei ihan ajan tasalla atm.
:blushing: Voishan sitä itekin joskus ottaa silmän kouraan ja katsoa, mutta minkäs teet, sama pää kesät talvet. Asia tuli kuitenkin jo hyvin selväksi. Eri asia, mistä mitään näistä kohta enää saa. Onneksi on joitain Nautiluksia varastossa.
.
Jo kaksi kuukautta sitten lopetin kaiken ostamisen. Mutta pitänee muistaa että ostais ennen vuoden vaihdetta noita atopäitä nautilukseen vähän reippaammin. Kiitos vinkistä!
Saanee senkin jälkeen. Nautilus 2 on kuitenkin vain 2 ml niin täyttää uuden lain kokovaatimukset. (ei tieto mut oletus)
tervehdys. vähän myöhässä olen tuon paskan lakimuutoksen kanssa. mutta siis. tähän asti olen käyttänyt DCT tankkia ja siinä Smokin 1,5 ohmin cartoja. noita ei mistään ole enää saanut ja nyt olisi hakusessa hyvä MTL tankki.
vanhalla kokoonpanolla olen paahtanut 18mg 50/50 nesteellä menemään ja sitä tuossa olisikin useampi litra odottamassa.
tuota Nautilus miniä olen suunnitellut, vai onko parempaa ehdotusta tarjota? toinen kysymys mitä miettinyt niin vieläkö fasstechiltä uskaltaa tilata vai mahtaako kaikki paketit jäädä sukkana tulliin?
https://www.fasttech.com/products/30...nk-clearomizer
https://www.fasttech.com/products/30...-2-clearomizer
eli oisko tollanen siis toimiva setti, eli nuo on tohen kuuluvia vaihtopäitä? oletettavasti tuo tankki ei toimi 1300mAh sormiakulla? on kyllä modi käytössä mutta duunissa ei oikeen pysty kiskomaan sen kanssa. liian iso mötti taskuun. toki eikai tuossa kauaa mene että kieltävät töissäkin höyryttelyn. toistaiseksi onneksi pomoa ei juurikaan ole työkavereiden vaatimukset aiheesta juurikaan kiinnostanut.
jos löytyy tuosta parempaa settiä niin suosittele ihmeessä. itse en ole näihin ikinä juurikaan perehtynyt ja aina tilannut sitä mitä kaveri on opastanut.
tätä se nyt suositteli:
https://www.fasttech.com/p/3410300
ja tuon tilasinkin mutta ei kyllä soveltunut omaan käyttöön sitten pienimmässäkään määrin. toki tuo taitaa olla DTL tankki muutenkin.
tähän asti tosiaan höyrytellyt DCT tankilla ja smokin kartoilla. niillä jatkaisin edelleen enemmän kuin mielelläni mutta eipä taida kartoja löytyä kuin jenkkilästä ja käsittääkseni sieltä tulevat paketit jää likipitäen aina tulliin.
laadukas MTL setti on siis hakusessa ja pikaisella tutkiskelulla tosiaan tuo Nautilus taitaa olla paras vaihtoehto?
.
Samat vaihtopäät (vastukset,atopäät) menee molempiin....
.
juu ei tolla hinnalla oo mitään väliä. tai jos nyt satkulla tilais tankin ja vaihtopäitä. pienissä erissä tietty kun on nuo ilmaiset postit tuolla fasttechillä. eilen vaan mitä kattelin niin ei tainnut noita aitoja tuolla pahemmin olla. pitää viikonloppuna uhrata vähän enemmän aikaa ja katsella mistä löytyis. ja lähinnnä mistä uskaltaa tilata
Eipä tosiaan ole aitoja Nautiluksia FT:llä???
Aitojen Aspiren tuotteiden ostaminen onkin ollut pientä kikkailua FT:llä. Ei voi suoraan maksaa esm. Paypalilla, vaan pitää kikkailla lahjakortti itelle, jolla sit maksaa Aspiren kamat...
no mikäs helvetin järki tollasessa on? :D
.
lähinpään taitaa olla reilu 100km. ja noita 5ml tankkejahan ei niistäkään enää saa. ja sellainen olisi kyllä kätevämpi. ei jaksais kokoajan olla täyttelemässä 2ml tankkia.
on kyllä osattu tehdä äärettömän hankalaksi tää tupakoimattomuus. ihan naurettavaa touhua
.
Nautilus 2 tuli tuossa hankittua ja passaa kyllä pirun hyvin Smokin AL85:sen kanssa. Huomattavasti parempi makukin kuin alkuperäisessä, ilmeisesti johtuu siitä, että coili paljon lähempänä suuta kuin isossa alkuperäisessä? Jokatapauksessa itse kyllä tykkään tosta 0.7ohmisesta coilista 19-20watilla ja 2-3 ilmareikää auki. Mukavan lämpimät ja maukkaat höyryt.
Jatkoon.
noih... tampereen puffilasta ilmeisesti löytyy tankkia vielä. että eiköhän tuo tuota kautta onnistu. nautilus minikin on näillä näkymin tulossa. se siis lähinnä duuni käyttöön. olisko jollain ehdottaa tuohon jotain pätevää modia kylkeen? sama kai se on jos ostan sellasen kanssa niin ei tarttee ton ego tikun kanssa pelleillä. pääasia siis että on suhteellisen pieni ja akku riittää about päiväksi. käytössä tällä hetkellä siis tämä modi:
https://www.fasttech.com/products/0/...riable-voltage
ja on duunissa liian iso..
joku puolet tuon koosta olisi kätevä.
Istick Pico olis varmaan näppärä minin kanssa???
Liite 31172
Juu, samat akut käy. On noita Puffilta ollu, eiköhän ole vieläkin..
Mistä toi kuva tuli???? :(
https://www.fasttech.com/products/0/...vw-apv-box-mod
eli tuo olis oikee? jos vaan kylmän rauhallisesti painais riskillä menemään :)
Just tuo...
iStick pico on kyllä hyvä laite.
pitäiskö gearbestiltä tulla seurantakoodia? kaks pikkutilausta sinne ja molemmat 5pv sitte tehtyjä. hmm.. vai mahdoinko tilaa sillä paska postilla et saan vaan venailla et tuleeko vai ei.
toki eiköhän tullin pojat josain kohtaa muista kirjeellä viimeistään kera tulli maksujen ja ilmoituksen et menee tuhottavaks mun elektroniikkavermeet