On, pitää antaa vielä vähän löylyä.
Tälle herkulle hintaa 5 euroa.
Mitä sillä saa, kämyisen burgerin?
Printable View
On, pitää antaa vielä vähän löylyä.
Tälle herkulle hintaa 5 euroa.
Mitä sillä saa, kämyisen burgerin?
Mulla on pääsiäiskinkku pakkasessa, 5kg harmaasuolattu juhlakinkku potkalla odottelee kiirastorstaita :D
Prismassa on hyvä käydä ongella. Ja on siellä ihan helvetisti niitä lehmiäkin, mitä tekis mieli ampua. Varsinkin perjantaisin iltapäivällä.
Postipäivä :) Kiitos TeroCUM + Vuorisen Jussi! Äijämallin kokkikirja kokoelman jatkoks. Löytyy muutenkin koko herran tuotanto hyllystä :D
http://img.tapatalk.com/d/14/03/07/du4uqame.jpg
Kai sää jo poistit Vapor Freakilta desin pluidit?
En kai mä ny prkle hullu oo :eek: Tuplahinnalla hinurit koittaa kaupata! Jävlä nej. On tota varastoo puolisen litraa. Tää vihree herrakin paranee vaan vanhetessaan. Menee kyl tällä hetkellä kevyesti top 5 nesteisiin. Hyvä Nisca, tarjoon tuopillisen ku tavataan :)
Ja tästä mainoksesta postiluukku käy taas :rolleyes:
Postipäivä :)
http://img.tapatalk.com/d/14/03/08/y7a8udup.jpg
Kiitos arvoisat kerholaiset! Arvostan tätä todella ja tulen kantamaan värejä ylpeänä täällä pohjoisemmassa!
Natsaa kivasti kädessä olevan aton väreihin :D
Olen katkera:banghead:Hieno paita:eek:
komea paita saatana! mihin saa maksaa? ja kuinpaljon?
Saa näämä harvat ja valitut:evil:
:unsure:
:thinking::laugh::lol::thumbsup:
joo meen nurkkaan häpeemään pumpuleitteni sekaan :)
Älä ny... Käy hakeen vaik jaffaa kipsalta ja vähä irtskareita :confused:
perjantai. sollia kaupasta ja sauna tulille :thumbup:
Mulla edelleen saunajuomana Kellarin Keisari. Aivan pirun hyvä nokialainen :eek:
katonpas jos tuossa kaupassa olisi kun kipasen kohta käymään..
Melekoisen näppärännäköinen tuo WCVS:n paita kyllä on.
Eikö ruotsinkielisiä alueita lasketa vai esitinkö liikaa huonoja porilaisvitsejä?
Sääntö numero 1. Kerhon nimi on hyvä opetella lyhentämään oikein :facepalm:
Vaatii aika pitkän hangaround koeajan.
käsittääkseni olet suomenkielinen vaikka asutkin alueella joka mahdollisesti tullaan rälläköimään irti suomesta ja myymään ruotsiin 10 sek/kg.
Toimenpide suoritetaan talkootyönä, palkkiona karjalanpaistia ja sahtia.
Kielellisellä sijainnilla ei merkitystä eikä myöskään vitsien heittelyllä. APU-kerhoon kuuluminen hyöty tai sitten haitta.
APU-kerho sekä WVS kunnioittavat toistensa aatteita, loukkaamisesta seuraa automaattinen erotus molempien kerhojen jäsenyydestä. Kerran erotettua jäsentä ei koskaan tulla hyväksymään kumpaankaan kerhoon.
Onnea matkaan :thinking:
herää muuten kysymys kuulunko mä APU kerhoon vaikka en pluidia vedäkkää :D
Kyllä nisca mun puolesta ainakin kuuluu. Sen vetran kovan verrokin pluidille olet kehitellyt :)
Nisca kuuluu automaagisesti APU-kerhoon. Oot tehny loistavan vihreen nesteen Pluidin rinnalle :thumbsup:
Pitää suunnitella paita myös APU-kerholaisille...
Samoin kuin WVS myös APU-kerhoon ei liitytä vaan siihen päästään tiettyjen kriteerien perusteella. Myös osalle WVS:n jäseniä on heidän tietämättään myönnetty APU-kerhon jäsenyys :whistle:
Minkäänlaista hyljeksintää/dissaamista en hyväksy kerhojen välillä vaan toiminta taitaa olla lähinnä brotherhood-meininkiä. Toivottavasti myös vireillä ollut anti-pluid kerho on haudannut sotakirveensä :angel:
Nyt meinaa olla hermot kireellä :mad:
Tää helevetin gayfun... Pukkaa palanutta jos ei ota kuivaimuja välillä! Siis lite+
Koittanu muutamaa eri vastusta, sama 0,6-1,0 ohmin vastuksella :sneaky: Pitääkö heittää pelkkää vettä et vickkaa kunnolla. Koittanu varmaan 10 eri Bombbulimäärää...
Misteris sama minkä verran heittää niin aina toimii. Tiedän ettei uria saa tukkia pumpulilla mut ku ei niin EI :blink:
Heitänkö mäelle vai mitä mä teen tän vehkeen kans. Hyvät höyryt lähtee ku vähän väliä vetää kuivaimuja mut KYLLÄHÄN TÄN RYSSÄNKOSTON PITÄÄ MUUTENKIN TOIMIA :banghead:
Onko tää vaan niin paska ku aiemmat homppelit silican kans -> roskiin tai kiertoon hyväuskoisille.
Mesh on armoton, se toimii tai ei toimi. Siinä ei tarvi arpoo taivaankappaleiden kans :facepalm: Keinot löytyy aina.
Auttakkee ny :blushing:
Vittu kyl mä osaan :mad:
Kaikki bombpuliversiot kokeiltu. Pitääkö vielä koittaa ohentaa litkua :unsure: Suhtkoht jämäkkää litkua nyt sisällä mut tänhän piti olla jumalasta seuraava punbbulivehkeenä :evil:
Teet vaan isommalla kekireijjällä sen coilin niin ei ongelman ongelmaa :D 1,4mm ->2mm ite vaihoin ja nyt ei oo nuukaa miten sen pumplin sinne törkkää tai paljon on vg (85%+ tiiviste eli joku 80-70% vgllä menee ilman ongelmia)
Pitää koittaa vielä paksummalla coililla :thinking:
Tai sit aqua :confused:
Thanks boys :thumbsup:
Pysy siinä Misterissä vaan. Ei pärjää kaiffari alkuunkaan vertailussa! Sitä paitsi isämmaa.
Juu Muutama on mikä pysyy :)
5,7 mites ois Stingray in Copper and Black
kannattaako tehä kauppaa :whistle: Jos ton hommais ja ei tykkäis niin senhän vois myydä Wiitikselle :angel:
En kyllä tosiaan tiedä miten tässä kaiffarissa jää maku jotenkin niin jälkeen verrattuna Misteriin. Kummassakin kuitenkin dualmicrot ja mennään siellä 15w kulmilla, Misterissä toki täydellä akulla hitusen enempi. Kaippa kaiffariinkin pitää päällekkäin nuo sitten asetella, että saa tasaväkisen vertailun.
Eka piti saada Misteriin kaiffarinvoittaja setup aikaseksi ja kun sellanen sitten vihdoin löytyi, kääntyi koko homma päälaelleen.
Omastani olen jo eroon päässyt, niin voin rehellisesti kertoa, ettei tuo ole suorituskykyisimpien joukossa!
Toimiva, tietyin edellytyksin, toki! Mutta jos ei niitä edellytyksiä ole, niin so what?
Provariin koitin 1ohmin vastuksella mitä irti anto... Itku meinas päästä :confused:
Pitänee blandata vetisemmät nesteet ja antaa viel mahdollisuus...
Misteris pumpuli rokkaa ;)
Maistoitko sitä vihreää ?
Ja kysymykseesi heti vastaus EI se ole happoa :)