-
Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Ihan suht koht tyytyväisenä ole käytellyt tankki-kartoyhdistelmää.
Mutta jos nyt haluaisin eroon tuosta vanusta, mitä tilalle?
Siis jotain, johon mahtuu muutama ml nestettä, tuottaa höyryä ainakin saman veran kuin Boge-tankkiyhdistelmä eikä maku huonone. Eikä maksa satasia.
Atomaisteri on syrjäyttänyt boge+tankkiyhdistelmän itselläni täysin reippaamman maun, höyryntuoton ja kurkkutuntuman vuoksi, eikä maksa satasia (kunhan niitä taas sattuu saamaan). ;)
Sitten omaa kyssäriä; pitäis tuohon ePipeModsin piippuun varmaan tyrkkästä tankki+carto yhdistelmä (saa toki jotain muuta suht edullista settiäkin ehdottaa), eli onko jotain tasalaatuisempaa/varmatoimisempaa tarjolla kuin Boget? Tuossahan ei mitään elektroniikkaa ole, eli akkujännitteellä mennään, niin LR-pitäs olla. :)
Toki varmasti Pene tai Spheroid pelittäs tuossa myös hyvin, mutta hinta vaan on hippasen liikaa tähän hätään. Ajattelin hommata Phoenix RDA:n kyllä, mutta matkakäyttöön olis kiva joku tankkisetti olla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
^^..Bogeja ostat 3ohm ja sen carto puncherin varuilta niin saat tavan cartoihinkin reijät jos noita esireijitettyjä ei ole saatavilla..itse en ole vielä noita esireijitettyjä käyttänyt ollenkaan..
kannattaa koittaa, mulla ry4 pöhissyt jo viikon samalla cartolla kun yleensä nopeammin täysin tukossa "bogecate" saattaa tosin olla normivaihteluakin.Toimii muutenkin paremmin ku ei oo punchauksen jäljilt lutus, tosin puncherikin löytyy ja kannattaa hommata jos esireijitetyt loppu
-
Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Just kun pääsin tankkimaailmaam käsiks ja kaikki mennyt hyvin, niin eikö toi lumi/boge alkanut kurlaamaan.
Missäköhän mahtaa olla vika sillä toi setti toimi ja on toiminut hyvin?
Akkupäähän valuu nestettä, joten onko vikana boge vai pitäiskö vaihtaa tiivisteet tohon tankkiin?
Boge ei ole 'liian' märkä ja reiästä näkyy nätisti läpi, tää on toi prepunched carto. Jotka on toimineet itsellä aivan loistavasti.
Aattelin vaan, että kummassa; tankissa vai cartossa luulette ton kurlausvian olevan?
-
ei hajuakaan, mut toisen bogen kans voisit koittaa ja sulkea mahdollisesti toisen aiheuttajan pois.
-
Re: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Zekkaa sisäpuoliset tiivisteet;)
Jos pääsee tankkiin jostain ilmaa niin kurlaa varmasti:-X
-
Tiivisteitä mäkin veikkaan, mut helpommalla pääsee bogem vaihtotestillä. Ehkä aamusti sit, kun tärinä lakkaa
-
Tiivisteet oli. Ulkopuoliset, jotenkin liiskantuneet olivat. Ihme, että pari viikkoo toimi. Pieni putsaus ja taas toimii. Kummaa, etten oo ees cäppejä irrotellut...
-
??? Ei oo koskaan tarvinu ulkopuolen tiivisteitä vaihtaa? Pariin tankkiin sisäpuolen tiivisteet 7kk aikana...
Toivottavasti ei koskaan enää tarvi noitten kans tapella:D
3 päivää ilman bogeja;)
-
Vs: Re: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
??? Ei oo koskaan tarvinu ulkopuolen tiivisteitä vaihtaa? Pariin tankkiin sisäpuolen tiivisteet 7kk aikana...
Toivottavasti ei koskaan enää tarvi noitten kans tapella:D
3 päivää ilman bogeja;)
tappelet sitten noiden setuppien kans :D
-
No aika helpolla päässy niitten kans:P
Se vaatii vaan aikaa mut toisaalta palkitsee ruhtinaallisesti;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
tappelet sitten noiden setuppien kans :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
No aika helpolla päässy niitten kans:P
Se vaatii vaan aikaa mut toisaalta palkitsee ruhtinaallisesti;)
Kun olen nyt puuhastellut jonkin aikaa muutaman Penelopen kanssa, ei tuo setuppien tekeminen tunnu enää sen hankalammalta askartelulta kuin karton ja kartotankin virittäminen käyttöön. Mielenkiintoisempaa se kylläkin on, sillä tuolloin ollaan jotenkin lähempänä "höyryttelyn ydintä" - ja höyryttelykokemukseen voi itse vaikuttaa paljon enemmän. Tottahan toki Boget+tankit puoltavat edelleenkin paikkaansa - esimerkiksi rymyreissuilla.
-
Juuri näin! Toiset tykkää et kamat toimii tosta vaan:D
Esim. Minä haen sitä edes vähän parempaa... Eikä se tarkoita mitään snobbailua vaan halua oppia ymmärtämään eri versioitten puolia mitään tapaa aliarvioimatta!
Pääasia on nauttia höyryistä, vehkeistä riippumatta
-
clearosta siirrytty dct:eihin ja bogeihin, kyllä kannatti
-
Trap-Tank aiheuttaa harmaita hiuksia :(
Ihme värkki, kartot kurlaa, kusee nesteet akkupäästä (keskireiästä)
Ihan sama miten tuon täyttää tulos on sama.. nesteet käsillä, pöydällä, lattialla, ties missä.
Tein jopa sellaisen tempun että otin tuo turhaakin turhemman täyttöruuvin irti ja vetäisin höyryt..
siitähän se vasta innostuikin ja kusi taas kerran nesteitä sataseitsemänkymmentäviisipilkkukaksidesiä akkupäästä.
Mikäköhän tuotakin nyt risoo? Toimiiko muilla kuin se junan vessa..
-
^..oletko kokeillut useampaa kartoa..jos vaikka kartot on löysä vanuisia?
-
Kaikki kartot mitä olen tuolle hirviölle syöttänyt tehneet samaa, toiset vähän enemmän kuin toiset.
Oliskohan noita uhreja jo neljä, ainakin kolme. Kaikki samasta Puffin askista ja vanut ei erityisen löysän näköisiä.
Valmiiksi reitettyjä normi LR Bogeja.
Ikään ei ole itse slotatut vaikka kuinka iso reikä olis niin kusseet noin.
Eilen pistin tankin täyteen Mentholia akkupäästä enkä siitä täyttöreiästä, jätin muhimaan ja katsoin vartin päästä niin koko tankillinen nestettä pöydällä.
Lumi tankissa ei tuota efektiä tapahdu.
Jotain yli-/alipainehäikkää tuossa täytyy olla, kunhan vaan keksis mistä se johtuu :D
-
Alipaine tankissa mun käsittääkseni pitää olla. Että tulee vain kun imee niin neste kartoon. Muuten tulee liikaa. Esim noissa smokin tankeissa kun on löysät capit niin jos raottaa yläcäppiä niin huomaa kun se oikeen imee sitä nestettä kartoon. Ja kurlaa + vuotaa akkupäästä tiettykin.
-
Mulla trap tank ollu satunnaisessa käytössä jotain viikon verran eikä oo mitään ongelmia.
Sisällä valmiiks reikästy boge ja halon turkish tobacco.
-
Tuossa on tosiaan cäpit niin tiukat etten ole niitä edes irti ottanut. Tuo tuli valmiiksi kasattuna.
Pitää vielä tarkastaa nuo sisemmät o-renkaat josko niissä on jotain vikaa, jos ei vielä ole niin yleensä
niihin viimeistään sitten tulee kun niitä alkaa irroittelemaan.
Lainaus:
-Please do not remove and do not play with caps. No need at all.
-
Voisin kanssa kuvitella vian olevan noissa sisemmissä o-renkaissa. Itsellä ollut nyt traptank 2 viikkoa joka päiväisessä käytössä ja täytöt tehnyt täyttö ruuvin kautta eikä ole pienintäkään valittamissa tuotteesta.
-
Please do not remove the caps? Millä tapaa tuon sitten puhdistaa kunnolla nestettä vaihtaessa?
-
Tuo lainaus oli toisesta Kir Faniksen tankista mutta tosiaan tässä trap-tankissa ja did:ssä putket olleet niin tiukkoja etten edes yritä enää
aukoa huvikseni.
Mä oon tuota lillutellut vedessä jonkin aikaa ja ei edelliset maut ole ainakaan vielä jääneet häiritsemään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Greymaniac
Please do not remove the caps? Millä tapaa tuon sitten puhdistaa kunnolla nestettä vaihtaessa?
Minulla ainakin riittää kun käyttää hanan alla. Ei sinne niin paljoa jää että se mitään haittas...
-
Onkohan näihin normi/halpis dct-tankkeihin myynnissä varatiivisteitä kellään höyrykauppiaista? Itellä on todella löysät 6ml metal top tankissa.
Ja onkohan nämä oikeat koot 9,1 x 1,6?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Onkohan näihin normi/halpis dct-tankkeihin myynnissä varatiivisteitä kellään höyrykauppiaista? Itellä on todella löysät 6ml metal top tankissa.
Ja onkohan nämä oikeat koot 9,1 x 1,6?
saahan noita vaikka esim: etolasta,biltemasta,motonetistä tai LVI liikkeistä
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
KISAKASA
saahan noita vaikka esim: etolasta,biltemasta,motonetistä tai LVI liikkeistä
No tuo oli kyllä tiedossakin, lähinnä ajattelin näitä höyrykauppoja ni vois samalla kun tilailee laittaa tulemaan. Entäs tuo koko.
-
Tuli ostettua tuollainen: http://www.puff.fi/510x-minidcttankk...5mm-p-952.html
Saisiko tuota tankkia jotenkin paremmin pysymään tuossa karton ympärillä? Kun nyt tuo vehjes tuntuu sellaiselta, että ei sitä taskuun uskalla laittaa.
-
Kyllä sen siinä pitäisi pysyä. Mutta jos epäilet niin hommaa Ming -muotoiltu tippi, niin ei tule yläkautta ulos.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Kyllä sen siinä pitäisi pysyä. Mutta jos epäilet niin hommaa Ming -muotoiltu tippi, niin ei tule yläkautta ulos.
Ei varmaan ole väliä, että minkä noista ming-muotoillusta driptipeistä hommaa niin ei pääse tankki tulemaan ylös?
-
Ei ole väliä, semmonen vaan missä on paksu se tyviosa.
-
Kyllä nuo Smokin tankit on luokattoman löysiä. Luulis että tiivisteet vaihtamalla niistäkin saisi toimivat. Mene tiedä.
-
Ne vanhat muovipäädyillä on imho paljon parempia kun nuo uudet metallipäillä, varmaan 6kk ollu päivittäisessä käytössä eikä mitään vikaa.
Kaikki metallipäiset taas itellä ainakin on aivan liian löysiä, karto luistelee ja cäpit ei pysy paikallaan.
-
Näissä on näköjään suuria eroja. Kapeet metallipäiset smoken tankit on ollu mulla aika löysähköjä, mutta paksu tankki on niin tiukka että hampaat irvessä joutuu kartoa sullomaan sinne. Mutta mieluummin yliahdas kuin lerppa niin ei taskussa muljuile :)
-
Smokilla tuo tarkkuus vaan on mitä on. Varmaan 5 samanlaisesesta tankista 2 on tiukkoja, 3 löySiä.
-
Ai että tankeistakin tehdään teleskoopit? :)
tommoseen sivuun törmäsin Galileo v2
http://www.esmokers-inc.com/519-818-...galileo-v2.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Ai että tankeistakin tehdään teleskoopit? :)
tommoseen sivuun törmäsin
Galileo v2
ei paskempi idis tosin
-
Sitä joutuu nyt juoksemaan kaiken maailman tankkien perässä, kun ei noi Smokit tosiaan toimi, eikä Lumikaan oikein (mun kappale on löysä kuin Smok:(), ja Arctikkia ei saa. http://www.e-savuke.com/forum/index....4636#msg124636
-
saakohan j-tankkeja enää mistään? niitä ainakin itse voisin suositella.
-
Itse tahtoisin tollaisen TWn Odysseuksen tapaisen hybridi(hkön) kartotankilla, mutta 18xxx putkella tai sitten vaihtoehtoisesti Buzzin VV-piirillä & potikalla.
-
Hitsi kun tää on aina yhtä sähellystä näiden tankkien kanssa. Eli ensimmäisen täytön jälkeen toimii yleensä hyvin, mutta kun sitten lisään tankkiin nestettä, niin kaikki onkin pilalla. Lisään tankkiin nestettä siten, että otan yläcäpin irti ja työnnän carton yläpään reikään vielä kaiken varalta hammastikun ja laitan nesteen tankkiin. Täytön jälkeen sitten kurlaa ihan mahottomasti, carto on litimärkä eikä höyryttelystä tule enää mitään! Ihan sama tulos on kysessä sitten reiitetty boge tai dct-carto, en ole myöskään huomannut carton reikien määrällä olevan vikutusta.
Kertookaa nyt hyvät ihmiset missä on vika cartoissa, tankissa vai käyttäjässä?