No kai sä nyt saat siihen vaikka kamelin perskarvoista tehdyn kotelon :D
Mulla on kans mustana toi S4 Mini, huippupuhelin kunhan roottaa ja heittää bloatit helevettiin.
Printable View
S3:nen vaan kun nykyään halvalla saa. Voi surutta heittää sen Samsungin paskoman Androidin pois ja tilalle vaikka Cyanogenmod, jonka nykyään saa asenenttua one-click-periaatteella. :thumbup:
esim. galaxy s4 mini - Free Shipping - DX
DNA:lla taitaa olla toi sama liittymä 19,80e eli hirvee säästö!
Jos jostain sattuis saamaan ton Oneplussan inviten, niinkäyttöä olisi, kun sampan s3 lte rupes .ittuleen.
Edit. tollaista
Our Christmas sale is here and no invites needed! Order the One today and you’ll receive it before December 25: bit.ly/OnePlusXmas
1+1 hankkineet.
Kun nyty olette hetkoisen ko. vekotinta käyttäneet, niin onkos vastannut oletuksianne ?
Edit Tuollainen Xmas 64 GB tuloillaan.
Kyllä on, ja ylikin. Voin reilusti suositella.
Täällä kanssa yks iloinen opon käyttäjä :) hyvä vehje on!
Tuli Opo:lle uudet kuoret http://www.ebay.com/itm/201200895054...%3AMEBIDX%3AIT
Oon ehtiny kuoria opolle mitkä olis ohuet, suojaa joka puolelta ja on hyvä kädessä. On käyty diztronicit sun muut läpi eikä oo napannu vielä yhetkään.
Jossain videossa oli huoli ettei nää klipsit pysy paikallaan mutta kun mulla on US lasisuoja näytössä niin toi jää kivan naftisti kiinni. Ei tuu lähtemään irti kun esim taskusta ottaa pois.
Itse materiaali on huomattavasti liukkaampi kuin opon sandstone.
Tuntuma on kuitenkin muovimaisen kumimainen joten grippiä löytyy :)
Kumi tekee myöskin sen että takaosa on hienoinen rasvamagneetti.
Noi napit on semmoset et ite tykkäisin jos niitä ei olis. Ne kuitenkin toimii ihan hyvin, ainut on toi oikeanpuoleisin joka ei aina ota kontaktia jostain syystä, voi olla et vaatii vaan sisäänajon.
Napit on siis mallia hipaisu.
Kaikenkaikkiaan nää tulee jäämään käyttöön, on hyvä suoja joka puolelta, jopa reunat tulee lasi on yli suojaten tippumisilta.
Pienen asian huomasin kun purin kuvia varten tän, nää päädyt naarmuttaa lasipintaa eli kannattaa olla joku lasikalvo päällä jos näitä käyttää.
e: avasin ja putsasin liinalla ton lasin niin eihän siinä naarmuja ollukkaan, jotain paskaa vaan oli jääny mitkä näytti naarmuilta.
Arvosanan 8.5 saa tämä, täyden kympin vois saada jos joka puolelta tuntuma olisi "sandstone" ja noi napit häviäisi tuhkana tuuleen.
Jos jollain sattuisi olemaan kutsua tuohon 64GB malliin, niin ottaisin suurella kiitollisuudella vastaan!
Juu, oli eilen loppunut :mad:
Liian hitaasti älysin, eli kutsu on haussa.
Jotain uutta...
buy OnePlus One 64GB Black with invite-free in OnePlus Europe
Hintakin hypännyt 352,74 €
Myyvät tota Kiinamallia näköjään.
Joku Suomalainen nettikauppa harrastaa tota samaa, heillä hinta taisi olla yli 400€ siitä 16GB mallista.
Itse tilasin saman kuoren kun ensimmäisen kerran mainitsit siitä. Nyt ollut käytössä tiistaista lähtien. Hyvä on kuori. Jännästi ohitti Onen oman flip kuoren. Saman ongelman huomasin tuon oikeanpuoleisen napin kanssa, ei aina ota kontaktia. Ja autossa kun haluaa auxia käyttää niin 3,5mm reikä on liian pieni kuoressa. Joutui kairaamaan kivenen sitä että meni tappi pohjaan asti. ;) (Pun intended)
Jos etsii laadukasta nahkaista flippiä niin Stilgutia voin suositella. Saa myös ruskeana.
Liite 19335
StilGut - OnePlus One leather case, "Book Type"
En huomannukkaan tota kuulokeliitintä koska tullu sinistä hammasta käytettyä lähinnä. Pitää koittaa toimiiko.
Aika nopeasti toi 1+ kulki kuitenkin:
10.12 tilattu Xmas sutanasta ilman invitea
12.12 aamupäivällä käänty processing tilaan
15.12 puolilta päivin luuri kätösissä
Ilmeisesti ne kolme kutsua saapunevat jossain vaiheessa. Siinä vissin pari ylimääräistä, niin oiskohan kellään ko. luuriin tarvetta.
Paanpa tulemaan, kunhan kätösissä.
Juuri nyt saa ostettua OnePlusOnen ilman kutsua, tiedoksi vaan jos joku on havitellut!
Just meinasin sulle viestiä laittaa, mutta huomasitkin itse.
Hyvä peli toi kyllä hintaisekseen on...
Meni Sonyn Xperia Z3 Compact viimein tilaukseen.
Olikos täällä kukaan OPO kutsua vailla?
Edit. Nämä meni.
Itseltä löytyy Samsung Galaxy S3. Sitä ennen oli S2 (joka oli ensimmäinen älypuhelin, jos ei Nokian puolikosketusnäytöllistä luuria oteta laskuun). Ja oon ollut tosi tyytyväinen näihin Galaxyihin. S3 tuli tilalle, kun S2 alkoi valittaa tilan puutteesta (vaikka puhelimen mukaan siellä tilaa oli rutkasti), niin opahan nyt varaluurina. Muuten toimiva siis. Ja on omassa käytössä kestäneen molemmat säröittä, vaikka tulee välillä vahingossa viskottua käsistä luuria lattialle kun ote lipsuu :D
Tuli tilattua tuon Cyanogenmodilla toimivan Samsung Galaxy 2 tilalle Oneplus one.
Eivät ole 3pv aikana ehtineet nakata postiin ja odottavan aika käy pitkäksi..
Pitkään punnitsin Z3:n ja Z3 Compactin välillä, mutta Compactin näppärämpi koko, parempi akkukesto ja alhaisempi hinta houkutteli enemmän kuin parempiresoinen ja isompi näyttö. Rautatason puolella noissa ei suurta eroa ole. 1280x720 ei ole nykylippulaivoille enää paljoa, mutta tuon kokoluokan näytölle aivan riittävä.
Maanantaina sitten pääsee hypistelemään luuria. Tarttis tosin vielä kännykkäliittymä päivittää nykyaikaan :)
Todella tyytyväinen ollut z3 combactiin. Nopea ku perkele ja just sopivan kokoinen omaan käyttöön. Suosittelen.
Ps. Hommaa niitä magneetti latauspäitä/johtoja ebaysta. Ei tarvi turhaan sitä luukkua aukoa. Helpottaa elämää napsun verran ja luuri pysyy varmemmin vesitiiviinä.
Nyt olisi OPO kutsu tarjolla. YV:tä kehiin jos sattuu tarvitsemaan. Voimassa ehkä 23h.
Edit: Meni jo
Dodiin josko tämä luuri toimisi jotenkuten :) Kivan kokoinen on, tätä pystyy käyttämään mainiosti yhdellä kädellä. Vielä on Androidissa opettelemista mutta kyllä tämä tästä.
Pirun hyvä kalenteri-appi?
Minä käytän ihan tätä:
https://play.google.com/store/apps/d...droid.calendar
Mulle sopii riittävän hyvin.
Moni vannoo tämän nimeen: https://play.google.com/store/apps/d...kado.bizcalpro
Tykkäsin paljon myös Sunrise Calendarista (https://calendar.sunrise.am/) mutta hälytykset toimi todella randomisti, saattoi hälyttää 3 tuntia ennen asetettua hälytysaikaa.
Kuinkas kauan teillä niissä OPO kutsujen saannissa meni, mulle ei vieläkään tullu. Puhelin tuli About 2vk sitten.
Mulla olisi 6 kutsua 64GB OnePlus Oneen vapaana. Jos kiinnostaa, heitä YV.