-
Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
^ Kummasti muistuttaa jo edesmennyttä legendaa John Holmesia :D
-
-
Jep nyt päästään taas asiaan.... tässä jo useamman kupin ottanu ja veikkauksen sivulla rahaa palanut. Ei muuta ku viinaa naamariin taas kerran ja huomenna lisää!! Kunnon muistin nollaus tekee hyvää. Vanhaa kunnon pödeäkin"pöytäviinaa nuoremmille henkilöille tiedoksi" tuli ostettua alkosta pitkästä aikaa ja onpa hyvää. Tulee menneet ajat muistiin...kun länsi oli nuori!! Mitähän tästäkin viikonlopusta taas tulee???....laskin tossa taas päivällä huvikseni että jos illassa palaa raflaan noin 200 euroa vaikka on pohjia niin tonnin se tekee kuukaudessa. Hmm jos olis selvinpäin kuukauden niin sais vaikka ostettua isomman taulutelkkarin ton 47 tuumasen tilalle....Kattelin tossa tänään aamupäivällä tollasta 60 tuumasta sharpia tai sit 55 tuumasta sonya. Kuukauden kun olis ilman vinettoa niin ei tarvis laittaa kun muutama sata euroa niin vois ostaa sellaisen. No siis onhan säästöjäkin toki ...mutta ei niitä tyhlata tollaiseen!!
Paskat ...onhan viinan juonti niin kivaa että siinä jää telkkarit toiseksi ^-^
-
Nyt pitää lähtä alakerran baariin!! HIk Hei onkos väsähtänyttä porukkaa juhlien jälkeen? Nythän ne juhlat vasta alkaa...Muistakaa pojat että kallis puku ja halvat kengät antaa ihmisestä surkean kuvan!! Tosin eihän tätä 60-luvulla syntynyttä ikäluokkaa ole kuin minä ja ehkä Arizona saippuakauppias ^-^
Sienikauppaa:
http://www.youtube.com/watch?v=yxVDdrRJ8L8
-
Minttu viinaa (aitoa 50%)
Ihanaa suoraan pakkasesta :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Minttu viinaa (aitoa 50%)
Ihanaa suoraan pakkasesta :D
Eikös sen muijan pitäny muutama bisse tuoda kun töistä kotio ilmestyy, mistäs noi viinakset on ilmestyny? Ja ei sit tapella muijan kanssa. :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Eikös sen muijan pitäny muutama bisse tuoda kun töistä kotio ilmestyy, mistäs noi viinakset on ilmestyny? Ja ei sit tapella muijan kanssa. :laugh:
Se toi ne kaljat sillo keskiviikkona :D tänään on neidin syntymäpäivät :D niii oli vieraille varannu minttuviinan.... mut piilotin sen pakkaseen enkä tarjonnu vieraille :D
Ja ei ei , ei tapella :D kännissä oon aina hyvällä tuulella .... selvin päin sit tapellaa :D:laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
niii oli vieraille varannu minttuviinan.... mut piilotin sen pakkaseen enkä tarjonnu vieraille :D
:D :D hahhah reilu mies :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
:D :D hahhah reilu mies :D
Ne on semmosii jeesustelioita että ei viina maistu :D joten säästin itelle :D
muut joi kahvii mie join irkku kahviii ;) en tosin muille kertonu.... jos ei tarjoo viinaa nii niistä pääsee nopeesti erooon ........
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
muut joi kahvii mie join irkku kahviii ;) en tosin muille kertonu.... jos ei tarjoo viinaa nii niistä pääsee nopeesti erooon ........
Elämännuorat kohdallaan, arvostan. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
:D..Ihan Oikein...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
:D..Ihan Oikein...
Muutenkin Rakkaan avokin suku on perseestä täysin perseetä.....
Ite normaali duunareita.... silti tyttön pitäis ansainta perempi mies ....
Meilläkin kumminkin muija tienaa sen 25 000 vuos ja minä sen + 35k
Muitten suvun naisilla on kyllä paljon paskempia ukkoja mitä tuloihin tulee....
Kaikki oon yrittäny tehdä kunnolla ja silti mua pidetää ns "ulkopuolisena"
Onneks itellä on perhe mitä ihanin ( yh perheestä olen )
Äiti on antanu emännälle töitä firmastaan... ja jos esim jotain ollaan tarvittu nii on auttanut/lainannut..... Ei itse tarvitse miettiä missä lapseni joulut viettää... hienojen ihmisten kanssa vai tekopyhien paskojen.....
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Muutenkin Rakkaan avokin suku on perseestä täysin perseetä.....
Ite normaali duunareita.... silti tyttön pitäis ansainta perempi mies ....
Meilläkin kumminkin muija tienaa sen 25 000 vuos ja minä sen + 35k
Muitten suvun naisilla on kyllä paljon paskempia ukkoja mitä tuloihin tulee....
Kaikki oon yrittäny tehdä kunnolla ja silti mua pidetää ns "ulkopuolisena"
Onneks itellä on perhe mitä ihanin ( yh perheestä olen )
Äiti on antanu emännälle töitä firmastaan... ja jos esim jotain ollaan tarvittu nii on auttanut/lainannut..... Ei itse tarvitse miettiä missä lapseni joulut viettää... hienojen ihmisten kanssa vai tekopyhien paskojen.....
Ei niillä tuloilla ola mitään väliä jos suhteessa on rakkautta, aivan sama mitä kukin tienaa, elo on yhteistä ja niin on menotkin riippumatta mitä kukin tienaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Ei niillä tuloilla ola mitään väliä jos suhteessa on rakkautta, aivan sama mitä kukin tienaa, elo on yhteistä ja niin on menotkin riippumatta mitä kukin tienaa.
Täysin samaa mieltä sun kansa...
Mut se on harmi et nykyäään monet "vaatii" niitä herrojen titteleitä.....
-
emäntä pikkujouluristeilyllä joten nyt on hyvää aikaa tarkastaa
edellisen vironristeilyn saalis ja pistää setupit vehkeistä kuntoon :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
6devil9
emäntä pikkujouluristeilyllä joten nyt on hyvää aikaa tarkastaa
edellisen vironristeilyn saalis ja pistää setupit vehkeistä kuntoon :D
Itteeni alkanu toi silica homma kiinostamaan.... ja onneks se viina maistuu totuttuun tapaan :D
-
re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)
Mikäs tässä, pikkusen kossuvissyä ja "jälkilähetys" Kärppien illan pelistä. Onpa kiva pitkästä aikaa kattoa oman joukkueen peliä.
-
Viikon "joulukalenteriluukkujen" avaus menossa :D En ees tölkkien takia muistanu miten hyvää Karhu III on pullosta :laugh:
-
Hyväksy ne tosiasiat joihin kohtalo sitoo sinut....ja rakasta niitä ihmisiä joita polullasi kohtaat..ja tee tämä täydestä sydämestäsi.
-
Elämäni rakkaus.... Hujana rommi parasta mitä mailmassa on :esmoke: Rom Miel cocal
Oon lyhyen elämäni aikana kiertäny mailman ympäri kaks kertaa... asunu parivuotta aasiassa...
Silti tämä kanarialainen hunarommi on paras alkoholi juoma mailmassa 30%
-
Oma lempparini on Russian Standard Platinum pakastin kylmänä ja raakana. Tai Laphroaig 10 Cask Strenght 58(+-1)%. Harmi kun ei kumpaankaan ole varaa muutakuin Laphroaigiin baarissa (Whiskey Bar, Turussa 7,50€)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Oma lempparini on Russian Standard Platinum pakastin kylmänä ja raakana. Tai Laphroaig 10 Cask Strenght 58(+-1)%. Harmi kun ei kumpaankaan ole varaa muutakuin Laphroaigiin baarissa (Whiskey Bar, Turussa 7,50€)
toi standard on kyllä kova =) ite usein ollu työkaverin kotitilallla petroskoissa ja tota on haettu ja ryypätty :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
toi standard on kyllä kova =) ite usein ollu työkaverin kotitilallla petroskoissa ja tota on haettu ja ryypätty :D
Aivan loistavaa tavaraa. Harmi vaan kun maksaa Alkossa niin paljon (ainakin Platinum), että jää harvaksi huviksi sen kanssa nollaus. Itärajan tuolla puolen taitaa hinta olla halpaakin halvempi, onhan se sentään The Vodka :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Aivan loistavaa tavaraa. Harmi vaan kun maksaa Alkossa niin paljon (ainakin Platinum), että jää harvaksi huviksi sen kanssa nollaus. Itärajan tuolla puolen taitaa hinta olla halpaakin halvempi, onhan se sentään The Vodka :D
sensuroitu :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Eise sieläkään ilmasta ole , mutta saatavilla kohtuu hintaa ja känniin pääsee... venäjällä saunat rules... joka kylässä on vuokra sanunoja jossa on kataloki huorille.... huorat tilataan ja saunotaan ja nussitaan :D ja toki ryypätään :D
Avokin perhe ei arvosta :) ihme väkeä...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JPS
Avokin perhe ei arvosta :) ihme väkeä...
syytönmies loput -sensuroitu :D
-
Juu... Tuppaa olemaan niin, että katsovat pitkään rajan takana jos et saunassa juo :D... Kun otan :D... vielä pidempään...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JPS
Juu... Tuppaa olemaan niin, että katsovat pitkään rajan takana jos et saunassa juo :D... Kun otan :D... vielä pidempään...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Heh heh :D itse on tullu ryypiskeltyä ja oltu ryyppäämättä :D mut kaikkia ei voi koskaan kertoa tuleville lapsen lapsille mitä on tullu tehtyä :D
Niin se on, Kunnia menee, mutta maine kasvaa ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JPS
Niin se on, Kunnia menee, mutta maine kasvaa ???
-
Mut tää ukko lähtee nyt kapakkaan O0
-
-
Tässä on ilta (ok, yö) tullu Fatea ja Kingiä fanitettua (ok, eli trollattua pitkin feispuukkia yms) niin pistetääs tännekin!
Autiolle saarelle jos joskus joudun, niin kyllä tämän tanskalaisen tuotanto lähtee mukaan!! :D
http://www.youtube.com/watch?v=TJH0eBtnbcs
-
rappeaamulla hieman kaverin herättelyä :P
http://youtu.be/ddy6I3yCnSg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Henkonen
Saatto toi kopsahdus seinään lisätä seuraavan päivän jysäriä....:D
-
ei kai sitä yhdestä pullosta punkkua vielä känniin tule jos sen ruuan kanssa nauttii :esmoke:
tää toinen lesti onkin sitten toinen juttu
-
-
Pari seuraks ja stargeittiä katsomaan!
-
Neljättää päivää rähistään. Tuli tossa kännissä huudettua vmax, ja nyt vielä lupasin tehdä lehikselle moditelineen. Hyvä minä.
-
re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)
Sama vika mut aikaisin nukkumaan ja 7 aikoihin ylös ja päiväx metsään:)
Ikä tuo järkevyyttä hommaan;)
Aamulla puhaltaa nollat niin tohtii auton rattiinki mennä. Nää päivät metsällä tekee sen ettei jaksa paljoa ottaa... Saunan päälle kun syö hyvin niin on valmista kauraa petiin:)