Voison alustavasti tehdä topicin jos tekisin näitä enemmän. Katotaan ottaako tuulta alle. Jos ei niin lupaan muutamia tehdä ketä tässä on kysellyt
Printable View
Voison alustavasti tehdä topicin jos tekisin näitä enemmän. Katotaan ottaako tuulta alle. Jos ei niin lupaan muutamia tehdä ketä tässä on kysellyt
Äh. täälähän tästä olikin jo puhetta. Menin ja ihmettelin ääneen tuolla myynnin puolella :facepalm:
Ihan hyvä ajatus tuo kuristuspalojen teko.
juu tuolla myydään osastolla on topicci sinne vaan nimiä listaan
et tainnu oottaa noin isoa suosiota :):):beer:
No juu en ajattelin joku 10 ku ottaa ni jee oon tyytyväinen,mut prkl kelpaa kyl mä niitä voin tehdä enemmänki. Aikataulutan vaan nuo teot kun listan käyn läpu. Huomenna illalla käyn listan läpi
200 meshiä 0.30 kanthalia 3 kierrosta. Kyllä höyryy :punk: Tuolla Waijerilla en kyllä tällaisia Höyryjä saanut aikaiseksi :confused: Tuota Defun Ry4 maistelen kyllä kyllä on maku kohdallaan :hatsoff:
Pitää tuohon Protankkiin viellä viritellä uusi setup, että miltä maistuu siinä?
mikähän prkl tuohon atoon tuli?
keittelin eilen fairyvedessä koko aton ja uusi setuppi sisään 3kieppiä 0.25 kanthalia ja ilman hattua kun tulittaa niin tuntus johonkin hukkuvan tehot nyt? aga rokkaa hyvin että putkessa ei ole vikaa :confused:
Onhan ne plussan tiivisteet hyvässä kunnossa ja kunnolla paikoillaan? Jos ne liikkuu hitusenkin niin se voi hukata virtaa jonnekin.
juuh kyllä nuo näyttäs olevan.....
Välillä nää on henkimailman juttuja. Koita purkaa ja kiristää osat uudelleen niin saattaa auttaa.
Kävin hakemassa eilen clas olssonilta m3 ja m4 washereita/prikkoja niin voi vaihtaa Rsst:henki ton prikan ku se näyttää jo mustalta :eek:
sama mulla on ihan musta vois hioa sen jos jeesaa huoh.. noh kattellaan miten alkaa toimii
Tääl painitaan nyt yliwickauksen kanssa. Eilen oli 7x19 2mm vaijri ja 400mesh päässä, 3 kieppiä 0.25 narua...vittu toi cap ui koko ajan X-(
Sit illalla duunasin tohon vielä 7x7 2mm + 400mesh + 3 kieppii 0.25 narua...ja edelleen vaan ui!!!!
Mulla menee tankit perkele imemättä kuivaks ton kanssa, kun wickaa niin rajusti.
Oiskohan toi mahdollinen syy, kun oon hävittänyt sen täyttötulpan??
Koita rotary ilman vaijeria. Perus meshiä. Itelläkään tuota tulppaa jäljellä niin edes yrittäny vaijerilla
Okei, thanks!
Toi on sellanen saatanan nesteimuri, et vois äkkii kuvitella, että tuol on joku puskemassa sitä nestettä väkisin ylös!
Jostain muovistaki voi saksia siihen tukkeen. Tai neulapullosta se osa mikä menee neulan kärkeen, sopii aika hyvin rsst tulpaksi.
Tulpan kanssa ei yliwikkaa ainakaan mulla.
Tulpan saa bogen siitä valkosesta suojasta mikä on karton päässä. Leikkailee saksilla sopivan muotosen kiilan siihen ja hyvin pysyy kiinni :)
irroittelin kaikki ja pesin uudestaan sipaisin vielä prikan hiekkapaperilla ja jumaliste nyt höyryää taas hyvin!
Toimii muuten puuvillawikki mikrocoililla paremmin, kuin meshillä.
Alkoi ällöttää nesteen värjääntyminen mustaksi joten meshi pois ja pumpulia tilalle.
Nyt toimii huomattavasti paremmin, ei kuivu ja neste ei tummu.
Hitusen haastavaa vain oli saada pumpuli paikoilleen, pakko irrottaa coili, ujuttaa pumpuli läpi ja tankkiin ja kasata paketti uudestaan.
Kuva aiheesta höyryskenen friikit
http://img.tapatalk.com/d/13/09/04/hyrety7u.jpg