Saatko otettua kuvat myös purettuna?
Printable View
mulla on jo nesteet sisällä niin en viitsi ruveta purkamaan. tankkiin tuleva korkki siis kaksi osainen. joo kyllä naarmut kiillottamalla lähtee. niin ja arizonalta oli tämä meikäläisen ja vertailukohtana Nautilus.
Tänne tuli kans Arizonan kopio ja tässä ensivaikutelmat. Akunnapa (ja siis koko keramiikka kuppi myös) on hieman vinossa (kierteet siis tehty alaosaa vinoon) - no ei onneks sentään ota ihan kiinni tuohon akkuliittimen miinusseinään. Akun navan pään ympärillä ei myöskään tullut mitään eristettä - onko muilla sama ongelma? Itse veistelin siihen pienen tiivisteen karton valkeasta kumista. No seuraavaksi purin atomeiksi koko vermeen, liottelin IPAssa ja puhdistelin kaikki osat. Lähes jokaisessa kierteessä rosoisuutta ja varsinkin tuon keramiikkakupin ytimen kierteet aivan tuskaiset - en saanut ruuvattua sitä kiristinholkkia tarpeeksi alas sormivoimin, joten akkunapaan menevä keskiposti on sitten reilusti ulkona (no onneks akkuputkessa on säädettävä keskinapa). Pitänee tarjota tuota aiemmin mainittua hammastahnaa kun seuraavan kerran purkaa värkin atomeiksi. Imuosan varressa tosiaan oli pari tiivistettä, joilla ei kyllä mielestäni tee mitään. Eivät mahtuneet siis tuonne yläosan kiristimen ja cäpin väliin, eikä tosiaan löytynyt sopivia minunkaan o-rengassarjoista. Onneksi varastossa on vesi-ilmapalloja, joista pienen pätkän leikkaamalla sai ihan toimivan tiivisteen. Imu-osa on myös minulla hieman vinossa (johtuen tuosta em. keskiosan vinoudesta). Eipä siis hirveästi hyvää sanottavaa värkiltä - tosin eihän tuo paljon kyllä maksanutkaan. Tehdassetupilla testattuna ihan miellyttävät löylyt ja tuo nestesyötön säätö on melkoisen toimiva keksintö. Pitäisköhän sitä vielä testata tuo Nautilus ennenkuin oikeaa odyä alkaa metsästämään....
Mulla kans tankit täynnä nyt mutta koitan tutkia sisuksia paremmin kun tyhjenee ja kuvata.
voe paska. ois vaan pitany suosiolla tilata nautilus, eika tota oddya. :(
Nänhän se on. 20€ saa - 20€ vehkeen :D Itse kans tilasin kimpassa muutaman :)
no mutku. 20 eurolla olis halunnu saada huippu vehkeen.
Hinnasta viis, noi kopion virheet kuulostavat selviltä tuotantovirheiltä. Itsellä jos tuollaisia ilmenee, niin pistän kyllä tukiviestiä takaisin ja kysyn että mitä asian suhteen tehdään. Minä en niele karvasta tappiota ja hyväksy tuotevirheita vaikka olisi kuinka halpa.
Eli jos on työstöjälkiä, tuote vinossa yms. niin palautetta kauppiaalle joka sitten välittää palautteen tuottajalle.
Haaa... sen takia näiden toimitus kestää, kun pikkukiinalaiset kätöset hienosäätää vermeitä beta-testien tuloksien jälkeen :D :D
Siellähän se tiiviste on aidossa ja Nautiluksessa mutta oddyyn ei sovi, tarkoitus lienee niillä varressa olevilla muka tiivistää keskiputki hattuun.
Ei tuo nyt ihan susi ole 20€ laitteeksi muttei kyllä likikään Nautilusta ja osien yhteensopimattomuus harmittaa kans kun olis 30mm läpinäkyvä tankki ollut jouten siihen.
no saatana. pistetaa sitten viela nautilusta tilaukseen, nayttas olevan tarjouksessakin viela pari paivaa 49e. Jos joku haluaa lahtea kusteja jakamaan niin laita privaa. tilaan tanaan. vittu kun nappaimistoa hakatessa katosi aa ja oo pisteet.
Toivottavasti edes nuo Oddyn keramiikat ja tankit sopivat tuohon Nautilukseen, mutta kuvien perusteella näyttäs olevan eri paksuus. Eipä tässä muuten, mutta kylläpä nyt on sellanen fiilis että tuli tungettua käsi p*skaan ja huolella, vaikka tosin... Kiina. Mitähän mie odotin? :D
^ jesp, tänään kans saan käsiini arizonan oddyn ja näkee sit millainen se on verrattuna nautilukseen. Mutta voipi olla että tilaan myös itse toisen nautiluksen long modena ens kuun puolella.
Vielä kun saisi noita ody v2 keramiikoita jostain. :)
keramiikat on identtiset mutta tankit ei käy.
kunnollisen pesun ja ala ja yläkupin päihin o-renkaat tuplana laitettuna tuntuisi ainakin tämä arizonasta ostettu pelaavan aivan komiasti :esmoke:
Kuvia oddyn sisuskaluista, tuo keskiputki olisi jopa parempi kun vie vähemmän nesteeltä tilaa mutta kun on pitänyt tehdä millin
ohuemmaksi kuin Nautiluksessa... keramiikka ja sen base voi olla vaihdettavissa keskenään, ei viitsi nyt tyhjätä Nautilusta mutta
kierre on sama kyllä. Kiristysrenkaan voisi testiksi joskus vaihtaa.
Keskitappi on liian pitkä... Jos kasatessa laittaa pohjan esim. lavaan kiinni ja sit ruuvaa keramiikkaosan niin nestesyöttöä ei saa kiinni asti,
irrallaan ruuvatessa liittimen keskitappi taas tulee liikaa ulos.
https://dl.dropbox.com/u/82140131/oddy1.jpg
https://dl.dropbox.com/u/82140131/oddy2.jpg
https://dl.dropbox.com/u/82140131/oddy3.jpg