Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES
Tein extreme setupin ::) Eli 3mm silicaan työnsin 0.16 vastuslangan pituus suunnassa vastuksen matkalta läpi ja kiepsautin navan ympäri ja jatkoin normi setupin takaisin päin kolmekiekkaa ja taas loppupään pyöritin alun kanssa nippuun ja navan ympäri.
0,5 ohmia lopputuloksena ja nätisti hehkuu lanka silican sisällä ja päällä.
Tää on näitä dualcoileja mutta ihmeen vähän tuli vastusta vaikka lankaa tuplapätkä normisetuppiin verrattuna ???
Ja että höyryykö?
:esmoke:
Edit: Kestää muuten Lavalla 6v ilman kärtsäystä vaikka watteja ei ny paljo tuukkaan :laugh:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
utinkasakka
Edit: Kestää muuten Lavalla 6v ilman kärtsäystä vaikka watteja ei ny paljo tuukkaan :laugh:
No eihän noita watteja tule juuri mitään verrattuna vaikka leivän paahtimeen. :D
I=6v / 0.5 = 12A
P=6v * 12A = vaivaiset 72w
Saattaa olla että lava ei anna mitä pyydetään. :o
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sähköpössymies
No eihän noita watteja tule juuri mitään verrattuna vaikka leivän paahtimeen. :D
I=6v / 0.5 = 12A
P=6v * 12A = vaivaiset 72w
Saattaa olla että lava ei anna mitä pyydetään. :o
Siinä on se 3,5A rajoitin....
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
utinkasakka
Siinä on se 3,5A rajoitin....
Eli 21 kappaletta hattiwatteja. :D
Aika rajua tää 10mg salmari :esmoke:
Kestääkö muovi salmarin vai pitääkö alentua tuohon läpinäkymättömään bling blingiin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sähköpössymies
Eli 21 kappaletta hattiwatteja. :D
Siis hetkinen.. Onkos tossa ylivuodon laskurissa joku vika, vai jotain muuta mennyt pieleen, kun antaa 0.5ohmilla ja 3.5ampeerilla max. 1.75V ja 6.13W? ???
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Siis hetkinen.. Onkos tossa
ylivuodon laskurissa joku vika, vai jotain muuta mennyt pieleen, kun antaa 0.5ohmilla ja 3.5ampeerilla max. 1.75V ja 6.13W? ???
Tätä itsekkin ihmettelin
Eiköhän tuo 21w ole laskettu 21w=6v*3,5A(P = U * I)
joo o empä tiedä mistä johtuu kaik oli vielä hyvin yhellä tankilla muttakun fullmodeen pistää ja lyö nestettä alakautta niin kurlutikurl vaaa ja vaikka on ihan kiinni toi hiton ruuvi niin tiputtaa nestettä tonne kuppiin.
Langat ei kunnolla paikallaan tai liian vähän lankaa nesteurien edessä, kammio kiertynyt auki.
Paljonko sitä lankaa oikeen tarvitaan ja onko sillä joku seksuaalinen merkitys miten se siinä on?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Oma setupin teko:
-Hehkuta silica ja vastuslanka
-Taittele silica ja laita neula silican sekaan
-Käännä vastus tiukalle yllä tehdyn paketin ympärille
-Poista neula ja varmista että silica liikkuu vastuksen sisällä, ettei jää liian tiukalle.
-Asenna setuppi siten paikoilleen, että silica tulee aivan kiinnitysruuveihin kiinni ja vastuslanka ei jää yhtään irti silicasta.
-Työnnä hammastikku setupin ja ilmareiän väliin, jotta setup kääntyy kaarelle.
(Tässä välissä itse hehkutan setupin vielä kerran töhöllä, mutta en sitä suosittele, koska plusnavan tiiviste näyttää hieman kärsivän ajan oloon tuosta töhön lämmöstä)
Tossa aika hyvät ohjeet.
-Nosta silicat pystyyn pois tieltä ja ruuvaa kammion putki paikoilleen.
(Tässä kohtaa voi silican kastella e-nesteellä langan hallinnan helpottamiseksi)
-Työnnä silican hännät koloihinsa siten päin että silica lähtee vastuslangan yli koloonsa, ei pois päin vastuslangasta, jolloin vastus jää ilman silican kostutusta siltä kohdin. Silicaa ei tule tarvita pakata tai änkeä koloonsa, vaan sitä pitää olla juuri sen verran että se mahtuu sopivasti uraansa ilman väkivaltaa. Tällä varmistetaan hyvä nesteen siirto. Liiallinen lanka määrä ei edes auta nesteen siirtymistä. Itse jätän silicat niin pitkiksi, että päät nousevat kolon vastakkaiselta puolelta hieman takaisin ylöspäin(suunnilleen vastakkaisen puolen ruuvin kohdalle)Silica siis menee U-muotoon uraan. En tiedä onko tällä mitään käytännön hyötyä, voisi ajatella että tällä saataisiin hieman suurempi silicaan imeytettynä oleva nestevaranto aikaiseksi.
-Kostuta silican hännät ja kokeile kuivapolttamalla lähteekö silica kostumaan keskeltä, ja ettei lanka hehku mistään.(Samalla voi ottaa kammiosta testi höyryjä, ja maistella tuleeko mitään ylimääräistä makua)
-Jos kaikki ok, kannat kiinni ja pohjasta täyttö
Tällä systeemillä ja sm:n myymällä punotulla silicalla olen saanut heti alusta asti puhdas ja voimakas makuisen höyryn aikaiseksi. Itse lähden yleensä nostelemaan tehoja tuolta 6 watin nurkilta ylöspäin uudella setupilla.
Tuskin tuossa suurta eroa ole yhden ja kahden tankin käytössä, että lankaa tarvitsisi lisätä. Lankojen tulisi olla tiiviisti nesteuria vasten peittäen ne kokonaan ja näin imeä urista tuleva neste, mutta samalla myös estää nesteen pääsy suoraan kammioon.
Heh pitääkin avata to ja kattoa tarkemmi :D Meinaan mä mitään uria oo peitelly silicalla hups...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Eiköhän tuo 21w ole laskettu 21w=6v*3,5A(P = U * I)
Usko overflowhun palautettu taas! \o/
Eihän toi voi sitä 6V antaa mitenkään 0.5ohmiin kun ampeeriraja on 3.5A. :D
Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES
Niin onko joku keksinyt varmatoimista ruuvarin sijaista? Ei viitsisi purkaa tuota valmissetuppia jos sitten ei saakkaan uutta kasattua. Ja mistähän ruuvaria pitäisi etsiä? K-raudasta ei välttämättä noin pientä löydy..
Ja ihan OT:nä, onko pene niin paljon huonompi kuin ody vai olenko minä huonompi, kun itse saan sillä todella helposti palaneen, toisin kuin esim Bullilla, jossa wickaus on ihan erilainen kuin kayfunissa (ego tyyppinen) mutta itse coil hyvin samanlainen. Penellä sitten kun avaa nesteensyöttöä ja pari tyhjää imua niin alkaa kurlaamaan, ja kun kurlaus loppuu niin saman tien maistuu palaneelle. En ole vielä mitään testejä suorittanut mutta alkutuntumalta voisin kuvitella osaavani tehdä suorituskykyisemmän setupin KF:iin kuin penelopeen.
E: ja ainiin, pitää hehkuttaa että musta miniprovari + soviterengas + kayfun standardi modessa (en osaa päättää kummalla tankilla) on kyllä hienoin kokonaisuus mitä olen omistanut :D äijämäisen jykevä, joku todella hieno driptip tuohon on saatava.
Juu onhan tämä kayfuniin setupin tekeminen helpompaa varsinkin nyt kun tutustui laitteeseen tarkemmin ja noudatti kiiltokuvan ohjeistusta :)
Vs: Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juzzi9
Ja mistähän ruuvaria pitäisi etsiä? K-raudasta ei välttämättä noin pientä löydy..
Kyllä pitäs löytyä, tai sitten on joku pielessä K-Raudalla.. ;)