1.2mm ilmareiällä tulee kaikki modit olemaan.
Printable View
Kävin tänään konepajalla ja kaveri joka vastaa tästä minun projektistani on nyt kipeänä loppuviikon. Eli näillä näkymin TOIVOTTAVASTI saan modit ulos pajalta ensi viikon aikana.
Tulen todennäköisesti vaihtamaan pajaa näiden 20 jälkeen koska ei tuosta oikein tunnu tulevan mitään kun vaan lupaillaan kaikkea mutta mikään aikataulu ei tunnu pitävän.
NÖYYYYYYYYYY
No luulis tälläiselle olevan ottajia. Oon kaverin kanssa jutellut joka tuntee pari pikkusorvia, niin sanoi juuri, että jos joskus keksisin jotain vastaavaa, niin ottaisivat varmasti milellään työn vastaan. Vaihtoon vaan jos ei homma suju sanon minä. (helppo huudella kun ei ole nimi listalla :-[).
plussaa meille listan hännilläolijoille on se et saadaan arvostelut ja kaikki videot sun muut ^^
Tuollaisia vaan ei "pikkusorvissa" kannata teettää.
Mitä suurempi ja hienompi (=kalliimpi) automatisoitu tuotantolinja, sen parempi laatu ja pienempi poikkeama.
Tosi niille monesti kelpaa vaan paperikoneen yms. kalliit osat töiksi, mutta jos löytyy sopiva paikka jossa joku myös tekee sivu homminaan muun ohessa niin putkea syntyy sitten vauhdilla.
Totta varmasti, että kalliit ja uudet laitteet takaa tuon laadun. Mutta juuri se, että ottavatko tuollaista "muutamaa" putkea riesaksi ja vielä, että proto testejä tehdään. Toinen juttu sitten, kun on valmis tuote ja painetaan menee vaikka tuhat kappaletta kuussa...
Huomenna menen käymään yhdellä konepajalla missä pitäs olla kaikki laitteet viimeistä huutoa ja kaveri sanoi että voivat ihan hyvin toteuttaa minulle Diabloja sarjatuotantona.
Toivottavasti saadaan homma rullaamaan ja jos saisi vaikka tuotantomäärän nostettua johonkin 30-40kpl/viikko niin olisin todella tyytyväinen.
Tietysti hinta pitää myös olla järkevä mutta huomenna olen tämän asian suhteen paljon viisaampi.
Nyt on käyty uudella konepajalla vähän keskustelemassa ja ihmettelemässä ja tulen siirtämään Diablon tuotannon tuonne tämän ensimmäisen erän jälkeen. Eli ekat 19 saa laitteen nyt parin viikon sisällä ja sen jälkeen on pieni odotus muilla tiedossa.
Mutta se odotus ei onneksi kauhean kauaa kestä. Ensimmäinen tuotantoerä pitäisi olla valmis ennen marraskuun loppua ja ensimmäisen erän koko on 100kpl, tämän jälkeen saan teetettyä Diabloja 100-300kpl/viikko mikäli vain tarvetta. Tuohon toki tulee sitten lisäksi lasikuulapuhallus/kiillotus ja kaiverrus mutta niissä ei pitäisi mennä kuin 3-4 päivää. Eli toivottavasti kaikilla halukkailla on laite marraskuun lopussa :)
Se vaan on niin että joskus hommat tökkii, ja sitten kun alkaa tökkimään niin TÖKKII oikein kunnolla!!!
( ihme sana mistäköhän tuokin on lähtöisin) tsemppiä ja pinnaa,pitkääääää sellaista.
Tottakai laatu on sama. Ei sitä viitsi mitään sekundaa edes yrittää myydä.
Katselin tuossa PBusardob videota VaperConista ja jutteli siinä Brandonin (Evolv) kanssa ja niiltä tulee DNA20 piiri ennen joulua myyntiin. Kyseessä siis näyttöllinen VW piiri jossa on säätö välillä 6w - 20w. Joutuu varmaan alkaa suunnittelemaan seuraavaksi putkimodia mikä käyttää tuota piiriä :)
Jess!! Oon jo listalla :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja gixxxer
Tässähän tuli tuon videossa nähdyn piirin perusteella heti suunnitelmat pyörimään päässä.
Materiaalina modissa 316L teräs ja tietysti 510 liitäntä. Mahdollisuus käyttää AW IMR 18650 tai AW IMR 18350 akkuja niin ei tarvitse miniä ostaa erikseen. Lisäksi voisi tehdä soviterenkaan esim. Kayfunille ja Diablon kiukaalle jos päätän niitä alkaa myös irtonaisena valmistaa.
Nimikin tuli heti mieleen: ":Diablo Fulgoris" :D
Aikoinaan koko modien rakentamisen into lähti siitä kun tuli tuo eka DNA piiri että josko sen sais putkeen laitettua nätisti kun Darwin oli silloin se THE laite. Silloin totesin että odottelen piiriä missä on näyttö mukana mutta tämä DNA20 kyllä vastaa kaikkiin rukouksiin kerralla :)
Meinasinkin jo sanoa, että ostoon kyllä menee tuommonen modi, kunhan vain toimisi tuon diablon kiukaan kanssa, että ei tarvitse erikseen ostaa :D
Ymmärsinkö nyt oikeen, et rahat pitäs huomenna olla sun tilillä eikä kukaan ole vielä nähnyt lopullista versiota putkesta?
Eipä se tuosta proton kuvista eroa muuten kuin että sitä rakoa ei ole tankin ja akkuputken välissä ja noita karhennuksia tuossa napin ulkoreunassa ei ole. Muuten täysin identtinen.
Ja jos epäilyttää että tuote ei jollain lailla täytä sinun odotuksia niin mikään pakkohan sitä ei ole ostaa vielä tässä vaiheessa vaan voit jättää maksamatta ja odotella että on enemmän kuvia/videoita tarjolla ja tehdä sitten päätöksen.
Mä toivoisin tuota 18500 akkuputkea. Kaikki väsää vaan 18350 ja 18650 putkia. Mikä tossa 18500 mättää? Ihan paras akkukoko keston ja koon puolesta. Siis jos multa kysytään... Ja tuota akkua käytän kaikkissa laitteissa missä vain mahdollista.
Itse tullut ainakin siihen tulokseen että tuo kokoero 18490 ja 18650 akuilla on niin häviävän pieni verrattuna siihen mitenkä paljon se akku antaa virtaa että mielummin käytän 18650 modeja, sitten taas matkaan on tuo 18350 ehdottomasti paras vaihtoehto koska sillä sitä pituutta saa kuitenkin sen vähänkin pois verrattuna 18490:aan.
Ja itse ainakin tykkään kantaa mahdollisimman pientä modia mukana. Esim. tuo Kayfun + Provari kombo on aivan liian iso mukana kannettavaksi.
Niin makuasioita nämäkin ja tietty riippuu ihan laitteesta. Esim Orion on samanpituinen 18650 putkella kuin GGTS 18500 + ZAG. Ja tuo on mielestäni aika passeli pituus (n. 15cm). Mutta eihän se ole suuri kustannus tuota putkea tehdä erimitoilla. Voisin veikata, että on halvin osa kokonaisuutta...