Pluid [emoji173]
Printable View
Pluid [emoji173]
T-juicen Clara-T:punk:
Vandaalin milffiä. Varsin hyvin toimiva minttusuklaa yhdistelmä.
Jalmarin juissit jäillä nii saa makian vapokielen pois.
FL-4 > Flaven mukaelma ryynäsestä, ei paha kahden päivän muhimisen jälkeen. Mietoa tuhkista/tupakkaa havaittavissa, mutta ei vielä vaniljaa tai karamellin makeutta joita tuotekuvaus lupaa. Antaahan kypsyä viikon verran ja makustellaan sitten uudestaan.
Tobecon v4 kaiffari iStick 30:n nokassa, tankissa vanilja/h.berry sekoitus: liikaa HB:tä.
Capellan cool mint.
e-Liquid Calculator :: DIY gambit v2 ejuice Ei ihme että on suosituin resepti. Todella hyvää.
Jotain W#X:n suuntaista yritin sutaista pulloon ja sitten perään uusi hitusen muunneltu satsi. Toimii siis vaikkei tässä liiaksi päärynä erotukaan. Absinttikin loppumassa ja reseptit myy ei oota. Tämä on ainoita tiivareita joita uskaltaa ostaa monta pulloa kerralla, kun tulee tasaisin väliajoin aina palattua.
Tiedä kehtaanko kertoa, mitä höyryttelen juuri nyt, mutta päätin olla rohkea, tulla kaapista ja kertoa. Menossa 18mg Liquan Two Mints, jota vetänyt jo tänään melkein 4ml ja koko ajan maistuu ihan sikahyvältä. Voi olla, että johtuu noobiudestani, mutta silti pidän tästä todella paljon. Ainoa vertailuneste minulla on Propagandan Subliminar, jota rakastin aluksi, mutta tämä Two Mints on totaalisen minun makuni mukainen. Raikas, helppo (sic!) ja jättää todella puhtaan ja hienon maun suuhun. Tästä ei paljoa ilta voi parantua. On kyllä vähän mieto, tykkään piparmintusta ja voisi olla vähän vahvempi. Mutta sikahyvä, aion hankkia lisää. Tuli ostettua vain 10ml, joka ei kyllä kauaa riitä.
Plus että ei tarvitse enää vedellä Vicks Sinexiä, kun tämä avaa röörit. :D
Tottakai kehtaa kertoa, täällä ei tarvi ujostella :)
Tuo 18mg Liquan Two Mints oli mun ekoja nesteitä, jotka ostin viime maaliskuussa.. Sitä on vieläkin jäljellä :)
Oli hieman liian raikasta mun makuun, joskus lorautan siitä jonkun toisen huonon liemen joukkoon, niin pikkuhiljaa se tuosta katoaa ;)
Defun ryynästä nyt höyryttelen :)
Hyvä kuulla, ettei tarvitse ujostella. :)
Alkoi loppua Two Mints, joten päätin korkata Liquan Turkish Tobaccon ja heittää joukkoon. Voimakas ravistus. Maistuu ihan äärimmäisen hyvältä. Sellainen kevyen raikas maku yhdistettynä hyvin, hyvin, todella mietoon röökiin. Tulee mieleen se mieto tuoksu, joka leijaili nenään, kun lapsena landella haisteli saunan lämmityksestä nousseita tuoksuja. Todella miellyttävä yhdistelmä. Molemmat 18mg ja yhdistelmänä aikalailla arvioituna 0,5ml Two Mintsiä ja 1,5ml Turkish Tobaccoa. Eli lieneekö sitten 1:3. Erittäin hyvä. :)
Edit: tarkennettu maku: saunan eteinen/pukuhuone. Eli saunaa lämmitettynä koivuhaloilla, savua, tuoretta maalia. (Saunan eteinen oli maalattu silloin, kun aloin siellä skidinä käydä ja tuoksu on jotenkin jäänyt mieleen.)
Kuutisen viikkoa sitten tulille laitettua Ry4 Doublea. Pohjien suhteet ~75vg/25pg 3mg. Nyt alkaa makua löytymään, makeutta jo liikaakin IMO.
Mulla myös tpa.n tuplaryynänen subtankissa joka löysi paikkansa istick 40w.n nokalta. Oikein hyvä adv.
Reilun 3 viikkoa muhinut tuplaryynänen parhaimmillaan, 14%, 50/50, 6mg, VTC Minin nokalla Lemo Drop nikkelillä 0.15ohm.
Jälkkärinä Menthol 2% + Creme de Menthe 8%, 50/50, 6mg, iTikku 50W ja Lemo1, 1.4ohm.
Nyt ollaan taas jännän äärellä: 814 sarjan Dagobert ja Charlemagne. Dagobert on todella erikoinen maku, joku vaniljainen leivos, tai Dajm kakku. Aika pirun hyvä, vilja maistuu ihan selvästi.
Charlemagne onkin sitten siirappia ja kahvia tupakalla. Kahvi on kivasti piilossa ja siirappi päällä. Tupakka tulee lähinnä fiiliksenä. Kyllä tää enemmänkin on jälkkäri kuin tuhkis. Ranskalaiset osaa kyllä nesteitä tehdä! Molemmat niin erilaisia kuin mikään mitä on ennen maistanut. Suosittelen.
Arizonan Sitruunalaku. Mieleen tulee nuoruusvuosilta ne sitruunatäytteiset 'dynamiitti'lakut. :p