Skippaa suosiolla.
Alkavat olla oman aikansa reliikkejä T3-tuotesarjan korvattua imo ne täysin.
Printable View
Skippaa suosiolla.
Alkavat olla oman aikansa reliikkejä T3-tuotesarjan korvattua imo ne täysin.
Jos nyt tuo asian vien pomolle niin ensimmäisenä tulee se "No mutta jos sitä häiritsee niin voithan sie pihalle asti mennä" ja niineespäin. Paras anti olla.
Vittu ostin jopon vahingossa. Tai no huusin huutonetistä.
Raah!! Ota nyt naisista sitten selvää.. Emäntä on patistanut myymään näitä laitteita, kun vissiin pyörii liikaa nurkissa. Sitten kun sen menen tekemään, että pari laitetta saan kaupaksi, niin vedetään herneet nenään siitä kun "olen salaa mennyt myymään ne" ja "piilottanut rahat", kun olen pitänyt niitä tililläni yllättääkseni emännän esim. viemällä ulos syömään tms..
Terveisiä vaan, kun luultavasti tämänkin viestin käyt täältä stalkkaamassa.
Ehkä sillä on vaan se aika kuukaudesta? Tosin mun exällä se oli joka päivä.
jaa että south parkkia ahkerasti katseltu
Bleeds for five days and doesn't die. - YouTube
oma Garrison-suosikkini on edelleen
"there are no stupid questions, only stupid people"
AI sieltäkö tuo tuli?!
Miten mulla oli se mielikuva, että tuota heiteltiin jo VHS-ajalla.
Kiitos teidän, mä katoin T & P Uncle Fuckerin ja nauroin taas oikein huolella. Nyt vituttaa kun tajusin että mua edelleen viehättää järjetön pieruhuumori.
Olipa taas reissu. Silmälasit paskana ja ihan kännissä vieläkin. Muuten olis kiva olotila mut kun pitäis lähtee prätkällä mökille... joutuu varmaan menee emännän kyydissä autolla ja alkaa tasottelen ennen kun rapula tulee. Jos joku tietää edullisia silmälaseja jossain voi laittaa viestiä:cool:
1: Flunssa. Nappasin moisen jostain KESÄLLÄ.
2: Kahdelta suunnalta kyselevät milloin on häät ja mukulat tulossa. Häät muutaman vuoden sisällä, muksuja ei milloinkaan kun kumpikaan ei halua moisia. Lisäksi pätkityt letkut on sellainen juttu ettei muksuista tarvitse huolehtia.
3: "Mikä pelle sä oot? Ota tosta rööki" vinkujat. Vesuri pitäisi ostaa, tuttavapiiristä täytyy rapsia muutama pelle.
4: Kahvia tekisi mieli mutta maito on loppu.
Vaihda kytkin, hajota koko modi keskeltä kahtia. Hienoa materiaali tämä vaneri. Ennemmin halkeaa puu ympäriltä kuin liimasauma.
hetipiti-liimalla tästäkin selviää, mutta turhaa työtä taas kerran.
Ptn04050-piirin modi ujeltaa käytössä?? Mikähän helvetin vika tuossa nyt on? Akkua heiluttaa niin ääni muuttuu?
Mikä saa ihmisen juomaan lärvipakkauksen punaviiniä ja sixpackin kaljaa pohjiks? Däm.
Humalahakuisuus?
Toista päivää ja kuus mesh setuppia takan eikä yhtään onnistunutta. Minä perkele kun otin sen täydellisen setupin pois kun huvitti testata vähän pienempää vastusta...