Jos tietäisi mitä kaikkea sukkahousujen valmistukseen käytetään, ei ensimmäisenä tulisi setupin teko mieleen :D
Solis varmaan vähä sama kuin, jos on käynyt makkaratehtaalla ei makkara enää maistu :)
Printable View
Täällähän joku muukin herännyt ajoissa.:laugh: Vai onkohan käyty edes nukkumassa.:rolleyes:
Kävin eilen ensimmäistä kertaa Sompasaunassa, samalla tuli heitettyä talviturkki mereen. Piti käydä vain pyörähtämässä mutta olin sitten koko illan siellä, saunan lauteilla tuli istuttua ainakin pari tuntia. Kiva keli, hyvä seura ja paljon kaljaa, minkäs teet.
Paikalle astellessa oli vähän epävarmat fiilikset, menin sinne yksin enkä katsonut reittiä kovin tarkkaan, en aluksi meinannut löytää edes perille. Kaveri ei vastannut puhelimeen ja meikän karvalakkiluurilla ei paljon nettiä selaile.
Sitten kun näki hyvännäköisiä punatukkaisia tyttöjä alastomana istuskelemassa, tiesi tulleensa oikeaan paikkaan.
Hullu kun on kuuma. Eilen oli mittarissa varjossa 31 ja nytkin 21 ja kello vasta yhdeksän. Onneksi edes tuulee. Pilvetön taivas.
Mietin kovasti sopivaa vertailukohtaa ja vaikeaa se on. Ehkäpä Salatut elämät -elokuvan romaaniversio?
Juu en syö makkaraa, joten sanon vielä:ÄLÄ LAITA tavallisia sukkahousuja setupiin. Ne ovat lähinnä muovia. Hanki ainakin 100 % puuvillaiset.
Sukkahousu set upit Naisilla.:thinking:Miehillä Kalsareista vastaavat. Vai meneekös päinvastoin kokonaan.:confused:
Tulispa talvi jo :lol: alkaa kämppä olee jo ku sauna. 28.3 astet nyt mittarissa ja ulkoon näyttää 53.5 astet :blink:
27 astetta ulkona varjossa. Sisällä reilusti enemmän. Nesteytys on nyt tärkeää...
Jep näinhän se on :) oisin kyl korkannu aamustas heti ku silmät ois aukenu mut ku lupasin käydä ulkoiluttaa yhtä koirulii ku omistaja on laival ja varsinaisel koiranhoitajal tuli sit justiinsa monttubileet täks päiväks.
Joojoo, 15 lämmintä vaik aurinko paistaa :(
Veikkaan länsirannikkoa jota on siunattu noin alhaisella lämpötilalla. Tasan ei käy gummy bears nesteet. Lavalla olisi kohta menevää tanssimusiikkia,mutta kun olen jättänyt naisten vonkauksen,niin mitäpä minä siellä. Lonkeroa voi juoda kotonakin. Nam.
Tänään toi mittari näytti parhaimmillaan takapihalla 54.5 astetta ku paisti aurinko siihen. Ja vieläki näyttää 32.3
Aamusti oli pirun nätti keli, sain autot just pestyä kun aurinko piiloutu lopullisesti ja alko vaihteeks tuulemaan!
kesäl ei tarttis olla ku maksimissaan 20 astet lämmint :laugh:
E: Sillon tarkenee ihan hyvin vaikka kalsareillaan olla ulkona. Ja 10 astet ku on ni se on jo sortsikeli :eek:
Täällä metsän siimeksessä ilmeisen hyvä asustaa. 20 sisällä lämmintä ja Piparia, Kahvia ja höyryä piisaa.:angel:
Vois melkeen laittaa saunan lämpiimään et pääsee oikeen hikoilee :lol:
Suomi negatiivitaavit valittaa kun kesällä on kuuma, ja talvella kylmä. Eikö teille mikään kelpaa? Muuttakaa Ur-anukseen :)
Luulen et tää piisaa jo :lol: 28.6 nyt mittarissa et kyl jo villapöksyt on voinu riisuu :laugh:
E: No onneks en oo helteitä tilanu ni voin hyvin mielin valittaa :lol: ja tuoppi newcastlea vilvottaa kehoa ja mieltä nam nam :cheers: