Lyhyet vapaat.
Printable View
Lyhyet vapaat.
Jep, niin voi
t. Huonomuistinen asiakas. :D
Paitsi että ei oo pakko paikan ohittaa jos eivät halua. Toki suurinosa suostuu ohittamaan.
Kappas, jehovat kävi taas. Eihän siitä viime visiitistä oo ku pari viikkoa. Kattovat vähän kummissaan kun menin bokserit jalassa aukomaan ovea.
Poika sänkyyn, messevä lihapiirakka mukaan ja sohvalle makaamaan jotain random-leffaa tuijottamaan. Mätä lihapiirakka, yritä etsiä EA Mod jälkiruokahöyryille ja tajua että se jäi keittiön pöydälle. Ei se mukavan asennon löytyminen oo mitenkään itsestäänselvää!
Mä oon vähä oottanu koska niitä tulis tännepäin niin saisin käännyttää ne Dagonin Esoteeriseen Lahkoon :evil::sarcasm:
Sviddu tuon "Sentinelin" nappi on kiva kun se ruuvautuu itsestään käytössä... X-( Onneksi twisted microcoil paukkuu sen verran äänekkäästi, että huomasin heti sen tulittavan itsekseen. Onhan toi putki muutenki aika rimpula mutta posti panttaa seuraavaa mekaanista...
On kyllä. Kaikki se mitä otat, missä pidät, optimaalinen valaistus ja asento, mahdolliset santsaukset ja viihteen valinta.. Perhana, vaatteetkin vaikuttaa siihen miten mukavaksi olonsa saa!
Mitään sohvia tueta pojat, mulla tässä lamayksiössä on sänky suoraan tietokonetuolin takana, senkus kääntää telkkarin sopivaan kulmaan, por.. leffat pyörii ja kaatuu taaksepäin. :esmoke:
Taidan tietää mitä elokuvia Thoros katselee nimimerkeistä päätellen... :lol:
Vittu tätä saatanan lama-ajan asuntoa. Joka paikasta vetää, jalkoja palelee, vituttaa ja perkele. Ihan vitun sama varmaan pitääkö ikkunoita edes kiinni ollenkaan kun veto on niin helvetillinen.
Jotain raskasta koneelle pyörimään niin lämmittää. :D
Oon mä välillä tuupannu kotelotuulettimet minimiin ja furmarkin renderöimään taustalle.. ihan oikeasti siis. :lol:
E. niin ja hyvä puoli tossa on se, että vuokraan kuuluu sähkölasku niin ei sitä tarvii sentään murehtia. Patterit tosiaan on täysillä ja varmaan jäätyis kieli noihin kiinni jos laittais :D
Sillon kun akkeli asusteli 20m2 opiskelija kämpässä missä veti vitusti ja sähkö kuului vuokraan = jeesusteippiä ikkunan ympäri ja uuni päälle luukku auki. ~16 astetta oli sisällä lämmintä ennen noita "muunnoksia" mutta niiden jälkeen kyllä tarkeni :D
Jos patterilämmetteinen niin pyydä huoltomies ilmaamaan patterit. Täällä nousi huonelämpötila 4 astetta tuon 5min operaation jälkeen..
Varsinkin vanhemmissa taloissa / ylimmissä kerroksissa ilmaus pitäis tehdä joka syksy.
En usko että auttaa edes. Epäilen vahvasti että onko koko talossa lämmitystä päällä. Keski-Suomen Opiskelija-asuntosäätiö tykkää nääs sästää aika paljon. Ainakin edellisessä kämpässä meni kunnolla lämmöt päälle vasta joulukuun puolivälissä, eikä silloinkaan ollut sisällä vielä kovin lämmintä.
Noh, kannattanee kokeilla kuitenkin :) Meillä oli kylmä (17'c)ja soitin huoltoyhtiöön että lämpöjä päälle, meni 15min niin kaveri tuli, sääti kellarista yleislämpöä isommalle ja tyhjensi ilmat pattereista ja samantien alko patterit hohkaamaan kuten pitääkin.
Toki voi olla että yhtiö pitää tarkoituksella lämpöjä pienellä kustannussyistä mutta ei ne niitä isommallekaan säädä jos ei valita ;)
Tampereella VVO toteuttaa samaa. Kaikki räppänät täytyy olla kiinni, ettei vaan ilma kierrä ja jäätävä alipaine kämpissä. Silti lämpöä hikisesti 19-20 astetta. Nim. Entinen VVO:lainen, nykyään maksan lämmöstä itse ja väännän psää lämöä miten tykkään.
Insertin ja deleten painamisen muodossa kissalta terveisiä
E: Jaa nii, Vapers tongue ja Super T Precise ELA on alkanut himottaa :facepalm:
Dna piirist näyttötaulu irti... Fuuuuuu
Itsehän asun kanssa VVO:n kämpässä ja täällä on ihan saatanan kuuma. 20 asteen pakkasillakin ei voinut pistää patteria päälle. Edellisessä kämpässä oli tasaisesti mukavat 21 astetta mutta täällä on näin talvellakin muksun huoneessa kivat 24.
Riippuu toki kämpän rakennusvuodestakin ja rakentajista. Opiskelijankadulla siis noi kokemukset.
Kuinka vaikeaa on saada noita dna30 piirejä saldoille :banghead:
Taloyhtiön hallituksen puheenjohtajana lämmönjakohuoneen avain hallussa on kiva juttu :cool:. Jos tulee kylmä niin käy säätämässä käyrää :p
Ainiin, tämähän oli avautumisketju. Vitutti kun tein vahingossa liian pitkät wickit 2 eri atoon. Molemmissa tipin alaosa suli paskaksi. Hyi helvetti mikä käry tuli suuhun...
Vittu kun nousi kuume yön aikana, aina sairastumiset tapahtuu silloin kun olisi niin paljon tehtävää... :facepalm:
Kuume noussut. Yskiny eilisestä asti keuhkot pihalle. Ja valmiit nesteet alkaa olee lopussa.
Eniten v***ttaa kaikki... P**ka sää ehkä kärjessä tänään.
Tullu viikon aikana siihen lopputulokseen että elämä on ihanaa <3 Viisi päivää kuumetta ja angiinaa ja lopuksi herkullinen ripaus oksennustautia nam