VITUN UPS!
Printable View
VITUN UPS!
alotin sit viimein sen dna20 lootan kasauksen. akkupidike on perseestä ja magneetit ei pysy kiinni kuumaliimalla. mitä liimaa haen?
Kaikkea kotinikkarille. Verkkokaupasta, hyvään hintaan - clasohlson.com
hybrid glue kai toimis? epoxit tuntuu liian hankalilta omaan makuu :f
Just ton takia en viitti tehä niitä ite.
Tuolla olis defulla myynnissä varsin herkullinen piippumodi! Kele ku on vähän liian hintava.
Tai epoksi!
Warrekuskit sano ennen et mä jätän tän tän tän tähän.:teaching:
Tietysti helpottais huomattavasti, kun tietäis mitä materiaalia se loota on.
^alumiinia/-ä.
Mitä hankalaa epoksissa on? Pitää ainakin tiukasti paikallaan :)
11. Päivä jo kurkku kipeänä ja ääni mennyt kokonaan.. Nyt tuli kipeäks ilmeisesti imusolmuke (toi mikä on tossa aataminomenan vieressä?).. Taas veksiin huomenna saatanan saatana!
Mulla käy diyjen kanssa niin, että "kun on niin halpaa" ni mixaan aina 30ml pullon jotain paskaa tuosta vaan kokeilematta ja sit seuraavaks kiskon sitä vitutuksen vallassa päivästä toiseen.
Kerran olen kaadellut viemäriin mut se johtu siitä et toi Flavorx Granaattiomena ei ole kyllä tehty höyryttelyä varten, pilaa setupin Täysin alle puolen tankin jälkeen.
Täytyis tosiaan tehdä vaan niitä 10ml pulloja.
Jokatapauksessa jääny varastoon iso satsi makuaineita joita ei todellakaan huvita tehdä enään toista pulloa.
Tyytyväisyysprosentti valmisnesteillä ollut paljon parempi. Jopa Hangsen-bulkkien kanssa.
Vois sitä toki taas tilailla jotain Pink Spotteja diy-hommiin. Meneviä makuja mut on ne kans jo niin nähty....
koitan kai tol loctitel seuraavaks. vois kai laittaa tactilet sil kans. ja esim. kaiken. vittu. ei must taida olla tähän :E ois vaan pitäny ostaa valmis modi D:
Niinhän se menee juu...
Itse kans kauhulla katson kun Sibit sun muut videoillaan vetää kanthal-kelasta sellasen metrin pätkän 3kieppistä setuppia varten. Itsellä sit piheydestä aina sellanen nöpölanka joka just ja just riittää postilta toiselle ja joskus ei sitäkään :D
En tiedä mikä vaivaa, kuitenki rahaa palaa ihan muihin asioihin paljon reilummalla kädellä.
Silti höyryttelylle tuntuu vaikealta oikeuttaa edes paria kymppiä kuukauteen.
Toi homma on varmaan sukua tälle meikäläisen taktiikalle. :rolleyes:
Varustautuminen. Hommataan nopeesti kamaa, osa käytettyä ja toisinaan joku uusi ja halvat tietysti bulkkina. Pääasia on että pääsee testaan kaikki vaihtoehdot ja mikään ei lopu heti kättelyssä. :facepalm:
Idea vissiin hyvä mutta, uutta halajaa mieli vaikka tietää lopputuloksen pysyvän hyötysuhteessa 0-tasolla. :crying:
Tämä oli ilmeisesti joku ketju mihin voi purkaa v*tutusta... Ihan kevyesti ottaa kuuppaan hävitä tiukassa jatkosarjan pelissä 4-3 kun ratkaisumaali lauotaan oman selän taakse vain viisi sekuntia ennen loppua. X-(
Itse laskeskelin että ennen tuli tupakkaa ostettua helposti viikossa 2-3 askia eli about 15e/viikko. Kuukauteen siis +- 60e
Nyt ei millään raaskisi täräyttää näihin 60e kerrallaan, tupakkaa kun voi ostaa muiden ruokaostosten päälle huomaamattomasti niin ei tunnu niin pahalta ollenkaan.
Vertaa itselle riittää ~20e tilaus niksapohjaa ja parit tiivarit ainakin kuukauden, ehkä kaksikin. Silkkaa voittoa mutta silti tuntuu että ei näy missään, rahat jatkuvasti loppu :D Laitteitakaan en ole nyt ostellut yhtään.
Your item, posted on 15/01/14 has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas.
Foorumilta viikko sitten ostettu Atomo V2, ei ole saapunut. Pink-Mulelle palauttamani paketti palautui minulle kun paketissa on kuulema akku.
Kai olet ollu yhteydessä vamon lähettäjään? Ihmeellistä, mutta mahdollista kylläkin.
Laita se puolikas takasin pussiin :D tekeehän yhestä pallosta varmaan 10 wickiä :)
Vitun itella.
Missäs helvetissä mun Diablon dekki ja eXpromizer luuhaa, joutuuko tässä tilaamaan muuta odotellessa?
Flunssa tulossa ja melko vetämätön olo..helvetti!
kävin tänään lihatiskillä, mut niil ei tänää ollu sitä mitä halusin :F
unohtanu mun visan tunnusluvun ja jano olis kovaX-(:banghead: