No et varmasti ala oottamaan että se saa uuden kämpän! Sehän voi vitkutella sitä vaikka puol vuotta sanomalla että "ei vaan oo löytynyt sopivaa...". Kamat kantoon ja akka pihalle, vaihdat lukot kans.
Printable View
^ Kas kyssihän on hämmentävän kekseliäs, taidan hankkia lukittavan meikkilipaston... :laugh:
Ihme touhua jos joku vapottelu riipoo noin vitusti? Siis mitä vittua :D
Ei ollut postia vielä tänään tuittu[emoji21] kovasti oottelin...nooh!! kyllä se tulee[emoji2] huomenna!!
Hitto huomiseks päiväks töihin. Millä mä pääsen aamulla ylös siihen aikaan kun viime aikoina on tullu mentyä nukkuun? Onneks kumminkin vain huominen töitä. Onhan tässä kyl ehtiny jo melki 6 viikkoa lomaileenkin.
Täytyy koittaa ajatella positiivisesti; muistuupahan mieleen kuinka paskaa se työ olikaan ja sit voi taas hyvillä mielin jatkaa lomailua [emoji41]
Edit
Ei lomailua vaan työvoimapulan paikkausta [emoji13]
Heräsin neljältä tänä aamuna[emoji51] ja olin syömättä koko pvän, kun luulin et on evästä töissä.Ei ollutkaan ja lompakko jäi TAAS kotiin[emoji21] toisaalta on ollut taas jälleen mahtava päivä[emoji173]
Edit.ja Temonen äkkiä eroon tollasesta stanan hullusta!!!!
Oli pakko luovuttaa ja kaivaa talvitakit ja pipot kaapista... :crying: Päivälläkin maa kuurassa ja lätäköt jäässä... Ja ihana iso violetti kukkaruukku joka oli satanu täyteen oli jäätyny ja haljennu prkl, huomasin tänään. Pari päivää sitten meinasin sen kipata tyhjäksi ja laittaa varastoon mutta myöhäistä. :glare: On tämä saatana työmaa! :sneaky:
Ihanan julma Pörri! :evil: :D
Minäkin sain hienon pipon töihin[emoji173] pakko pitää ettei mun fiksut aivot jäädy[emoji38] tosin Oulussa taitaa olla hivenen kylmempää kuin täällä??
-3c' oli täällä aamulla[emoji51]
Kai se on Talotaikurit pipo.
Sinä taas[emoji36] jänö....meillä on kana kynittävänä...eikun pupu[emoji48]
Okei okei...mä käännän kaikki itse aina pervoksi, mutta VANNON etten tee sitä tahalleen.Mussa on vaan jotn pahasti vialla[emoji36]
Pieni pervoilu virkistää. :3
Porkkanakakku on pahaa. :c
Porkkanakakku on kyllä hyvää[emoji7] hitto voisin leipoa pojille pitkästä aikaa vkoloppuna[emoji2]
En kans tajuu..toki jos ei osaa leipoa niin kaikesta saa pahaa[emoji51] mut mä oon helvetin hyvä leipomaan, ihan vaan itteeni kehun tässä[emoji36]
Jahas. Nyt siellä jo ansaa rakennellaan. [emoji12]
Vit..kiinni jäin[emoji38] enkä valehtele...oon ihan oikeesti[emoji53]
Hitto kun ei ole tässä mobiilissa kuvia[emoji51] seuraavaksi kun olen koneella, laitan todisteeksi kuvia mun luomuksista ja ne maistuu vieläpä oikeasti hyviltä[emoji6]
Edellisetkin kuvat on vielä laittamatta.
Sori Miru olin pyykkimuijailemassa niin huomasin vasta nyt viestis. ;)
Siis joo mäkin tykkään kakusta ja porkkanaraasteesta, mutta porkkanakakku on PAHHAA! En oo kyl varma oonko ikinä edes maistanu... :lol:
Seitan. Tein virheen ja nakutin palan jäätä pakkasen yläosasta irti niin lähti vakuumi. Kaippa tuon nyt voi samassa rytäkässä sitten sulatella, kun pakkastakin pitäisi yö olla läpeensä.
Kuka tulis pakkaamaan mun reissukamppeet? Makuupussin sain jo levitettyä tuulettumaan ja lonkerot laskettua mutta siinä se...
Mitä täällä tapahtuu?