Jotenkin noista aikaisemmista kommenteista paistais äidinpikkuräkänokat mitkä ei ole vielä edes inttiä käyny tai sitten suorittanu jonkin "aatteellisen" siviilipalvelustehtävän....
Printable View
Onko nyt hyvä mieli, rikoitte mun netin 10 minuutiksi :D
Eikun noi gifit löi luurin niin kovaa jumiin et joutu hard reset :D
En muuta jaksanu enää laittaa kun "Lähe länkyttää muualle, toivottavasti ei ikinä tormätä" :thumbdn: Eikä onneks ollu tällä forkalla, olis tullu siitä mun ikuinen vihamies.
En ymmärrä miten joku edes voi sanoo noin. Oon sen verran isänmaallinen että revin peliverkkarit ihan totaalisesti kun intissä jääkärit vahigossa suomenlipun kulmaa käytti lattialla.
Tulipa paha mieli, muuta ei voi sanoa.
Oliskohan ollut taas mukamas jonkun "tyttöystävä" :D
Paskat mitään yv:tä eikä turhaan sotketa ylläpitoa tähän, täällä on jo soihtu palamassa ja talikko terävänä
http://i60.tinypic.com/2zje6vk.jpg
Älä kuuntele tommoisia mulkkuja. Itse ainakin arvosta intteyttäsi ja olet tehnyt jotain mitä suurin osa miehistäkään ei enään tee vaikka pakollista meile.
Joko mennää ?
Mihi mennää ?
Mitä tehdää ?
Mää lähde jo :)
Anna sen tyypin naapurin osoite niin me käydää lainaa vähän sokeria
Ihan marsun kokoinen epäilys :eek:
Miehet?
Doubt so... etkö sä jo Addu oppinut niiden alamittaisten kanssa? ;)
Vois tuommoset vetää jojon jatkoks :( Mun syyt lähteä inttiin on vieläpä mun omasta mielestä kunnioitettavia ja vielä että kävin kunniakkaasti sen loppuun asti on jo iso juttu. Itsekunnioitusta kyllä löytyy tuosta aiheesta mutta tommoset kommentit satuttaa. Oon kyllä omasta mielestä ihan tavallinen tallaaja mutta vaan armeijan käynyt, se vissiin lokeroi mut miesten silmissä jotenkin.
Ainakin oon törmänny muutamiin ihan kavereihin ketkä ei vois seurustella a) intin käyneen naisen kanssa b) joka on korkeearvosempi
Mitä sitä ikäisteni juttuja kuuntelee niin 18-19v on nykyään se hetki kun polvet hajoaa. Itsellä haku erikoisjääkäriksi vaikka molemmat polvet ja oik olkapäänseutu paskana. Ja sieltähän pääsee jo sillä perusteella pois, ettei pää kestä komentelua.
Mitä armeijaa?!?
Asevelvollisuus täytetään juu, mutta ei sillä kyllä ole ollut intin kanssa enää mitään tekemistä tällä vuosituhannella...
Viimeksi kun olin kertaamassa reilu pari viikkoa niin pettymys oli suuri armeija oli muuttunut -> lastenleikki kentäksi
Ei saanut huutaa , loma-asu päällä joka paikassa , ei saanut simputtaa , ei saanu komentaa plaaplaa plaa
Mihin maailma menee ? Nenänkaivajia sanon minä sääli on sairaus ja vapaakasvatus tämän tulos :(
Mitä voi meistä pullamössöistä olettaa, tähän sopii yhden tuttuni sanat englannin tunnilla. Toisenasteen oppilaitoksessa. Mkä on verbi.
Taitaa Addu poistua kyllä 15min pois ruudun äärestä. Kuinka tommoset kommetit voi loukata noin pahasti :banghead::(
Olisin itekki halunnu kunnon inttikokemuksen joo että olis ollu oikeesti sitä armeijameinikiä mitä joskus vuosia sitten mutta valitettavasti siihen en oikeen itsekseni oo pystyny vaikuttaa, eikä kovin moni muukaan.
Ja sitten oli nämä tapaukset, joille napsahti tuomio törkeästä pahoinpitelystä tai huomattiin olevan paksuna.
Joo kyllä munmielestä naista joka on käynyt intin on kunnioitettava :) ja Audrina älä mökötä vaan käsi lippaan ja asetu sen miehen (jos sitä nyt mieheksi voi kutsua) yläpuolelle koska siellä sä olet!
Ihme hommaa, muijan poika pääs intistä korpinnatsojen kera ennen juhannusta, naureskelee nyt koko tuohulle, lastenleikkiä.
Öö tainnu pitää pojan kurissa ja ojennuksessa viimiset 15 vuotta :eek:
Asennevammaa liikkeellä nykyään. Ei minkäänlaista auktoriteetin kunnioitusta, kiitos jälleen vapaan kasvatuksen :(