^Yrittääkö ne opettaa sua ampumaan? kjeh, älä suutu se oli läppä:D
Printable View
^Yrittääkö ne opettaa sua ampumaan? kjeh, älä suutu se oli läppä:D
Noilla opeilla tarviis osua jo vähän pienempään maaliin ku ladon seinään, minäkin sentääs osun jo ladon seinään. Ja oon ampunu muutakin kuin ilpparilla tauluun.;D
Liite 24152
150m, yks korjaus vähä yläkanttiin. Viimeiset 3 kahen euron kolikon kasaan ja uus kiikari kohdistamatta oli kyseessä. Optiikalla jo merkitystä [emoji106]
Tarkka poika ja tossa vaiheessa ei kyl ohi voi ampuakkaan, oot tainnu ladata muutaman tuhannen kerran?
Huomenta[emoji173] [emoji173] voiko ihanammin päivä enää alkaa[emoji173] [emoji173] ei mulla muuta[emoji8]
Nyt kyllä tekis mieli vaan mennä takasin nukkumaan eikä lähteä tonne pakkaseen töihin.
Kai se on ihan normaalia, alkushokin jälkeen tajuaa et ero on tosiasia.
Itse pidän emännälle "kehityskeskustelun" ens viikon jälkeen ku en aiemmin edes nää enkä halua noita asioita vatvoa puhelimes muutenkaan. Voimia Temoselle [emoji106]
Mikäs buumi tääl on menos? Moni eroaikeissa [emoji33] Joku virus leviää e-savulla [emoji15]
.Sinkkuilu on pop tänä hedonistisena aikana :) . Itse olen jo niin tykästynyt etten le viitsinyt edes treffeillä käydä moneen kuukauteen. Saa olla oma tyly itsensä koko ajan ja kukaan ei valita
Sisältä päin? :laugh:
Ny o sitte hitusen hankala olo, koko alkuviikon ollu sairaslomalla ku selkä prakaa. Tänään olis pitäny töihin, ei toivoakaan. Taas saa kitkuttaa ihtensä terveysasemalle hakemaan loppuviikko vempulaa.
Tarttis vissiin saaja kunnon särkylääkkeet et pääsee viikonloppuna merelle alotteleen heittokautta. Kirjottaiskohan nuo morfiinia jos oikeen nätisti pyytäis? :angel:
Helvetti Jomppeli mihinkää heittelemään [emoji13] sairaslomalla sairastetaan [emoji16]
Kuis mun Pluid - edition ?
Mukavan kirpsakka ilma tääl hämeenlinnassa kyllä, auton mittari näytti työmaalle tultaesse -5 astetta. Sentään saa ruokatuntiin asti olla sisähommissa
Nukun kohta töissä[emoji42] energiamiehet mittailee lämpötiloja ja mä istun ja odotan kroohh....
Meikä makaa himassa vaan, mitäköhä sitä keksis.. Ei jaksa ees kokkailla ku cv:n brulee on herkkua ja sitä on tos 100ml vielä.. Pitää lataa jotai leffoja vaikka :)
Helevatun kallonkutistajaa pitöö mennä tapaamaan ku oon niin sekasi, kun rupesin pomolle kahvipöydässä selittäämään ~15min ajan kuinka mukavaa tää syksy onkaan... okei okei saatan ollakki sekasin... ja aika pahasti :3
Häh?
Niin, että mitä vittua?
Niinpä. Tuleevat tänne sotkemaan meidän ajopuuteorian :crazy:
Jaa mitäkä?
Liite 24161
On upeeeee [emoji173]
Vittu tää aulanko on peräreiästä [emoji20]
Huone ihan kasariasussa... Ollu joskus hieno mut kyllä tää läävä o [emoji13]
Tänään pomo kertoi minulle, että olen kuulemma mulkku. Vastasin, notta harvan mulkun päässä karvoja kasvaa. Oli siis kivaa töissä.
Olipa ihanaa hulluilla päivillä! Kävin Burger Kingissäkin, kyllä se melkein voittaa mäkkärin se Big King ateria... :3 Vois mennä lauantaina uudestaan hulliksille tuhlaan lisää kun joka päivä tulee uutta ihanaa myyntiin. Ostin pinkkejä macaron-leivoksia ja hulluja torttuja kans. :drool: Haamumunkit oli loppunu jo aamulla. :crying:
Joko Mirulle oli postia?
Toivottavasti toi eukko löytää nopeesti sen uuden kämpän itelleen. Lähdin käymään kaupassa ja tää suuttu siitä niin kovin että oli TAAS keränny kaikki vapokamppeet muovipussiin ja nakannu pihalle. Vasta 3 kerta. Vittu kostaminen on heikkoutta mutta en voinut olla keräämättä kaikkia sen meikkejä jotka lojuu pitkin kämppää samanlaiseen muovisäkkiin ja asetin sen oman pussin tilalle. Katotaan millon se hiffaa et siel ei ookkaa mun kamoja :evil: siis hullu toi akka on. Ja siis kuvitelkaa, sen takia että lähdin käymään kaupoilla! Ei hyvää päivää.
Jaahas, täällä vissiin parisuhdetilanteita pukkaa. Ja kas, aikuiset ihmiset taantuu viisivuotiaiksi. Se on kyllä jännä ilmiö. Huh, koputan puuta.
Ei saatana, minä oisin soittanut poliisit tai sitten heittänyt akan pihalle. Onhan tuo nyt ihan sairasta X-(
Luin kun kirjoitit sun erosta ja ajattelin että joskus sitä vaan ei sovita yhteen, mutta nyt kun tämän kirjoitit muistui mieleen ne pari kertomusta mitä täältä olen lukenut siitä kuinka vapokamat paskottu ja heitetty menemään, se oli siis juuri tämä sun (ex-)akka? Ole kuule onnellinen että eroon pääset, jo on aikakin!
Tulee motivaatiota ettimiseen kun lentää pihalle.
Ja kuule vaikka lapsellista ehkä onkin niin ihan oikein teit kun vaihdoit sinne jätesäkkiin muijan meikit! :laugh: Eikös tämä ollut kolmas kerta kun se on sun kamat hukkaan laittamassa, ja sitähän sanotaan että kolmas kerta toden sanoo... ;) Katoaakin omat romut. :sarcasm:
@Temoselle tsemiä, toivotaan, ettei pillastu tuon enempää, kun se aika lähteä lopulta on edessä. Pitkää pinnaa on sinulta vaatinut, että olet viittinyt kamat noinkin usein kerätä kartanolta, itse en olis kerännyt kertaakaan, kyllä se on joku muu joka olis ne takas hakenut.