Muista juomasarvi ottaa kyytipojaksi
Ja kommandona sitten jokapaikkaan [emoji106]
Printable View
:eek:
Eikös kiltti oikeutakaan kaikkeen? :confused:
Onkos Ässällä ruvennu aivot pehmenemään lämmössä? Eihän kiltin alla kuulu noin muutenkaan käyttää mitään..? :thinking:
:D
Ja ei, itellä ei todellakaan ole tarkotus hommata ilmavaa kilttiä ja sen kanssa silti hautoa nyyttejä kalsareissa. :whistle:
Onpahan muuten mukava käydä nukkumaan, kun makkarissa on 20 astetta lämmintä eilisen 25:n sijaan. :D
Ilmastointi rox! :thumbup:
Mitä? Täällä hyvä kun auringos ton verran. Lupaavat iltapäivälle +24 niin eiköhän se ns "kesä" ollu sit siinä saatana...
Nyt kun ois viilennyspömpeli seinässä niin pelkästään lämmitykseen sitä on tarvinnu tänä kesänä.
juup nyt täytyy oikeen nauttii täst lämmöst :eek: töissä peltihallis misä on noin 30 lämmint eikä yhtään tuulenvirettä käy siel ja nyt on hiukan noussu jo sisälämpötila kotonaki jo. 27.5 nyt :lol:
31,7 pihalle ja 27,2 sisälle näytti mittari kun heräsin, kiva kun makkariin paistaa aamuaurinko. Koirakin köllötti ihan iholla että varmasti oli lämmin :D
Kattotyöt tältä viikolta tehty.:rolleyes: kotosalla 20 lämmintä ja mukava höyrytellä.:yeah: pääsee ajoissa kotiin, ku yöllä aloittaa työt.;)
Meni Kooladaa vähän huulille, tuntuu kyllä aika höpöltä :D
Puhelin luulee olevansa jenkki. Huomenna 4th of July, 'Murica fuck yeah! En ole jaksanut katsoa asetuksia, koska tämähän on oikeastaan aika mielenkiintoista. Kai nyt Suomen juhlat tietää muutenkin.
Milloinkohan sana "kännykkä" tipahtaa pois kielestä?
Mä joskus jo mietin että en muuten sano enää että "kännykkä", eikä kyllä kukaan muukaan... Paitsi iskä ehkä. Se on puhelin vaan, mistähän moinen kun ennen puhuttiin aina kännyköistä? Mutta sanoisin että taitaa olla jo tipahtanut. On se jännä miten kieli muuttuu lyhyessäkin ajassa. :blink:
Kyllä minä sanon kännykkää kännykäksi... muksut sanoo puhelin mutta mulle se on aina kännykkä.
http://i.imgur.com/htuh4u0.jpg
Yksi aivopieruistani on ollut, että englannin sana "telephone" tulee sanoista "teleportable phone" :facepalm: :lol:
Voi pojat. Se oli eri kiva friidu. Radioappaaraatista kuuluneiden iskusävelten tahdittamana menimme onnikalla kesähuvilan aittaan lemmiskelemään. Ilman kännykkää siihen aikaan tietty.