Huhhuh 0.2ohm ja huulet palaa lyhyellä tipillä
Lasitippi ja uudestaan taistoon :sarcasm:
Printable View
Huhhuh 0.2ohm ja huulet palaa lyhyellä tipillä
Lasitippi ja uudestaan taistoon :sarcasm:
Once you go blonde, you never go wrong... ;)
Tohon kumitissihommaan sen verran että monesti näillä tikeissä olevilla mimmeillä tahtoo tissit kadota etenkin kisakireydessä kokonaan = rinnathan on suurimmaksi osaksi pelkkää rasvaa. Ja kun muu kroppa on muokattu kuntoon, voihan se vähän vajavainen fiilis olla kun rintavarustuksessa on pelkkää tyhjää nahkaa. Näissä kinkereissä itseasiassa onnellisia ovat ne tytöt joilla ei pahemmin ole rintoja ollut alunperinkään.
Pienet tissit on pienet tissit, mutta teepusseja ei seksikkäiksi voi kehua parhaalla tahdollakaan. Ymmärrän siis paremmin kuin hyvin, eikä mulla henkilökohtaisestikaan ole silkkareita vastaan mitään. Niitä useimmiten kritisoi (ainakin miehistä) vain ne, jotka eivät ole päässeet silkkaririntojen kanssa koskaan painimaan :cool:
Onhan se kivan näköistä, mutta kun naisena joutuis siellä salilla asumaan että sais sitä lihasta ja jos ei oo kipinää niin... :( Ja pitäis myös panostaa ihan hirveesti ruokavalioon koska jos sitä lihasta saa niin kohtuullinenkin rasvakerros alkaa näyttää vähän kyseenalaiselta jos se on lihaksen päällä, eikä musta olis purkeista syömään proteiinia.
Bodaavilla miehillä ei kyllä saa olla liian alhainen rasvaprosentti. :thumbdn:
Niinno, miten sen ottaa. Jos homman juju on vaan uittaa nakkia lovessa niin kai siihen käy vaikka lihapiirakka.
Mä tykkään visuaalisestikin hyvästä kokonaisuudesta.
Höpöhöpö:
Liite 16309
:rolleyes:
Ei ole pelkoa, ainakaan mulla :laugh:
Mä käyn salilla vain terveydellisistä syistä. Ulkonäön takia en viittis kyllä käydä.
No, kropassa on se hyvä puoli että sen lopputulokseen voi aika paljon vaikuttaa itse.
Kyllä naisessa pitää olla jotain, josta saa kiinni jos karkuun yrittää :evil:
En mä syö kuin virtahepo enkä muutenkaan ole virtahepo. :glare: Sitä paitsi jos liikaa kutistaa rasvaprosenttia niin siinä käy niin kuin jo sanoit, pitää alkaa miettiä silikooneja jos rintavarustukseen on kertynyt runsaasti rasvaa koska sieltähän se lähtee reippaasti eikä iho palaudu määräänsä enempää, ainakaan jos on jo lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä. :rolleyes:
Edit. Mullahan ei siis ole silikooneja vastaan mitään, ymmärrän kyllä että toiset tahtoo ottaa, itse en vaan ottais hätätilassakaan. :D Tai no, jos joku rintasyöpä veis tissit niin ehkä silloin mutta ei manata. :o
Sä oot tuittu herkillä tänään, pojat täällä on saaneet sut ärtsyksi sekoiluillaan :laugh:
Ikävä totuus, siksipä silkkarit eivät mitään harvinaisia bodypiireissä ole.
Joo kilpaileminen on nimenomaan henkisesti niin kovaa touhua että meidän taloudessa se on poissuljettua. Mulla ei riittäisi edes rahkeet ja paremmalla puoliskolla ei kestäisi pää. Vaikka ajatuksella hänkin on leikitellyt että "jos kerran..." vetäisi sen verran tikkiin että voisi lavalla käydä kääntymässä, omaksi iloksi, ei voittojen perässä.
Onhan se tietty ulkonäkökriittisyyskin sallittua, kunhan kusi ei nouse päähän samaa tahtia. Isommilla punttijunteilla se egoilu tahtoo kyllä liittyä myös niihin "lisäravinteisiin" joita ei maitokaupassa myydä.
Vaikka oma treeni alkoi terveydellisistä syistä, hommaan jäi koukkuu ja tottakai näkyvät tulokset kiinnostaa. Koko pienen ikänsä kun oli laihaläski ja tajusi ettei ole pakko olla, mä voin kasvaa edes jonkinlaisiin miehen mittoihin, en pysty näkemään asiassa miltään kantilta mitään pahaa.
Eikä tyttöystäväkään ole valittanut, että miehellä vihdoin on persettäkin ;)
MÄ en silikoneja ymmärrä enkä hyväksy paitsi jos niille on jokin terveysperäinen syy, esim. rintasyöpä tai vastaava, jossa on rinta jouduttu poistamaan tai on todella suurella erolla olevat eriparitissit :thumbdn: Vielä vähemmän sitä kun porukka hommaa jotain silikoni lihaksia.
Ja onhan noista bodareista 95% ihan täysin retardeja. Vähän aikaa kun pakkista lukee niin kyllä aivot sulaa.
Ei siinä, se on hyvä harrastus ja siitä on terveydellekin hyötyä, mutta joillakin ei sitten elämään muuta mahdukaan :blink:
Itse niitä kumitissejä pariinkin otteeseen hypistelleenä voin ainakin omalla kohdalla todeta, että ei ne luomuille vertoja vedä mitenkään.
Miksi ei toimi tapatalk tällä sivulla Windowsilla?
Amiska aikaan koneistus puolella yks jannu alko käyttämään raudan repimiseen muutakin, kuin pelkkää ruisleipää. Haalereista kasvoi ulos kesässä, mutta aivot valu samalla viemäriin.
Itse tunsin kaksi näitä hormoni hirmua, molemmat on puhaltaneet jo savut korvaan. Toinen ihan pari kuukautta sitten.
Nyt on uunituore Tensai 18500 ja kyllä perkele potkii hyvin :wheee:
Ei varmaan ole uutinen kenellekään, että roinaamalla saa aikaan vaakakupissa paljon muutakin kuin nopeaa lihaskasvua.
Mutta ne on sitten erikseen ne kaverit, joiden mottona "mieluummin 50 vuotta leijonana kuin 80 vuotta lampaana".
Toinen kerkesi jo siihen 40 vuoden kypsään ikään, toiselle riitti jo ennen 30.
Kunhan rasvaprosentti on alle puolet kengännumerosta niin ollaan hyvällä mallilla.
Ei mulla ole mitään tiettyä standardia, oon ollut ihastunut niin laidasta laitaan oleviin miehiin joilla ei ole juuri ollut mitään yhteistä tekijää. Ei ulkonäön eikä luonteen suhteeen. "Henkimaailman juttuja". :D Kunhan ei näytä epäluonnolliselta, miltä näyttää jos pelkät lihakset pullistuu nahan läpi verisuonineen, sillai kun koulussa oli punainen lihasnukke luurangon lisäksi. :x
Edit. Jatkanpa pohdiskelua, oon aina ihmetellyt että miten joillain on hiusten ja silmien väriä myöten joku tietty ihanne. :blink: Esim. olin aina ollut sitä mieltä että pitkä tukka miehillä hyi, yllättäen olinkin sitten ihan lääpällään yhtäkkiä mieheen jolla oli pidempi ponnari kuin mulla. :D Never say never pätee vähän kaikessa muhun. :D
Sniff, 24 loppu :'( Olipa hieno finaali :crying:
Olipas lämmin rupeama kun koppiapina joutui ruuvaamaan pitkästä aikaa.
Kiitos jeesus ilmastointilaitteesta!
Ihan sama kuhan hengittää ja tekee lämpimän paskan.
Eki, meidän romantikko :3 :laugh:
Rantut runkkaa sanotaan ;)
mihin aikaan sä tuittu oikeen aloitat täällä offarissa :lol:
Aikasi!
http://38.media.tumblr.com/tumblr_m7...izmho1_250.gif
Tarpeeks ajoissa!
http://38.media.tumblr.com/tumblr_m7...izmho3_250.gif