Klenjnstrup - Kinky peach ~20%, VG. Ihan asiallinen persikka, muttei missään nimessä niin hyvä että kympin tiivareita viitsisi ostaa. Tulee vissiin kalliimmaksi kuin rööki ja siinä olis mun mielestä ihan hyvä pitää raja.
Printable View
Klenjnstrup - Kinky peach ~20%, VG. Ihan asiallinen persikka, muttei missään nimessä niin hyvä että kympin tiivareita viitsisi ostaa. Tulee vissiin kalliimmaksi kuin rööki ja siinä olis mun mielestä ihan hyvä pitää raja.
Miriz Hajadi: 0
Hyvin autenttinen Lakrisalin maku. Loistava neste. Seos noin 90VG10PG. Srarressa wickaa ihan hyvin.
Patrikin Pirtelöä 50/50, 9 mg, H-Atty, mesh, 1 ohmi, tuore setuppi. Juuri sekoitin pirtelön.
Ensin ei maistunut oikeastaan miltään, lukuunottamatta hienoista Enchanted Orchardin absinttivivahdetta, mistä oli jäänyt makua täysin tyhjään H-Attyyn. Tarkemmalla maistelulla maistuu yllättävän tarkasti hienoinen mäkkärin mansikkapirtelö. On melkein kuin ryystäisi mäkkärin mansikkapirtelöä suuhun, H-Attyn setuppi kun vielä niin vienosti tuhisee. Melkein joutuu tarkistamaan kielestä, että tuliko kermainen ryöppy mäkkärin mansikkapirtelöä suuhun kun vähän pitempään pöhisee. Mielenkiinnolla odotan, millaista tämä on viikon kuluttua ja millaista tämä on Flash-e-Vaporilla.
Pitäisi varmaan joku maisteludripperi hommata.
Edit: Tota pitäs maistattaa kapakissa jollekin vosulle ja heittää sen jälkeen että mun sperma maistuu samalle :D
Nyt menossa Ska Pouni 80vg/20pg 6mg. Ei ihan niin hyvää kuin Moonis. Toisaalta ei toikaan kauaa tankissa pysy.
Snake oil Diy kyllä tää maku on täysin omaan makuun .150 ml tuli sekoteltua lisää.Kiitoksia Ukki 555:thumbsup: koitin Kttd ohjetta kaivella mut en vaan osannu onko se tämä sama?
nyt Snake Venomia ja kypsymässä on 250ml Snake Biteä ja 100ml Absintheä
Aamukahvin kanssa menee capellan strawberries & cream. Tosi hyvä ja yksinkertainen maku :D
Päätin testata että mitenkä pitkään pystyn ilman tupla ryynästä olemaan.Väkisin kolmatta päivää meni ja helvetisti tuli eri makuja hyyryteltyä:antismoke:.Tuli vähän sama fiilis ko röökin lopettamisessa:eek: joten siihen päättyi testi ja palattu päiväjärjestykseen :esmoke:
Patrikin pirtelö, tais löytyä kauan etsitty adv...:worship:
Defunctan ryynästä, luotto juissi. :) 60/40vgpg 3mg.
Alkaako höyryttelemäsi neste tympiä? Eikö kaapin pulloviidakosta meinaa löytyä mitään mieluisaa makua? Ei hätää, kokeile silloin Blue Dragons Bloodia ja maailma pelastuu :D
Eli sitä itseään Diablo Onessa :D
Happy Juice Arctic Mentholia Flash-e-Vaporilla, 1,8 ohmia. Nyt on setuppi ihan hyvässä testikunnossa, tuskin maltan odottaa tankin tyhjenemistä, jotta pääsee testaa Blue Dragons Blood, Mothers Sweet Boobs ja Patrikin Pirtelön kunnon pumpulilla.
Hangsen Raspberry 12mg. Maistuu imelältä esanssilta mutta ainakin siinä on nikotiinia.
Minä ja Käärme ollaan taas yhtä, yli kuukauden tauon jälkeen <3
Eli Snake Oil diy, ja paljon!
Ensimmäinen koeponnistus n. 1.5vko kypsyttelyn jälkeen Fragile Dreamia... samantyyppinen palava mäntylauta kuin Propagandan Treason, vaikka makujen ei pitäisi olla lähellekkään samoja. Veilä uusi yritys vähän tujummalla tiivistemäärällä 10%->20%, mutta taitaa olla roskiskamaa. Toisessa tankissa TFA:n Virginia fire cured, mikä muutaman millin jälkeen hyväksyttiin makunystyröiden toimesta, mutta tätä tuskin hankin enempää. Kolmannessa toinen kestosuosikki WVS:n KBC antamaan lohtua kun aina vaan pettyy näihin kehuttuihin makuihin...perkele.
Yhdessä pullossa kypsymässä Health Potionia, mutta epäilempä...olen jo menettänyt toivoni siitä, että mun maku käy yksiin suomalaisten eneste kokkaajien kanssa :(
Tällähetkellä höyryää bavarian cream/milkshake diy neste noin 6mg. Ei noista valmisnesteiste tuntunu omaan makuun löytyvän sopivaa ku aina joku sivumaku joka pisti kurkkuun jostain syystä vaikka ois ollu 100vg.
FA Cola 6%, Ina Lemon 3%. Seuraavaan satsiin ehkä ihan aavistus lisää makua sekä vähän makeutusta niin alkais olemaan maukas cola. Full VG toki.
Rhodonitea vähästä aikaa. I've missed this so much :')
Snake oilia! Enpä ois arvannut että näin simppeli yhdistelmä voi viedä miestä näin rankasti! :D