Tai sitten vaihtoehtoisesti minimoi se harrastuspuoli siitä ja tee höyryttely vaan niin helpoksi kuin mahdollista (=perusVWvehje + boge tai clearo ja vältä lukemasta mitään modiketjuja) niin säästyy aikaa, rahaa ja säätämistä.
Printable View
Tai sitten vaihtoehtoisesti minimoi se harrastuspuoli siitä ja tee höyryttely vaan niin helpoksi kuin mahdollista (=perusVWvehje + boge tai clearo ja vältä lukemasta mitään modiketjuja) niin säästyy aikaa, rahaa ja säätämistä.
No joo ihan asiallisia pointteja kummallaki. Tässä jo muutama kuukausi menny silleen että rööki ei oo ollut edes mielessä kuin muutaman kerran. Mutta nyt paskat neste valinnat töihin mukaan + katkenneet kanthalit töissä on saanu ton röökin helppouden mieleen. Röökiä saa mistä vaan, millon vaan. Ja mikä parasta, se maistuu aina samalta. Kattoo nyt jos jättäis tän tähän yhteen röökiaskiin. Mutta jotenkin mieli mennyt nyt siihen suuntaan että jos kerran himottaa niin miks turhaan kiusata itteensä. myrkyllistähän tää on mutta enpä mä muutenkaan mikään terveiden elämäntapojen puolestapuhuja ole. Ja toikin vaikuttaa että omasta kaveripiiristä ei löydy kuin 1 höyryttelijä, ja sitäkin nään aika harvoin. Töissä tauot menee rööki kopissa, koska sielä ne muutkin on. No jos täälä kohta näkyy myyntiosiolla iso kasa sekalaista höyryttelykamaa, niin tiädätte että yks heikkoluontoinen on poistunut keskuudestanne. :D
Ja siis mulla ainut syy röökinpolton lopettamiseen oli että säästyis rahaa. Ainahan tietty se oma terveys pitäis olla se ensimmäinen syy.
Naarmutin auton työpaikan parkkihallissa betonitolppaan. Voi vitun vittu.
Päiväkodit poliisivalvonnassa: Lapsille viritetty julmia ansoja | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Kuinka jumalauta kusipäisiä ihmiset voi olla X-(
Mikäkö ärsyttää? Itkuvinkuparku uusista rajoitteista. Ne ei oo kiusaksi vaan suojaksi. Jos vaan lukee, ei menettäny mitään. Jos vaan tekee kauppaa, sille löytyy parempiakin kanavia. Pfffft...
Ärsyttää nää "mäkämäkä pakko laittaa jotain viestiä ku uudet rajoitukset lässynlää mussunmussun..." Voi kyynel!!
Vois ihan fiksusti kirjottaa vaikka sen esittelyn itestään ilman tuota turhaa lässytystä. On se kyllä kumma kun voi aikuiselle ihmiselle olla vaikeeta kirjottaa viisi viestiä asiallisesti!
En tarkoita varsinaisesti teitä. Otin vain esimimerksi kommenttinne. Olen tässä sivusta seurannut ko. asiaa, niin kyllä täällä suurin osa itkee ihan muut, kuin ne jotka eivät ole juurikaan kirjoitelleet...:facepalm:
En lähde en asiaa ruotimaan enempää, mutta kyllä meillä kaikilla on peiliin katsominen. Kiitti ja kuitti.
Olin töistä poissa pari päivää flunssan takia, mut tänään oli pakko mennä kun piti siirtää metsäkone seuraavalle työmaalle ja sahata moottorisahalla pari pölkkyä. Työkaveri ei koneen siirtoon taitu ku ei oo korttia millä sais ajaa lavetilla, sen lisäksi jouduin korjaamaan pikkujuttuja koneesta työkaverin jäljiltä. Eli ottaa päästä korjata muiden jälkiä, ja ottaa päästä flunssa, kuume ja yskä...
Otinpa hattystä toimivan setupin pois ja uutta tilalle, tylsyyteen. Viimesen puolen vuoden aikana setupit menny ~laakista. Nyt viides sisällä, eikä millään. Vittu.
Ärsyttää kaveri joka sivusta seurannu miu höyryttelyy... Nyt olevinaan koko höyryttelyn guru kun alkaa opastaa muita varmalla tiedolla tyyliin "iltapulussa näin luki, ei hyviä nesteitä saa tehtyy ellei osta sitä ja tätä ja tuota lisäks".
Noh, samainen kaveri sit jatkuvaan kyselee modeista ja atoista mitkä on hyvii ja ku koittaa sitä neuvoo et säästäs omia hermojaan parin vaihtoehon väliltä, tää jannu on jo tehny valmiiks oman mielen minkä haluaa.... Miks sit perkele tulla kysymään neuvoo jos ei kuitenkaan omaksu sitä?
Valmisnesteit se maistanu 1-5 5ml libertyltä -> kaikki nesteet kuulemma huonoi ku ei maistu hyvälle. Sit siirty diy -> vain yks ja ainut tapa mixailla nesteet on milli kerrallaan..... Ja lista jatkus vaik kuin.
Jannu siis vetelee perus egolla ja evodilla, luulee tietäväsä millane rba pitäs olla et on paras
Ite lopetin tupakinpolton ihan vahingossa. Missään vaiheessa en aatellu lopettaa, meinasin vaan että ykskin polttamaton tupakki on parempi kuin poltettu. Kyllä mulla röökiä tekee mieli, kun vieressä joku alottaa röökaamaan, mutta se tie on kyllä nähty.
Joku helppo perusvehe mukaan, hyvät litkut. Pidä ne tupakit ihan jossain tietyssä paikassa, vedä vaikka aamusavut tms. semmoset mitkä on sulle tärkeet. Ei tää oo niin justiinsa. Ykskin polttamaton on kotiappäin! Ei tässä poliiseja olla, ite oot oma tuomarisi. Ole armollinen itelles. Tsemppiä!!
Intissä on paha leireillä, akut riittää mut jumalauta ku aamulla jäätyy huulet misterii kiinni ja nesteet menee iha vitu tönköks tuo -24 pakkasessa.. muutaman kessun joutunu polttaa, ens viikon leiriä odotelles!
Voihan siihen misterinkin tippiin askarrella kumi kortsun päälle niin ei oo niin kylmä huulille :)
-20 pari kertaa oli niin kylmä tippi että kiskasin jonkun clearon kumitutin siihen päähän ja oli ihan jees, siihen asti että se katos :D
Jos oikein askarrella haluaa niin pala kuristesukkaa, saa sitten nätisti veitsellä poiskin kun ei tarvi enää...
Jouduin tänään radiota kuunnellesani aivan suunnattoman raivon valtaan.
Miten kannabiksen laillistamisesta edes keskustellaan ja tehdään kansalle kyselyitä samalla kun sähkötupakkaa, joka on ihan oikeasti aika hyvä juttu, yritetään kaikin mahdollisin keinoin kieltää, mustamaalata ja kitkeä pois?
I dont want to live on this planet anymore...
Tässä on koirarotujen musta lista Tanskasta - miten siihen pitäisi suhtautua Suomessa? - Lemmikit - Ilta-Sanomat - Ilta-Sanomat
Ilmeisesti rodussa vikaa eikä niitä pitävissä ihmisissä:facepalm:. Onneksi suomessa ei ainakaan vielä olla lähdössä noille linjoille.
Eikös justiinsa tänään tullut radiossa juttua Suomessa rekisteröidyistä vaarallisista koirista, jotka ovat tappaneet ~100 ihmistä?
No kohta kai ihmisille määrätään jo kehtoon päin mitä näistä tulee isona, mitä saa tehdä / omistaa... Ihanaa holhousta.
Teoreettisesti noi listat on sinänsä ihan hyviä, koska noilla suojellaan myös niitä koiria; ties mikä vatipää ottaa vaikeasti koulutettavan koiran ja siitä sitten ongelmia tulee. Koska ei pystytä tekemään niin hyvää seulaa ihmisistä, niin tehdään vaikeille koirille kielto sitten. Onhan tuo perseestä kun sinänsä ei koiran vika, mutta kyllä mä ymmärrän jos ei haluta antaa joka jampalle.
Sitten mäkin ton sulattaisin jos samaan kieltolistaan pistettäisiin muitakin kuin koira rotuja :whistle:
Niin, onhan sne tietyt ihmisrodutkin aika hankalia ja vaarallisia :laugh:
Vituttaa nämä saatanan osienvaihtajat, jotka autonasentajiksi on muka koulutettu! Jos ei vittu osaa muutakuin koodeja lukea, niin kannattaa hommata jotain mielekästä tekemistä! Jos ei hajuakaan/haluakaan ole autotekniikasta!
Kivaahan se on miesluolassa vedellä pikku kännösiä ja tajuta kuinka tanan onnettomia te olette(osienvaihtajat).
SE taas ei ole kivaa, kun joutuu keskustelemaan maksetusta rahamäärästä täysin aliarvoisesta korjauksesta
VITUT, eikö teillä tana ole ylpeyttä?
Laitetaan nyt tähän, että tunnen monia ammattitaitoisiakin! Mutta mitä helvetin virkaa näillä turhilla on?
Joo, ei tämä ollut mikään gallup:laugh: Ite olen 30v hoitanu nämä kaikkien syrjimät citikat. Uusin hankinta vain aiheuttaa vitutusta, ei vikojensa puolesta, vaan merkkihuollon suorittamien virheiden vuoksi. Sattuu olemaan semmonen yksilö, joka on tähän päivään asti "huollettu" merkkihuollossa. Se siitä ostan ensimmäiseltä omistajalta huoltokirjalla kliseen( tämä on kyllä ollut tiedossa jo useamman vuoden;) Ja auton)
Osta "täysin toimiva vekotin" jossa 510 kierteet on niin isot ettei meinaa mahtua mihinkään, savupiippu ei ota eristeisiin jolloin vuotaa ylhäältä, pystyurat olemattomat eli ei wikkaa..
Sama juttu täällä, vaihdoin autoon kaikki jarruosat pääsylinteriä myöden, seuraavana päivänä vein merkkihuoltoon kun jarruihin ei saatu jarrupaineita (eka ammattini asentaja)
Eivät saaneet sieläkään, vikalistaan oli merkitty jotta jarrupääsylinteri viallinen...
Että tämmöstä merkkihuoltoa=(
En minä nyt tästä halunnut tuoda esiin, kuin sen jotta vituttaa:) Jos nyt sattuu itse hoitamaan jotain, ei se nyt mikään takuu ole asialle:laugh: Aiheesta josta itse puhuin, minulla on tosiaan 30v kokemus, enkä minäkään täydellinen ole:laugh: Joku haju sentään on, mitä pitää tehdä?!
NiiinNiin, muttako minnuu niin vituttaa:)
Ei ny tähän hetkeen liity, mutta muistu mieleen vanhoilta ajoilta ko kaveri pisti tekstarin mis vuodatti ihan tuelta ja vitutuskäyrä jossain Kuun paikkeilla...
Vastasin et "Itsehän istun baarissa 2 mimmiä kainalossa ja viskilasi edessä."
Takaisin tuli "No nythän ei vituta enää yhtään."
:cool: