Mä alan katsomaan pojan kanssa netflixiä näköjään [emoji4]
Printable View
Mä alan katsomaan pojan kanssa netflixiä näköjään [emoji4]
Ens lauantaina ois tarkoitus pätkästä hirvi nurin heti aamuhämärissä, luotto on kova [emoji56]
Pidän peukkuja sulle oikein isosti[emoji8]
Ohhoh kaikenlaista pientä puuhaa ollut koko illan. Kohta vois varmaan koittaa mennä nukkumaan.
Tippui pikku murenen perunaa pöydän alla kun koneen ääressä söin, sitä onkiessa huomasin O-renkaan lattialla, perunamuru meni roskiin ja O-renkaalle etsimään paikkaa, löytyihän se, Subtankista puuttui, ei ollut mokoma edes vuotanut, sitä en tiedä milloin se on tippunut joko tänään tai eilen tai viikko sitten :)
Eipä tuu taas nukkumisesta mitään. Onko muita hereillä?
Täällähän sitä osaston sängyssä nökötetään. Pirun tylsää on.. :/
Joo ainakin varmaan pari pv. Epäilivät ensin keuhkoveritulppaa ja aloitti liotuksen muttei näkyny kuvissa mitään. Huomenna tulee sitten kardiologi paikalle ja tutkimukset jatkuu..
Niin se on totta :) No kyllähän tää menee, henkilökunta on mukavaa ja ruoka ihan hyvää.
Se on totta. Harmittaa vaan kun kotona odottais uusia makuja mitä haluisin kokeilla :D nyt pyysin vaan niksalaastarin..
On tämä saatana, viikonloppu taas kävi kääntymässä. Josko sitä joskus sais vähän levätä eikä laittaa vaan tätä tupaa. Ruohoki jäi leikkaamatta.
Pitäisköhän sitä muka nyt ilmanpuhdistin ostaa, kun ketuttaa tuo VG-kelmu erinäisillä pinnoilla ja esineillä. Vielä ei ole osunut silmään järkevän hintaista pestävällä filtterillä. Parikytä neliötä tämä huone taitaa olla.
E: Tokihan voisi myös viritellä pölynimurin filtteristä jotain tuonne ilmastointilaitteeseen ja kattoa lähtiskö sillä. "Tein itse ja sytytin tuleen."
Huomenta kaikki! Se olis taas 5 pvä päästä perjantai :)
Huomenta vaan. Yövuorosta kotiuduttu, jospa sitä kattois yhen jakson Pakoa ja menis koisimaan. :)
Temonen se osaa piristää! [emoji23]
Oli mukavan vilpoinen keli polkea opintojen ääreen. Tien pintakin paikoittain jäässä.. Ei muuten mitään, mutta hanskat vois käydä jostain ostamassa [emoji5]
Tällainen elämäntapapyöräilijä kun on, niin mennään kesät talvet, oli keli mikä hyvänsä.
Näin on, joku siinä vaan aina vie mennessään. 😄
Kröhöm..sain hiluxin käyttöön tänään, ihan helvatan hyvä ajaa.Arvatkaa kun kylillä ajelee, kenellä on vähän bad ass fiilis [emoji36]
Eikös sulla oo jo Pajatso?
Vuoden 15 Defender mulle, kiitos!
Ohjaustehoste on tyttöjä varten!:D