Tuu poikkee kaffeel tääl o
Tarvisko siis tehdä tili noil ? Jos niin harvinaisia on
E: onneksi vinokone todistaa :)
Printable View
Mitäs jos vaan vedettäs kunnon Pluid-höyryt, onhan sekin vihreää ;)
Sain tänään pumpattua tietoa alaikäisiltä, että mistä niitä niksallisia nesteitä oikein hankintaan. Oli kuulemma useampi lähde, mutta enimmäkseen ne tulivat: isoveljeltä, vanhemmilta/vanhemmalta ja kavereilta. Ei ollut pojat koskaan kuullut gennyistä :laugh:
Viitsisikö joku vaivautua auttamaan? Startsmog.com sivulta tilasin 25.2 uuden tankin, akun yms eikä ole vieläkään tullut ilmoitusta että olisi saapunut suomeen... Vaikka luvattu aika on 2-4 arkp.. Eivät vastaa asiakaspalvelu pyyntöihin eivätkä foorumilla. Mitä voisin tehdä?
@5,7 :thumbup:
http://img.tapatalk.com/d/14/03/04/ry5ava3a.jpg
Joo, järki käteen nyt, eihän tuossa oo menny vasta kun se 4 arkipäivää. Jos ei ens viikolla näy eikä kuulu niin sitten mieti jatkotoimenpiteitä.
Tuo on suoraan niiden sivulta.Lainaus:
Emme vastaa postin hukkaamista, myöhästyneistä tai rikkoontuneista paketeista vaan niistä haetaan korvausta postilta. Seurantanumerollisen lähetyksen kadotessa ota meihin yhteyttä, me teemme katoamisilmoituksen ja sen jälkeen posti on yhteydessä teihin kun saa asian käsiteltyä. Ilman seurantanumeroa olevista lähetyksistä emme nykyään tee enään katoamisilmoituksia, koska posti ei niitä korvaa. Voitte halutessanne itse tehdä korvaushakemuksen postille näissä tapauksissa.
Emme ole suomalainen yritys emmekä toimi suomessa, joten emme sovella mitään suomen kuluttajansuojaa tai suomessa käytettäviä palautus ym. säännöksiä.
Mä oon tilannu paljon briteistä lookfantasticilta ja feeluniquelta ja molempien kanssa käynyt niin ettei kirjaamatonta lähetystä oo kuulunu ollenkaan ja oon vaan pistäny siitä viestiä ja ne on pahoitelleet ja laittaneet aina mukisematta uuden paketin tuleen. Kerran laitoin palautetta että pakatkaa paremmin kun yhdestä muistaakseni n. 250ml tuotteesta oli vuotanut ehkä puoli teelusikallista ja sieltä tuli pahoittelut taas ja muutaman päivän päästä postilaatikossa oli yllätyksenä ehjä pullo samaa tuotetta. <3 Paras oli kun tilasin kerran yhden hiustenhoitosetin niin sieltä tulikin väärä setti, ja ne lähetti mulle uudestaan sen oikeen setin enkä joutunu palauttaan sitä väärääkään joka kelpas mulle kans loistavasti, sain sitten muistaakseni n. 45e tuotteet ilmaiseksi sen mokan takia. :love: Joo oli pakko ihkuttaa, pus. Enkä oleta että pienemmät kaupat toimii samoin. :D
Löytyykö täältäpäin Mikkelissä asuvia höyrystelijöitä? :3 olisi kiva vaihdella tietoa ja nesteita kasvotusten jonkun ammattilaisen tai aloittelijan kanssa :3
Pitäs täällä olla (lukee ainakin muutaman paikkakunnan kohdalla), tiedän itse yhden mutta häntä ei oo näkyny aikoihin; Oli tää taikurikaveri.
Mee tonne sosiaaliselle puolelle ja huutele siellä. Saa paremmin näkyvyyttä. Sosiaaliset
Sanoppas nyt, polliisi, että mitä pahaa minä nyt taas sanoin, kun näytti jokunen viesti kadonneen.
Ilmeisesti se akunvaihto OLI kynnyskysymys.