"you got to bomb everything to be the king!"
:wheee:
Liite 22783
Printable View
"you got to bomb everything to be the king!"
:wheee:
Liite 22783
Siirrettävää ilmastointilaitetta shoppailemassa interwebzissä. On tämäkin tuoteryhmä hitusen räjähtänyt kahdeksassa vuodessa. Silloin tais olla tasan kaksi laitetta myynnissä Suomessa. Nyt on liikaa valinnanvaraa. Positiivista on se, että nykyään saa kympillä kotiinkuljetuksen isollekin vehkeelle. Siinä taisi mennä viimeinenkin syy omistaa auto kaupungissa.
Meillä on tää: KCC Ilmastointilaite KCC-267ES Widetech, siirrettävä, 2,7kW (25m²) KCC9161606 | Netrauta.fi ja ollaan oltu tyytyväisiä kyllä.
Kas siinä on melkein puoleen hintaan suurinpiirtein samoilla statseilla kuin tuo Electrolux, jota olen kattellut. Muutama desibeli enemmän, mutta tuskin haittaa. Ikkunalasissa on vanhan laitteen putken mentävä reikä, mutta olen jo valmistautunut siihen, että uudessa laitteessa on eri kokoinen putki. Jesarilla varmaan hoituu.
Kyllä nää kelit on herkullista painaa duunissa, ei kalaankaan millään haluis mennä :(
Huominen vielä ja sit alkaa loma :wheee:
Lomalla 😉
Liite 22787
Mitä vit... mä en voi hehkuttaa lomaa, olen ollut saikulla jo kolmatta kk ja lisää on tulossa, menee lomat pidettäväksi myöhäisempään ajankohtaan :/
mutta kyllä tää lomalta tuntuu, vähän... olis vaan terve :(
Tämän päivän jälkeen loppuvko lomaa, pienelle reissulle ois tarkotus lähtee. Sitte heinäkuun lopulla vko lomaa, siinäpä ne mun kesälomat. Mutta enempää ei tarvitsekaan ku keväällä olin niin pitkään lomautettuna...
Mitään kesälomia, jos syssymmällä pitäis pari viikkoo siestaa omaan piikkiin kun sopimus loppuu!
Pitäisköhän ostaa sivuvaunullinen itäpyörä :thinking: Urali tai Dnepr... Ei kellään ois myydä edullisesti?
Naapuripitäjästä löytyi yksi Ural, hinta ei vaan omaan korvaan ole kohdallaaan. Pariin kolmeen vuoteen ei ole ollut ajossa, eikä ole varmuutta käyntiinlähdöstä ja vielä pitäis 2k€ maksaa... Vaan eipä tuo ole kaukana käydä katsomassa kunhan kerkeää.
Piti ottaa ihan saikkupäivä, vaikka aattelin sinnitteleväni lomaan asti. Päähän koskee ja kuvottaa. Pikkuisen tuntuu siltä, että hienoista työuupumusta on ilmassa. Tunnollinen työntekijä käyttää kesälomansa töistä toipumiseen :mad: No jos tämä tästä kun hieman huilaa.
Onpas harmaata ja pimeää... ai niin mullahan on pimennysverhot :) näkee jotain monitorista eikä tartte siristellä, valoja tosin joutuu käyttää mutta ne ei peilaudu monitoreista.
Taas meni yö valvoen, kävin koettamassa varmaan 4-5 kertaa sänkyä mutta ei vaan tullu unta, sitten menee päiviä jolloin on hereillä vain ruoka-aikaan, tai syö unissaan :yawn:
Jospa tästä raahautuisi kauppaan, kioskiin (posti) ja apteekkiin. Mitähän noutettavaa siellä kioskilla (posti) on, ei sitten kusti kehdannut soitella eilen, päättelen siitä että noutopäivä on tänään. Selkä taas oikuttelee joten taidan ottaa kauppa(mummo)kärryn mukaan, sitäkin joutuu kantamaan kotiin tullessa, 4krs ja ei hissiä :(
edit: saikkua ollu jo n. 3kk :blink:
edit2: Postissa (kioski) oli odottamassa walkoinen subox :) laitoin adv nesteet että pääsee vertaamaan kaaiffaria, samoilla wateilla en kyllä huomaa eroa maussa, tuota miniä ei saa niin tiukaksi kuin kaiffari on mutta se on makuasia.
Meillä lähtee ryhmärämä ruotsalaiseen "kaluste"liikkeeseen. Mä ja poitsu mennään fillareilla (keli kuitenkin kohtuullinen) ja vaimo tulee ton pikkuneidin kanssa autolla. Pitää lyyä vaan tavarat vaimon kyytiin kun näissä sporttisortseissa on niin paskat taskut.
Työajat muuttui kuumuuden takia pikkuisen aikaisemmaksi. 3 Yöllä töihin, kun ei pysty kattopelleistä pitämään edes kiinni. Lemmikkeinä töissä nykyään pari Lepakkoa ja 1 Kani. Kahvilla kun kävi, niin meinas Jänö autoon tulla.http://www.e-savuke.com/vb/attachmen...id=22817&stc=1
Ei vaan rele, kännykkä yms. Tai siis mahtuu just ja just taskuun ja auta armias kun ahterin istuttaa munamankelin satulalle niin kilinkolin vaan kuuluis. Ikeasta ostettiin pienemmälle semmosia yläkropan peittäviä hässäköitä (käteviä ruokaillessa kun sitä on muuallakin kuin vaan suussa) ja mamma osti pari taulu kehystä.