-
Vs: ECigWizard kokemuksia
Kysymys tuosta toimituksesta, eli toimiiko tuo Next day delivery oikeasti? Tilasin keskiviikko iltana, eli pitäisi siis tänään ovelle tuoda. Ihmettelen vaan että eipä kuulu eikä näy, onko kellään kokemuksia tästä, ja jos on tullut seuraavana päivänä, niin mihin aikaan? ::) (Aloittelija siis olen) 135 punnalla tilasin, ja shipped tuli eilen 16:59 UK:n aikaa. Milloin muuttuu delivered?
Anteeksi tekstin sekavuus. :laugh:
-
Tais olla että jos tilaat ennen klo. 12.00 niin tulee seuraavana päivänä. Illalla tilattu tulee siis ylihuomenna.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sampsa25
Kysymys tuosta toimituksesta, eli toimiiko tuo Next day delivery oikeasti? Tilasin keskiviikko iltana, eli pitäisi siis tänään ovelle tuoda. Ihmettelen vaan että eipä kuulu eikä näy, onko kellään kokemuksia tästä, ja jos on tullut seuraavana päivänä, niin mihin aikaan? ::) (Aloittelija siis olen) 135 punnalla tilasin, ja shipped tuli eilen 16:59 UK:n aikaa. Milloin muuttuu delivered?
Anteeksi tekstin sekavuus. :laugh:
Itselle tuli illalla varttiavaiile ysi.
-
Ja tämähän tulee siis ovelle? :P Tai ihan mihin itse haluan. :) Eli tänään pitäisi tulla. Onko kellään huonoja kokemuksia tästä?
-
ECigWizard kokemuksia
Kotiin tulee. Jos et oo kotona niin yrittävät uudestaan. Eivät soittele että missä olet.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sampsa25
Ja tämähän tulee siis ovelle? :P Tai ihan mihin itse haluan. :) Eli tänään pitäisi tulla. Onko kellään huonoja kokemuksia tästä?
Jos laitoit puhelin numeron welhon yhteystietojen kyselyn yhteydessä, soittavat kun ovat paikalla jos kukaan ei ole ovea avaamassa, ja tavara tulee siihen osoitteeseen mihin tilattu,ei siis sinne minne haluaa, vaan siihen osoitteeseen mihin tilattu. Joko selkis :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Kotiin tulee. Jos et oo kotona niin yrittävät uudestaan. Eivät soittele että missä olet.
Mulle soittivat ja jättivät postiaatikkoon kun ketään ei ollu paikalla.?
-
Ite olen joskus tehnyt töitä sekä dhl:lle että kiitolinjalle ja virallisesti ei sais jättää ilman allekirjoitusta...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Ite olen joskus tehnyt töitä sekä dhl:lle että kiitolinjalle ja virallisesti ei sais jättää ilman allekirjoitusta...
Näin sanoi kuski mullekkin , mutta olin just parturissa ja sain sovittua kun sanoin olevani vartin päästä kotona. ja kuskilla oli jotain kiireellisiä pakasteita kyydissä ja oli menossa vielä jyväskylään.
-
Tänään tuli 4.1 shipped paketti. Muuten oli kaikki ok mutta yksi e-neste puteli uupuu... Vihdoin pääsee tutustumaan höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan! :)
-
No nyt sitten saapui se 6.12 shipattu paketti vihdoin ja viimein, Tilasin akkuja,drippejä,sun muuta sälää ja kun paketin aukaisn niin sieltähän löytyikin trustfiren laturi :-\ Ei akkuja drippejä eikä muitakaan tavaroita, nyt on tainnu pussukat mennä postittajalla vääriin osoitteisiin welholla, jos joku saa akkuja drippejä adaptereita laturin sijaan niin vaihto onnistuu, en viitsi welhoa enää asiasta vaivata, ei jaksa. :smoke:
-
[5:25:52 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: we ship out around 4000 orders this week :0
[5:25:37 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: but there is 1 new member of staff this week
Sulla on jasseri kyllä erittäin huonoa tuuria. Mutta jos haluat vielä yrittää niin voidaan toki kokeilla vielä kerran laittaa sulle oikeat tavarat tulemaan :P. Tommoseen määrään pakattuja tilauksia mahtuu aivan varmasti muutamia epäonnistumisiakin :P. Olen pahoillani puolestasi :S
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
snakepox
[5:25:52 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: we ship out around 4000 orders this week :0
[5:25:37 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: but there is 1 new member of staff this week
Sulla on jasseri kyllä erittäin huonoa tuuria. Mutta jos haluat vielä yrittää niin voidaan toki kokeilla vielä kerran laittaa sulle oikeat tavarat tulemaan :P. Tommoseen määrään pakattuja tilauksia mahtuu aivan varmasti muutamia epäonnistumisiakin :P. Olen pahoillani puolestasi :S
No huh, näyttää se tavara vaihtavan omistajaa aikas tiuhaan tahtiin, pitää palkata lisää väkeä jotta homma ei karkaa käsistä, ja antaa mokoman olla, olen ihan tyytyväinen kuitenkin siihen jotta asia saatiin kuitenkin sovittua ja sainhan minä kuitenkin jotakin :DJa kerrohan terveisiä Aaronille. ;)
-
Itellä taas welholta loisto tilaukset perillä suht hyvässä ajassa! :) En ole kertaakaan vielä velhoon pettynyt...
-
Mjoo, eipä tullut paketti tuolla Next day delivery:llä.
Paketti tuli tilattua torstaina ~10:00 aikoihin. No ollaan sitten vkl ilman nesteitä. :(
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Diari
Mjoo, eipä tullut paketti tuolla Next day delivery:llä.
Paketti tuli tilattua torstaina ~10:00 aikoihin. No ollaan sitten vkl ilman nesteitä. :(
Perjantai, viikonloppu tulossa, DHL:n kuskilla 70 droppia ja 40 noutoa ja tekis mieli kotiin/baariin, helposti näppäillään undeliverable....
-
Ilmeisen ikävä fakta, eipä se kuskin vika kyllä ole 8)
-
Eli ei sit toimi tuokaan systeemi, Enään :D
-
Mitähän varten litkupullojen materiaali on muuttunut? Ennen oli pullot pehmeämpiä joista oli helpompi tiputella. Nykyään pullot ovat kovempaa materiaalia. Ei siinä mitää etteikö voimaa löydy, mutta olisi kiva tietää syy ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Eli ei sit toimi tuokaan systeemi, Enään :D
Kyllähän DHL myy sen palvelun next day deliverynä eli periaatteessa pitäs toimia, olihan niillä oikein kampanja aiheesta jonka aikana kaikki kulkikin todella nopeasti mutta logistiikka ei ole ihan niin simppeliä että kukaan voisi luvata että kaikki kuljetukseen otettu on seuraavana päivänä perillä. Itsellä tuo ND on toiminut usein ja jos ei ole on viive ollut se yksi päivä eli ei maailmaa kaatava.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Kyllähän DHL myy sen palvelun next day deliverynä eli periaatteessa pitäs toimia, olihan niillä oikein kampanja aiheesta jonka aikana kaikki kulkikin todella nopeasti mutta logistiikka ei ole ihan niin simppeliä että kukaan voisi luvata että kaikki kuljetukseen otettu on seuraavana päivänä perillä. Itsellä tuo ND on toiminut usein ja jos ei ole on viive ollut se yksi päivä eli ei maailmaa kaatava.
I sign this,but when you can not be waiting, you not know,kaikki mulle heti. Vaikka väärät kamat ;)
-
Halloo poijjaat ja tyttäret. Onnisttuuko sitä käyttään yhtäaekkoo noita sekä alennuskuponkia sekä alennuskoodia??? Voiko alennuskuponkeja yhistellä kun tuli kokkeiltua muuttaa nuo pistteet alennuskupongiksi...
-
Alennuskuponkia ja alennuskoodia ei voi yhdistää. Mutta useamman alennuskupongin pystyy tietääkseni käyttämään samaan tilaukseen.
-
velholta on kaikki tullut aina hyvissä ajoin eikä ole tarvinut pettyä :)
-
Takuu ainakin tuntuu toimivan. Eilen laitoin viestiä hajonneesta akusta ja tänään pyysivät lähettää takaisin vaihtoa varten. Yllätykseksi englannnin kieliseen viestiini vastattiin suomeksi :P
-
Ilmeisesti tuo Velhon Super Tank ( http://www.ecigwizard.com/shop/fi/eg...arter-kit.html ) on sama kapistus kuin ROK Star?
-
Mitään en mistään tiedä, mutta kovin näyttää samalta kuin ROK
-
Sama toimintaperiaate kyllä mutta pikkusen erinäköinen kuin rok star. Just tässä imailen super tankilla. Kurkkutuntumaa ja höyryä irtoaa ja jonkin verran makuakin.
-
Keskiviikkona 25.1 klo 16.03 Tilaus vahvistettu
Torstaina 26.1 klo 19.59 Pakattu ja lähetetty
Juuri äsken tulin postista, johon se ei vielä ollut tullut.. Kassatäti siinä lohdutteli että 5 aikoihin tulee vasta tämänpäivän satsi joten tule käymään uudestaan, hieman elätän toivoa että paketti olisi tullut jo nyt, vaikka sisimmässäni tiedän ettei se kolmessa päivässä ( To-Pe-Ma ) kerkiä tulemaan :) Analogisia palaa vaikkei mieli tee edes enää ja kahvia juodaan kädet täristen, kuin lapsi karkkikaupassa mä oottelen vuoroain ;) :antismoke:
E: Kappas, forumitkin minut jo höyryttelijänä näkeepi, ainakin viestien postauksien määrien kannalta.
E2: Eipä vielä tänään näkynyt, noh niimpä vähän ajattelinkin ettei se nyt ihan kolmessa päivässä tulekkaan, jos tällä kertaa neljäs päivä todensanoo, onhan se Britannia kaukana :)
-
24 ja 25 päivä shipatut oli laatikos. Pieni virhe Welholle sattunu, kun 4 dual coilia tilasin, ja 5 oli kirjekuores, että kovasti kiitoksia O0. Nousi kyl höyryttely uusiin sfääreihin, kun maku vaihtu kiinan marlborojäljitelmästä pinkspottiin, ja loppu tuo taskuun falskaaminen tankista
-
Onks toi euron postitus suomee joku läppä? Tilannu varmaa 5 kertaa ton bannerin aikana ja aina postit yli 3 puntaa.
-
Olisko kenelläkään tietoa millaisia pattereita nämä on? Tarttis pari laadukasta 18650 patteria saada.
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...v-battery.html
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
naega
Onks toi euron postitus suomee joku läppä? Tilannu varmaa 5 kertaa ton bannerin aikana ja aina postit yli 3 puntaa.
Pitäs tilata vähintään 20 punnalla että saa halvat postit.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
naega
Lauantaina tilasin ja postimaksu oli
Shipping £0.98
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Pieni virhe Welholle sattunu, kun 4 dual coilia tilasin, ja 5 oli kirjekuores, että kovasti kiitoksia
Tuskimpa mikään virhe vaan hyvää hyvyyttään laittanut kun me suomalaiset ollaan niin hyvää väkeä ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Sama toimintaperiaate kyllä mutta pikkusen erinäköinen kuin rok star. Just tässä imailen super tankilla. Kurkkutuntumaa ja höyryä irtoaa ja jonkin verran makuakin.
osaakko sanoo, et mikäsuper tankis on, kun välis tulee hyvät höyryt, ja välis melkosen palaneet
-
Dodiih, nyt on pistetty satasella haiseen wizardille. Katotaas kauanko kestää, et tulisko jopa tän viikon aikana vielä :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
osaakko sanoo, et mikäsuper tankis on, kun välis tulee hyvät höyryt, ja välis melkosen palaneet
PG/VG sekoituksella vähän samaa oiretta. Pitää koittaa lantrata PG:llä jos juoksevampi neste toimis paremmin.
-
Hi all,
Just to let you know we are switching to a new mail system tomorrow. Hopefully it will mean you get standard shipping items a bit quicker, please let us know what you think!
Thanks,
Aaron