Minä olen mut hiljasta on.
Printable View
Minä olen mut hiljasta on.
Otin mun kissan kuvan avatariksi, mutta miksi meni vikapäin? onko kuva liian iso siis? kännykuva on..
Kyllähä tääl hereillä ollaan vielä, ei vaa kauvaa! Ja Miru, tapa heittää kuvia poikittai :D
No ompa hassua [emoji54] näyttää vähän tyhmältä mut minkäs teet..kai se pitää kohta mennä nukkumaan itekki.
Aaaarh prkele, sori. Unohin päivittää.
Miru, nätti rontti, noin kumollaankin. Mitähän rotua? En uskalla arvailla kun en niin tunne.
Ragdolligan se..melkein 8 kilonen poika..ei siis lihava vaan isokokoinen, mulla on toinen samanlainen, mutta pienempi ja sileä karvaisempi nimeltään Hemmo [emoji4]
Siis ragdoll..kauhee härö tuli..
Onneks huomenna vapaapäivä!! Ei tartte puol viis olla jaloillaan keittää kaffia!
No nii ragia oisin arvannut jos oisin uskaltanu.
Mulla on musta siperialainen, valitettavasti ex-rouva halus teettää siitä konsultin. Hänelle jäi 7-kilonen maine coon. Sillä oli tapana tulla aamunkamussa mun rinnan päälle. Tassut kurkulla ja ihan pikkuhiljaa kynsiä esiin. En tarvinnut herätyskelloa...
E: Niin ja, se maine coon on vitivalkonen. Parikin kertaa se haamu mut säikäytti...
Voihan vattu..mä en osaa tapalla korjata kirjotus virhettä jälkikäteen..en siis olekaan täydellinen [emoji16]
Antti: vapaapäivä on hiano.
Mä olen puolentoista vuoden työttömyyden jälkeen ollut kaksi viikkoa töissä. Ja heti kihtikohtaus kahdessa nivelessä samassa jalassa. Saikkari on viimenen mikä tähän paikkaan tarvittais, mutta minkäs teet kun ei pysty käveleen... :(
Aah!! olen aina haaveillut coonista ja joskus vielä sellaisen haluaisin, ne on niin upeita [emoji173] mut nuo kaksi riittää nyt.Välillä on aamuisin kiva herätä tuijotukseen "anna palvelija aamupalaa" mä tykkään ihan kotikissoista, ei ole koskaan kiinnostanut näyttelyt tms toiminta.
Juu ei meijänkää rontit ikinä näytillä ole käyneet. Oisin kumminkin suonut että Caapu ois tehny töitä hintansa eteen...
Sen verran selitän...olen alanvaihtaja. Reilut 30v oon ollu metallipuolella CNC-koneistajana. Lomautus ja sitten lopputili, menin kurssille kun ei makaaminen huvittanut, valmistuin puusepäksi. Puusepänfirmaan pääsin. Että sikäli lupaavaa ettei heti laitettu takasin kilometrejä mittaamaan. Kiitollinen olen. Ja nähtävästi ihan pystyvä.
Nooh, hyvää yötä.
Hieno homma sulle korsu, mä tei remppa hommia, mut nivelrikon takia oli pakko jäädä saikulle ja nyt haen kouluun..en vaan jaksanut enää 2 vuotta kestäneiden kipujen jälkeen jatkaa ja kevyempiä töitä tästä edespäin.Eniten ärsytti se, että lekuri ei ottanut todesta mua..niverikkoa on kädet täynnä..sormet, rystyset ja kämmenselät ja peukalon tyvinivel ja ranteet.Mä en muutenkaan valita turhasta ja menin lekuriinkin vasta kipuiltuani ensin se 2 vuotta [emoji34]
Se on muuten tossa 6-7 tunnin kohdilla ilman vapoa, kun alkaa tulemaan sellanen olo, että jotain puuttuu. Vähän sellanen usvanen fiilis, muttei toki mitään kovaa vieroitusoiretta kuten tupakista. Kuitenkaan näillä näkymin ei taida olla ajankohtaista edes miettiä lopettavansa höyryilyä.
Se on just niin persiestä kun tahto ois muutoin kohallaan mutta ei roppa kestä. Lääkäritten asenteesta on myös kokemusta. Pari vuotta yritin olkapäätä saada hoidatettua, sit hain yksityiseltä joka ton jo kerran oli leikannut lähetteen. Solisluun päästä sentti pois ja viikossa olin kunnossa. Nyt ihan ok.
Kaiken myötätuntoni suon niille jotka eivät jaksa taistella. En mäkään mikään soturi lopultas ole, onnekas ennemminkin kaiketi.
Jaahas. Pankista soittelivat, että olisi tapahtunut tietomurto maksunvälitysketjun osapuoleen jonka takia laittoivat pankkikortin kiinni, onneks ei ollut tililtä hävinnyt mitään mutta vähän kyllä kummastuttaa kun en ole mistään hämäräsivuilta tilaillut mitään. Eipä sit vissii käydä ruokakaupassa tänään ainakaan meikäläisen kortilla. :D
Onko tuosta sen tarkempaa tietoa, että mikä maksunvälittäjä olisi kyseessä ?
Niin just. Olis vaan tiennyt vaihtaa salasanoja, jos olisi ollut joku kirjautumisen vaativa juttu paypal tyyliin.
Eihän kukaan foorumin tai(s)telijoista sattumalta ole menossa Rovajärvelle 23.-29.5.?
Perkele, tuonne pitäis vaivautua ja tässä tuumaillut että mitenhän sitä kestää tarttumatta analogiseen...
Varautunut toki olen, KBOXi + 7 x 18650 akkua, iStick 50W, parit Subtankit, eGo ONE ja iStick 20W + Nautilus mini viimeisenä varana. Patteristo nestepulloja plus vara-atoja niin eiköhän noilla reppu täyty. :mellow:
Helvetin kaukaa haettua,mutta Blog | Paytrail ihan sattumoisin eräs eestiläinen nainen eilen illalla kertoi pankkitilinsä sulkeutuneen mystisesti. Ja jos tuollainen yritysjärjestely ja paytrail,niin....
Ostin viime perj telkun liikkeestä ja la iltana aloin kaivaa boxista...puuttui 2 osaa+ruuvit[emoji35] kävin su liikkeessä ja lupasivat hoitaa asian ja ottavat yhteyttä maanant.Odotin koko pvän...ei kuulunut, illalla 18.50 tuli sähpostia, että soita huoltoon ja tiedot.Yritin soittaa niin nro ei ole käytössä ja lisää[emoji83] laitoin sähkpostia niin meni 2 minuuttia, kun kundi soitti huollosta..kyseli osat ja sarjanumeron...meni 2 tuntia ja tuli viesti et laittavat osat tulemaan kotiin.Ruusuja huollolle ja risuja liikkeelle!! Vit....se äijä oli tosi tympee liikkeessä ja BOIKOTTIIN!