Tein itse ja säästin :lol:
Copter Screenprotector für Samsung Galaxy S - YouTube
Sama jannu varmaan tummentanut itse puolet suomen teinibimmereistä.
Printable View
Tein itse ja säästin :lol:
Copter Screenprotector für Samsung Galaxy S - YouTube
Sama jannu varmaan tummentanut itse puolet suomen teinibimmereistä.
Pari OnePlusOne -kutsua löytyis ylimääräisenä jos on halukkaita ottajia. Laittakaa YV jos kiinnostaa :)
edit. kutsut vielä voimassa pari päivää eli nopeat syö hitaat.
Tarrojen liimailun luureihin lopetin henk koht ensimmäiseen kokeiluun ja samaa olen suositellut muillekin. Ehkä aikana kun näytöt oli muovia olisi voinut olla ok. Nykyään aikalailla kaikki kohtuulliset luurit on tehty kestämään normikäytössä ja rankemmassa käytössäkin ilman naarmuja näytöllä.
Jep, muoviset näytönsuojat on niin turhia kapistuksia kuin voi olla.
Jos jotenkin haluaa suojata sitä puhelimen omaa vaikeammin vaihdettavissa olevaa lasia naarmuilta niin sitten käyttää lasista näytönsuojaa. Esimerkkinä halvemmasta päästä vaikka Ultimate Shield.
Yhtä helposti ellei helpomminkin asennettava ja säilyy se tuntuma.
Nykyään ne ohuimmat on jo semmoisia 0.2mm paksuja lirvuja, tuo US:n Tempered Glass on muistaakseni 0.3mm. Spigenit on muistaakseni 0.4 ja 0.23mm paksuja ja niin edespäin.
Lisäksi noissa lasisuojissa on useimmiten myös se oleophobic coating, eli siis tulee latinasta ja tarkoittaa kirjaimellisesti fear of fat. Hylkii sitä sormen jälkien rasvaa ja helpottaa niiden pois pyyhkimistä. Esim vesipisarat käyttäytyy jännästi semmosen päällä.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ic_1_small.jpg
Tämmönen tarttui sitten matkaan.. hieman yli 6kk kuolannut ja tuli täydellinen hetki kun kapine löytyi läheltä niin pitihän semmoinen ostaa :angel::love:
Liite 19001
Mä oon kans miettiny älykellon ostoa mut sit jarrutellu sitä koska periaatteessa en tekis sillä mitään ihmeellistä.
Nyt ollu tää sonyn uus z3... Ennen samsungin s3. Ei vieläkään oo tottunu kirjottamaan tällä näppäimistöllä kun on erilainen ja merkkejä eripaikoissa.
Ja se häiritsee aika paljon ettei ole fyysisiä home, paluu ja ohjelma näppäimiä, isot sormet ja niitä painelee viestien kirjoituksen aikana, on muuten ärsyttävää. Muuten puhelin toiminu aika jees, akun kesto vaihtelee 1vrk-2,5vrk.
Play Store on myös pullollaan erilaisia keyboard sovelluksia :whistle:
Niitä on kyllä niin monia että kannattanee Googlea käyttää hyväksi kun kaiken maailman top listoja noista on tehty.
Swiftkeytä oon ite käyttäny näppiksenä, on aika helkutin hyvä ja muokattava.
SwiftKeylle ääni täältäkin!
iphone 6, ihan toimiva
Mitäs porukla mieltä HTC One M8:sista? Tulee työsuhdepuhelimeks.
Hyvä puhelin. Otat käteen ja kokeilet onko sopiva. :) Jos ei niin ihan paska, jos sopii niin hyvä.
Z3 compact saapui tänään ja vidu että on nopee liikkeissään vrt entinen galaxy s2. Eipä tässä välissä muita varteenotettavia korvaajia oikein ollutkaan. Tuutuvainen.
Joo, mahtava puhelinhan se on humppis. Note II:sta hyvä päivitys omasta mielestä mitä nyt kynän menetät mutta tuskin suuri menetys? Reippaasti tarkempi näyttö ja valovuosia paremmat kaiuttimet, ja nimenomaan eteenpäin olevat niin jos paljonkin soittelet kaiuttimen kanssa niin toimii huomattavasti paremmin kuin takana oleva kaiutin.
Android 5.0 Lollipopinkin saat siihen viimeistään tammikuun lopulla.
Oon tässä vähän miettinyt, että roottaisko vai eikö roottais... Oneplus One siis kyseessä. Ainut vaan, niin tietokone ei suostu asentamaan/löytämään ajureita adb/fastbootille :( Muistaakseni oli noiden ADB-ajureiden kanssa ennenkin ongelmia Android Studion:n kanssa.
Eikö tämäkään toimi?
Koush
Nope, ei toimi.
Yritin kaikenlaista, mut juurikin välilyönnin jälkeen äsken kirjoitettu sana saatto olla jotain ihan muuta, kuin ennen välilyöntiä, eikä tuo tuntunu paranevan millään, joten lähti vittuun tuoki ohjelma. Smart keyboard, joka oli entisessä, oli parempi. En tykkää, että luuri luulee tietävänsä mua paremmin, mitä aion kirjottaa..
Katos sieltä advanced asetuksista about näin. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...bdef4ed1df.jpg
Swiftkeyboardissa on se yläpalkki missä on se 3 ehdotus sanaa niin mä en käytä välilyöntiä ollenkaan vaan klikkaan sen sanan siitä yläpalkista mitä kirjottelen.
Swiftin statseja ajalta kuukaus-pari?
Tehokkuus: 20%
Säästetyt painalluksen: melkein 17000
Korjatut kirjohäröt: 6000
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...863a82bdd1.jpg
Tuommosesta valikosta samppa s5:ssa saa nuo autocorrectit pois päältä
Tuli toi tontzan mainitsema suojalasi opoon, erittäin hyvät fiilikset. Muutaman kerran joutui sovittelemaan, että sai oikealle kohdalle, mutta sai sen lopulta. Eihän tätä extralasia edes huomaa käytössä. :)
Eihän tää nyt tännekkään kuulu, mutta utelen kuitenkin. Tuolla off topicin puolella, muilla kun #IHME c #:llä ollut mittään tietoa tai halua kommentoida.
" 7 Inch Car GPS Navigation TFT LCD Touch Screen Windows CE6.0 System Sale-Banggood.com
Osaakos kukaan sanoa, että teköökös tollaisella ja kiinalaisilla kartoilla mitään ? "
Ja löytyyhän noita halpisversioita kaikenlaisia.
GPS Navigation, go to the destination easily
Mitä sä kartoista puhut samaan aikaan näyttöjen kanssa? :D
Kartat!!! Mitä viddua porukka sekoilee, ei varmaan navigaattorilla ole tekemistä kartomisaattorien kanssa.
Juu... siis navigaattoria ja ladattavia karttojahan (map) tarkoitin. Navit tulevat ilman karttoja (maps), jotka voi sitten ilmaiseksi ladata niiden sivuilta.
Ja uteluna oli: kellään kokemusta noista halpislaitteista (ilman höyryä).
Olisko tän käyttökokemus jo vähän eri planeetalta trend plussan kans tappelemiseen kyllästyneelle?
Samsung Galaxy S III 4G Android älypuhelin, musta | Android | Puhelimet | Verkkokauppa.com
Älä tuota osta, sille ei tuu enää päivityksiä. Galaxy S4 ~300 euroo tai Samsung Galaxy S4 mini I9195 älypuhelin (valkoinen) - Matkapuhelimet - Gigantti
OnePlus One toki paras jos saat hommattua inviten.
No toi mini sitten, harmittaa vaan kun siihen ei saa tämmöistä niinku siihen s3 olis saanu :crying:
https://www.hudomishop.net/images/pr...etu_prpage.jpg
Onks mustana, en haluis valkosta kun toi trend plussa on valkonen enkä haluu saman väristä puhelinta heti perään :glare: Saaks sen ilman dna:n liittymää, mä oon saunalahden tyttöjä... :D