Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Ei ollut postilootassa tänään ainuttakaan noutolappua vaikka tilauksia on pilvin pimein maailmalla. Eikä ole mitään jaloa juomaakaan lukuunottamatta muutamaa shampanjapulloa joita ei vitutukseen juoda, joutuu lantraamaan light kokista vodkalla, on tää niin perstaita.
Eipä niitä ollu minullakaa,onneksi liemet riittää kuukaudeksi, ja pommiin on kolmet akut, ja kaljatkin on juotu, ehkäsit ensiviikolla tai sit seuraavalla..... jos koskaan....... :'(
Kävin jääkaapilla täydentämässä lasia ja siellä haisi pimpille, tai ei se on sinne pariksi viikoksi unohtunut kylmäsavulohi, pitäisi ilmeiseti lähteä tuonne kylmään ja tuiskuun viemään roskis pikasesti, on tää niin tätä.
Peleonin lähetys tuli, tilasin kaverille höyrytysvermeet. Samaan tilaukseen laitoin jotain litkuja itelle.
En sit tiedä mitä on päässä liikkunu tilatessa (en ollu kännissä), mutta sieltä tuli 2 kpl 10ml 6mg/ml pulloja jotain jäätävän makuisia suklaalitkuja (normi suklaa, ja joku helvetin chocolate cream), 30ml 11mg/l normi suklaata.
Ihan saakelin pahoja kaikki. Taidan heittää mäelle, vituttaa nyt ankarasti.
Sviddu! Taas yksi clear carto on halkeamilla ja nesteet kusee.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Kävin jääkaapilla täydentämässä lasia ja siellä haisi pimpille, tai ei se on sinne pariksi viikoksi unohtunut kylmäsavulohi, pitäisi ilmeiseti lähteä tuonne kylmään ja tuiskuun viemään roskis pikasesti, on tää niin tätä.
Mä en enää edes muista miltä se tuoksuu. On siitä sen verran kauan aikaa kun on päässyt haistelemaan ;(
Tarvii varmaan ostaa lohta ja jättää se jääkaappiin odottelemaan
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
provari tilattu yli kuukausi sitte
Mistä tilasit? Provapelta tilattu 30.11 ja 4.12 oli Hki-Vantaalla...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jok
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
provari tilattu yli kuukausi sitte
Mistä tilasit? Provapelta tilattu 30.11 ja 4.12 oli Hki-Vantaalla...
Ihan suomalaislesta e-savuke puljusta tilasin, ois pitäny tilata suoraan proVapelta.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Toi ei kyllä Porvaria nähnykkään... Sama ku http://www.timeeast.net/e-power-18650-3.7/-6v-kit---new!!/e-power-18650-6v-starter-kit-2000mah_p410.html
Itellä toi laitos.. Hieno juu.. Mutta vielä aika keskeneräinen suunnittelu.
Ei Grippiä korkissa. Kytkin ei lähe irti. Ei turvareikää pohjassa.
Nämä melkein käännytetyt wituttaa, monta kuukautta hehkuttanut höyryä ja ei kiinnosta, nyt sitten kaikki eri tahot haluaisi omansa juuri ennen joulua, hitto sentään.... Joulu on ollut jo kauan sitten analogisia vaille oleville, kärsikää sitä odotusta sitten, monesta paikkaa laitteet loppu, eihän se minua kiinnosta...
Käännyttämisestä ei saa kuin harmia, luulevat joksikin trokariksi ja varaston pitäjäksi aina kun itse jotain tarvitsevat..!!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Toi ei kyllä Porvaria nähnykkään... Sama ku http://www.timeeast.net/e-power-18650-3.7/-6v-kit---new!!/e-power-18650-6v-starter-kit-2000mah_p410.html
Tuokaan Hangzenin tuote ole epoa nähnytkään, Ingulgance V3 on se. Täysin mekaaninen ja juotokseton laitos, elektroniikat on jätetty pois ja paineentasaajana toimii kytkimen reikä. Toimii hyvin 2*18350 HD akuilla täysin voltein. Vastaavasti pienempi 14xxx akuilla. Laatu tuntuu olevan ihan ok, eli eiköhän tuo ole alkuperäisen linkin mukaisesti provari alternative!
Hehee :D joku piraatti setti joka ratsastaa nimellä :P Ei poijaat tuo ole provari eikä poweri... Joku ihan oma modi... luulenpa ettei ainakaan Provapen tai smokin kampe ole :)
Olettaisin toimivuuden olevan e-poweria parempi, mekaanista kytkintä kun on melko vaikea rikkoa. Mallit näyttää löytyvän 14xxx ja 16xxx. Sopii meikän karvaseen tassuun, päättäköön muut mielipiteensä itse.
GS71
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Faran
Olettaisin toimivuuden olevan e-poweria parempi, mekaanista kytkintä kun on melko vaikea rikkoa. Mallit näyttää löytyvän 14xxx ja 16xxx. Sopii meikän karvaseen tassuun, päättäköön muut mielipiteensä itse.
GS71
Kunhan muistaa käyttää suojattuja akkuja..suojaamaton halvin kinuski litiumakku ja jumiin jäänyt mekaaninen kytkin ilman mitään suojakatkaisua voi saattaa farkuntaskun hieman ylilämpimäksi..ja sulattaa koko v***n kytkimen
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Faran
GS71
Kunhan muistaa käyttää suojattuja akkuja..suojaamaton halvin kinuski litiumakku ja jumiin jäänyt mekaaninen kytkin ilman mitään suojakatkaisua voi saattaa farkuntaskun hieman ylilämpimäksi..ja sulattaa koko v***n kytkimen
Heh itellä töissä jäi kerran egon nappi pohjaan... en tiedä mikä kopio versio toi oli kun ei katkaissut automaattisesti... ato suli taskuun :D hieman haistelin että mikä prkl täällä haisee
Tekis analogista mieli ihan saatanasti varsinkin kun kaikki töissä röyhyyttää sitä sisällä.. No ego huuleen.. Kyllä se siitä ehkä joskus..
JaAgErI on kadonnu foorumilta ???
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Huomasin saman. Tietääkö Polliisi Luuponen tästä jotain?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
e-Mika
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Huomasin saman. Tietääkö Polliisi Luuponen tästä jotain?
Siis onkos se saanut bannit tai jotain kun ei edes löydy haulla ja täälläkin näyttää että olisi muka vieras http://www.e-savuke.com/forum/yleine...mit-720.0.html
???
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Blindfury
Tekis analogista mieli ihan saatanasti varsinkin kun kaikki töissä röyhyyttää sitä sisällä.. No ego huuleen.. Kyllä se siitä ehkä joskus..
Missä ne röyhyttää sisällä? Suomessa on laki joka kieltää työpaikalla savuttamisen ja työnantaja ei siitä voi poiketa.