Eikö foorumilla jo oleva äänestystoiminto ole riittävä?
Printable View
Eikö foorumilla jo oleva äänestystoiminto ole riittävä?
Pitää perehtyä tuohon ja sen toimintaan.
Ja viikonlopun kunniaksi foorumin ensimmäinen "Kuinka pitkä kikkelisi on" gallup,
vBulletinin äänestyksen luominen on ehkä hieman sekavasti toteutettu mutta onnistuu luomalla uusi ketju ja valitsemalla "Lisää äänestys" sekä vastausten määrä. Vastausvaihtoehdot saa määrittää kun painat "luo uusi aihe" nappia.
Okei, eli se antaa sen tavallaan jälkikäteen. Pitääks mun kirjoittaa siihen aiheeseen ja itse sisältöboxiin kuitenkin jotain, ennen kun painan "luo uusi aihe"? Onko sulla jotain vaatimuksia tai toiveita siitä, mihin luon noita galluppeja? Optimaalinen olis tietysti alue, jonka näkyminen ja editointi on rajoitettu tietyille käyttäjille siihen asti, kunnes se on siinä mallissa, että voidaan julkaista kaikille käyttäjille. Onko tuo mahdollista? Pyörin autoharrastuksen parissa phpBB puolella joskus aikoinaan paljonkin, mutta nyt oon pudonnut auttamattomasti pois kuvioista
Näköjään otsikko ja viesti pitää olla ennen kuin pääsee jatkamaan eli laittamaan vastausvaihtoehdot. Ketjun otsikko jää ketjun otsikoksi, äänestykselle tulee lisäksi oma otsikko. Vastausmäärää pystyy muuttamaan vielä "Luo uusi aihe" napin jälkeen. Äänestykselle voi halutessaan valita sulkeutumisajan, voiko äänestää yhtä tai useampaa vaihtoehtoa ja onko äänet julkisia eli näytetäänkö mitä kukakin on vastannut.
Jees poks. Mutta siis samaan aiheeseen ei saada useampaa kysymystä ynnättyä?
Ei saa.
Asia kunnossa. Mä ajattelin jo ihan puhtaasti ulkopuolista kyselyä, jonka linkittelis, mutta en halua siihen rumbaan lähteä, koska tämä vaatii tietyiltä osin useamman käyttäjän hyväksyntää ja mietintää, jotta saadaan sellanen paketti kasaan, josta on kaikille hyötyä
Olin laiska enkä etsinyt ehkä kunnolla, jos on jo ehdotettu. Olisko foorumille mahdollista saada EN TYKKÄÄ -nappula?
Sä et nyt hiffaa sosiaalisen median ydintä, mikä on se, että kaikki tykkää!
Ei hippiliike ole kuollut, se elää sosiaalisessa mediassa.
En tykkää nappula? Jos sä et paina tykkää -napuskaa, niin silloinhan sä et tykkää? :rolleyes:
Niin tai vielä parempi, lainaat viestiä ja kirjoitat alle että et tykkää ja perustelet mikset tykkää. :P
Mutta jos tykkäämistä ei tarvi perustella, niin miksi ei-tykkääminen pitäis? :D
Parannusehdotuksena säännölliset lausekkeet(regexp) hakuihin. Ja loput on oikeestaan mun onkelmia, kuten tän CSS:t poies käytöstä, ni ois helpompi käsitellä...
Mitenhän tää platikka on rahotettu?
Voisko joku kertoa, miten sanahaku toimii parhaiten? Tai onko tämä ainoa tapa käyttää sitä: jos nyt esimerkiksi etsin sanalla "haku", niin kirjoitan sen tuohon yläoikealla olevaan laatikkoon, ja painan enteriä. Seuraavaksi listautuu hirveä määrä topikkeja, joissa sana esiintyy, mutta ei yksittäisiä viestejä, eikä linkkejä niihin. Eikö sanahaku tosiaan osaa näyttää muuta kuin topikit? Aika turha on tuo toiminto, jos näin on.
Asetuksissakaan ei ole mitään hakuun viittaavaa.
Muuten, onko jossain erikseen "kysymyksiä liittyen foorumiin"-ketju? En löytänyt sellaista. ;)