Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?
Yhden 3ml tankin ostin jo täält foorumilta.
Hei voisiko joku ystävällinen höyryttelijä kertoa että mitä mun kannattaa ostaa genesis 510 et lähtis paremmat höyryt? Olen amatööri höyryttelemisessä niin en oikeen tiedä mitä kannattaa ostaa :smoke:
kauheesti ei oo kuitenkaan varaa sijoittaa näihin vehkeisiin
Kiitos paljon
Päivää!
Ajattelin myös kokeilla tuota sähkötupakan maailmaa ja ennen kuin tilaan kysyisin teiltä kokeneilta pari pientä jutskaa.
Jos tilaan tuon Joyetechin eGo-C starttipaketin : http://www.elektrosavu.fi/product_in...s_id=821{12}73
Eikös tuo ole ihan sopiva paketti.
Tilaan noilla isommilla akuilla tuon paketin,mutta pitäis varmaan jotain nesteitä tilata vielä tuolta samaisesta liikkeestä.
Mitähän eroa on noilla nesteet ja nesteet PG ?
Tarviikohan tilata muuta olennaista vielä samalla tuohon pakettiin ?
Tupakkaa palaa tällä hetkellä sinistä Lm:ää aski päivässä. :(
Kannattaisi varmaan tilata ihan nikotiinipitoisia nesteitä jostain muualta. Nuo PG nesteet on pelkkää PG:tä eli niistä tulee vähemmän höyryä kuin PG/VG nesteistä ja PG nesteissä on usein myöskin enemmän makua.
Kyllähän tuolla alkuun pääsee. Kannattaa tosiaan noi isommat akut ottaa heti alkuun. Myöhemmin voi sitten vaikka cartotankkeja hommailla, jos siltä tuntuu.
PG neste on juoksevampaa kuin VG, myös maussa ja kurkkutuntumassa on eroja. Foorumilta löytyy VG vs. PG-ketju ja jos lontoo taipuu niin mm. tästä videosta löytyy infoa. Lisäksi sitten on vielä eri suhteilla olevia VG+PG-seoksia.
Nesteen olisi syytä olla nikotiinipitoista, ainakin alkuun. Niitähän ei suomesta saa, mutta ETA-alueelta tilatessa pitäisi niitäkin omaan käyttöön tilata 3kk:n käyttöä vastaava määrä. Luulen, että jää lopettamisyritys lyhyeksi, jos et sitä nikotiinia siitä höyrystä saa..
Jos päädyt tilaamaan nikotiininesteitä, suosittelen vahvuudeksi 14-18mg, perustuen omaan käyttööni (aiemmin poltin n. 20 punaista Bonusta päivässä ja tuo 18mg on ollut ainakin alkuun sopivaa). Itsellä on tarkoitus pikkuhiljaa vähentää nikotiinimäärää, kunnes pääsee nollaan.
Ajattelin kyllä tilata nikotiinipitoista. kiitos nopeista vastauksista. pitänee alkaa tutkii nuita neste hommeleita sitten :)
lähetään liikkeelle tuolla 18mg:n vahvuudella.
Tilaan tuon pelkän paketin vain tuolta elektrosavusta.
Olen myös huomannut, että hedelmämaut toimii todella hyvin näissä höyryttely hommissa. Kannattaa ottaa vaikka pikkupullot omenaa, mansikkaa, persikkaa tms. oman maun mukaan kokeiluun.
Itse olin alkuun skeptinen, kun olin kuitenkin punaista poltellut sen 13 vuotta, mutta hyvät hedelmälitkut on oikeasti hyviä: mm. WizMix Apple toimii oikein hyvin HS Delightiin (normi tupakkamaku) sekoitettuna. Toki toimii myös raakanakin. ;)
Foorumilla on myös hehkutettu paljon Vermillion Riverin nesteitä, mutta näistä ei itsellä vielä ole kokemuksia.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Olen myös huomannut, että hedelmämaut toimii todella hyvin näissä höyryttely hommissa. Kannattaa ottaa vaikka pikkupullot omenaa, mansikkaa, persikkaa tms. oman maun mukaan kokeiluun.
Itse olin alkuun skeptinen, kun olin kuitenkin punaista poltellut sen 13 vuotta, mutta hyvät hedelmälitkut on oikeasti hyviä: mm. WizMix Apple toimii oikein hyvin HS Delightiin (normi tupakkamaku) sekoitettuna. Toki toimii myös raakanakin. ;)
Foorumilla on myös hehkutettu paljon Vermillion Riverin nesteitä, mutta näistä ei itsellä vielä ole kokemuksia.
Jep. Kaikkiin "puhtaisiin" tupakkamakuihin olen pettynyt. Raikkaita hedelmiä ja menttolia kannattaa kokeilla! Tupakanmauista kehuvat Haloa joka ainakin oman mittapuun mukaan on liian kallis.. Vermillion Riverin Kentucky Applewoodia tilasin mielenkiinnosta pullon ja tykästyin.. Testaa:)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kelmi
Vermillion Riverin Kentucky Applewoodia tilasin mielenkiinnosta pullon ja tykästyin.. Testaa:)
Juu, tarkoitus on tilata tuota, kunhan löytyy jostain isompi puteli (30ml<) 10-18mg nikotiinilla, sen verran on sitä kaikki kehuneet. Tuntuu olevan melko kortilla tuo Applewood, tai sitten on liian tujua tavaraa tarjolla.. :-\
Onhan sitä 120ml pullo tarjolla esim 15mg vahvuudella. Tupakkamakuna täällä jonkun kehuma Libertyn Hotel on kyllä aika toimiva. Sopivan tunkkainen ja pölyinen.
Mistäs paikasta tuo 120ml Applewood löytyy?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Mistäs paikasta tuo 120ml Applewood löytyy?
http://www.uk-eliquid.co.uk/collecti...ttles-bulk-buy
Siellä sanotaan notta: "Please note that it may take up to 3 weeks for dispatch." Ei nyt millään viittis viikkotolkulla litkuja odotella.. ::)
Jos on available, niin alle viikossa tullee
Laitoin tuosta omenapuusta 120 ml tilauksen sisään eilen ja tänään tuli ilmoitus, että on laitettu postiin, joten ei muuta kuin tilausta sisään.
^No perhana! Pitääpä laittaa tilaus vetämään!
Kiitoksia tästä, pääsee vidoinkin tuota Applewoodia maistamaan. :D
"Tarkoitatko siis että ego 900 aloituspakkauksen tilaisin, vai että keräisin tuolta erikseen? Oon nyt tosiaan pohtinut et meni syteen tai saveen niin ostan vielä toisen pakkauksen.. Täytyy vaan tosiaan selvittää mistä mä tilaan, sellaisen joka ei vuoda ja on suht hyvä akku ja nesteitä mahtuu tarpeeks (mies ulkohommis, eikä ole aikaa täytellä noita patruunoita.. ELi kaiken pitäs olla vaan nips naps valmiina kun tupakkahimo hälläkin iskee.."
Elis mikä eGo ois hyvä ostaa ja mistä kannattaa tulata toimiva versio? jos tuo mies innostuu häyryttelemään, niin ei menis pieleen siks et laitteet vuotaa, tai akku heti lopussa..
Vai tuleeko halvemmaks ostaa akut,laturit yms erikseen, vai ostanko suosiolla aloituspakkauksen ja siihen sit ajanmyötä krääsää?
Kovasti oon koittanut opiskella näit asioit, mut vast oon oppinu millasilla nesteillä kannattaa mennä.. Ja katsonu täyttöohjeita yms.. Mut nyt tarvii tilata uus hyvälaitesarja miehelle, ja otan varman päälle, ettei taas tuu tilattua ylikallista greensmokea..
Ja älkää hermostuko kiitos, kyl mä vielä opin kun alkuun pääsen ja sit pystyn neuvoo muitakin.. :D
Osta elektrosavu.fi kaupasta(tai muualta) Joyetechin akkuja ja bogen kartoja(LR). Toki ne alkuperäiset atomisaattorit ovat ihan ok, tosin minä nyppäisin niistä ne tankkia varten olevat piikit veks ja käyttäisin drippailuun :D Nojoo, nyt eksyttiin taas aiheesta :)
no miltäs tämä näyttää, onko hyvä aloituspaketti.
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7956
Meinasin ensin koota itse, mut laskeskelin et tulis kalliimaksi koota itse kun ostaa tuo paketti..
Mies on nyt innostuneempi ajatuksesta, joten en haluais et kaik menis plörinäks kun akku ei kestä tarpeeks ja nesteet falskaa?
Hinta vaan menee yli tullausrajan, ehkä hiukan halvempi jostain (kiinasta), tai sitten eu-maasta. Turha ottaa riskiä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elukka
Hinta vaan menee yli tullausrajan, ehkä hiukan halvempi jostain (kiinasta), tai sitten eu-maasta. Turha ottaa riskiä.
Tuonnista maksetaan tullit ja ALV ja se on siinä. Toki nopiammin tuloo Euroopasta, varsinkin Suomesta.